problem z odpalaniem i późniejszą pracą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z odpalaniem i późniejszą pracą
witam, mam problem z golfina ajm. rano po odpaleniu ujechałem jakieś 700m i auto zgasło po dłuższym kręceniu auto odpaliło, ujechałem okolo 100m i znow to samo, w tym momencie poddał się rozrusznik. zamontowałem zregenerowany rozrusznik, wymieniłem filter paliwa(przed montażem zalany ropą) pod maską no i auto odpaliło po dłuższym kręceniu ale gdy przydusiłem go na obrotach miedzy 2-3 tyś obrotów po puszczeniu gazu auto nagle zgasło. Ponowne kręcenie i auto odpala, na jałowych działa gazuję 2-3 tys obrotów puszczam gaz auto gaśnie. ktoś ma jakieś pomysły? mam jeszcze kilka typów pedał gazu/ pompa vacum/ filtr paliwa przy baku ktoś miał podobnie ? może jutro podepnę vaga, hamulce i wspomaganie działa prawidłowo
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
problem z odpalaniem i późniejszą pracą
prawdopodobnie padla pompa podajaca w zbiorniku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
problem z odpalaniem i późniejszą pracą
prawdopodobnie nie mam pompy paliwa w baku, sprawdzałem na wtyczce sa 2 przewody, pompa jest gdy są 4 bodajże, odpiąłem wężyk od pompy vacu i podczas kręcenia do wężyka przytknąłem język( tak to smieszne, na tą chwilę jedyna możliwość sprawdzenia) siła zsysania nie była jakaś powalająca. jutro chcę kupić vacuometr. ma ktoś jakieś parametry pracy pompy vacu do których mógłbym się odnieść ?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
problem z odpalaniem i późniejszą pracą
dawid9785, predzej sprawdzilbym cisnienie paliwa a nie podcisnienie, jesli jest problem z odpalaniem i praca to moze nie dawac cisnienia paliwa, a podcisnienie moze byc w normie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
problem z odpalaniem i późniejszą pracą
@Adamm odpiąłem wężyk którym zasysana jest ropa. wymieniłem pompę vacu nadal to samo.
problem z odpalaniem i późniejszą pracą
Wypnij przewody zasilający i powrót z filtra paliwa i puść paliwo z bańki...jeśli będzie chodził tzn że gdzieś się zapowietrza(filtr-zbiornik paliwa)...jeśli dalej nie będzie chodził to problem jest na odcniku pompa tandemowa-silnik.
problem z odpalaniem i późniejszą pracą
na tą chwilę problem rozwiązany, przyczyną było nieszczelna pompa vacum. a więc pompa poszła na stół, planowałem wymienić uszczelki plus zabicie króćca co wychodzi na serwo. trzeba robić to cholernie delikatnie bo ja niestety rozwaliłem i pekła otoczka króćca. kupiłem nową pompę z luźnym króćcem ale tym razem zakleiłem poxilina. zalałem filter no i auto działa na ten moment jeszcze nie sprawdzałem w trasie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 114 gości