Tryb awaryjny turbo. Pompa vacum ? Logi 1.9TDI ASZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zyzio121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 21, 2017 21:07

Tryb awaryjny turbo. Pompa vacum ? Logi 1.9TDI ASZ

Post autor: zyzio121 » wt mar 28, 2017 20:05

Witajcie.

Jakiś czas temu zdarzyło mi się, że turbina przeszła w tryb awaryjny. Dzieje się tak kiedy wkręcę go na wysokie obroty.
Zrobiłem logi dynamiczne grupy 011, oraz 011BS i 003BS. Pozostałe grupy są w normie. Zaś na pierwszy rzut oka na logi turbiny widać, że jest przeładowana. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ?
Dodam, że pompa vacum i egr delikatnie "plują olejem".
Poniżej wrzucam logi, dzięki za wszelką pomoc i odpowiedzi.

011 - dynamiczny http://vaglog.pl/log-011_oj9C0n.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 - bs http://vaglog.pl/log-011_zqN8j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 - bs http://vaglog.pl/log-003_vcY5er.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Tryb awaryjny turbo. Pompa vacum ? Logi 1.9TDI ASZ

Post autor: italiano_83 » wt mar 28, 2017 20:56

Kierownice się podwieszają i turbo przeładowuje, podwieszony temat o notlaufe..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

zyzio121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 21, 2017 21:07

Tryb awaryjny turbo. Pompa vacum ? Logi 1.9TDI ASZ

Post autor: zyzio121 » wt mar 28, 2017 21:30

@italiano_83 Podwieszają ? Wyczyszczenie turbiny powinno załatwić sprawę ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Tryb awaryjny turbo. Pompa vacum ? Logi 1.9TDI ASZ

Post autor: italiano_83 » wt mar 28, 2017 22:00

Jeśli to nagar, jeśli rysy trzeba szlifować.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

zyzio121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 21, 2017 21:07

Tryb awaryjny turbo. Pompa vacum ? Logi 1.9TDI ASZ

Post autor: zyzio121 » śr mar 29, 2017 09:33

@italiano_83 Można wykluczyć układ podciśnienia ? I całą resztę ? Powiedz mi jeszcze proszę czy ruch sztangi jesylt poprawny sądząc po logach ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Tryb awaryjny turbo. Pompa vacum ? Logi 1.9TDI ASZ

Post autor: Michał_1977 » śr mar 29, 2017 20:02

zyzio121 pisze: Powiedz mi jeszcze proszę czy ruch sztangi jesylt poprawny sądząc po logach ?
Jak może być poprawny,skoro przycina się i turbo przeładowuje?
VAG-COM w łapki jeszcze raz, Engine --> BS --> 011 --> Go. Gruszka powinna wciągać i popuszczać co 10 sekund sztangę. Jeśli nie wciągnie,spróbuj pomóc paluchami i wyczuć,czy gruszka ma w ogóle chęć podciągnięcia.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości