Logi po wymianie turbiny na nowa garrett
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Logi po wymianie turbiny na nowa garrett
Witam, prosze o ocene logow po wymianie turbinki na nówke AJM:
Grupy: 002,004,011:
http://vaglog.rtnet.pl/malkiewicz-rafal_64863.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,007,008
http://vaglog.rtnet.pl/malkiewicz-rafal_64850.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011,010,013
http://vaglog.rtnet.pl/malkiewicz-rafal_64854.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam jeszcze jeden problem z autkiem mi zostal to palenie cieplego silnika. Po odłaczeniu czujnika temp cieczy pali od strzala, gdy jest podłaczony musi troche pokrecic. Akumulator juz kupiłem nowy i nic nie pomogło. Przeszukałem forum i wiele nie znalazłem.
Grupy: 002,004,011:
http://vaglog.rtnet.pl/malkiewicz-rafal_64863.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,007,008
http://vaglog.rtnet.pl/malkiewicz-rafal_64850.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011,010,013
http://vaglog.rtnet.pl/malkiewicz-rafal_64854.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam jeszcze jeden problem z autkiem mi zostal to palenie cieplego silnika. Po odłaczeniu czujnika temp cieczy pali od strzala, gdy jest podłaczony musi troche pokrecic. Akumulator juz kupiłem nowy i nic nie pomogło. Przeszukałem forum i wiele nie znalazłem.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Logi po wymianie turbiny na nowa garrett
Ciśnienie doładowania gra.
Najlepiej sobie z tym problemem radzi edycja map startowych u tunera.Malek25 pisze:Mam jeszcze jeden problem z autkiem mi zostal to palenie cieplego silnika. Po odłaczeniu czujnika temp cieczy pali od strzala, gdy jest podłaczony musi troche pokrecic. Akumulator juz kupiłem nowy i nic nie pomogło. Przeszukałem forum i wiele nie znalazłem.
Re: Logi po wymianie turbiny na nowa garrett
Wykonaj pojedynczo każdą grupę, tak niewiele można ocenić. Wstępnie wyglądają na poprawne.
Pozdr.
Pozdr.
Logi po wymianie turbiny na nowa garrett
Witam, proszę o analizę logów, mam turbodziure po wymianie turbiny, w poprzedniej urwał się wirnik od strony zimnej:
Grupy: 010,011,013:
http://vaglog.pl/log-011_010_013_dvnyCzZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,007,008:
http://vaglog.pl/log-003_007_008_6GF6F.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 002,004,011:
http://vaglog.pl/log-002_004_011_PXIsw8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010,011,013:
http://vaglog.pl/log-011_010_013_dvnyCzZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,007,008:
http://vaglog.pl/log-003_007_008_6GF6F.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 002,004,011:
http://vaglog.pl/log-002_004_011_PXIsw8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Logi po wymianie turbiny na nowa garrett
Co to za turbo ? Używane regenerowane ? Z dołu cisza u potem przeładowanie..Malek25 pisze:Witam, proszę o analizę logów, mam turbodziure po wymianie turbiny, w poprzedniej urwał się wirnik od strony zimnej:
Grupy: 010,011,013:
Logi po wymianie turbiny na nowa garrett
Regenrowane, w firmie:
http://turbostrefa.pl/?type=kontakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosze o informacje czy przyczyna moze byc nieszczelny układ??
http://turbostrefa.pl/?type=kontakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosze o informacje czy przyczyna moze byc nieszczelny układ??
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Logi po wymianie turbiny na nowa garrett
Oddaj im to turbo ...
Nie.Malek25 pisze:Prosze o informacje czy przyczyna moze byc nieszczelny układ??
Logi po wymianie turbiny na nowa garrett
Witam firma ktora regenerowała mi turbine zrobiła to dobrze, oto powód przeładowania z góry:
Po wymianie wirnika strony zimnej i wyważeniu turbina pięknie pracuje u góry ale na dole jest dalej cisza, co może być jeszcze przyczyną, przewody podciśnienia sprawdzone, może przepływomierz(nie generuje błędu) ale może działa nie do końca poprawnie, po odłączeniu wtyczki autko jest totalnie zamulone, poniżej logi:
http://vaglog.pl/log-011_010_013_16661J.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_002_004_AF5QY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Po wymianie wirnika strony zimnej i wyważeniu turbina pięknie pracuje u góry ale na dole jest dalej cisza, co może być jeszcze przyczyną, przewody podciśnienia sprawdzone, może przepływomierz(nie generuje błędu) ale może działa nie do końca poprawnie, po odłączeniu wtyczki autko jest totalnie zamulone, poniżej logi:
http://vaglog.pl/log-011_010_013_16661J.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_002_004_AF5QY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 135 gości