Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

Post autor: Malek25 » ndz gru 04, 2011 22:12

Witam, prosze o ocene logow po wymianie turbinki na nówke AJM:
Grupy: 002,004,011:
http://vaglog.rtnet.pl/malkiewicz-rafal_64863.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,007,008
http://vaglog.rtnet.pl/malkiewicz-rafal_64850.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011,010,013
http://vaglog.rtnet.pl/malkiewicz-rafal_64854.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam jeszcze jeden problem z autkiem mi zostal to palenie cieplego silnika. Po odłaczeniu czujnika temp cieczy pali od strzala, gdy jest podłaczony musi troche pokrecic. Akumulator juz kupiłem nowy i nic nie pomogło. Przeszukałem forum i wiele nie znalazłem.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

Post autor: italiano_83 » ndz gru 04, 2011 23:38

Ciśnienie doładowania gra.
Malek25 pisze:Mam jeszcze jeden problem z autkiem mi zostal to palenie cieplego silnika. Po odłaczeniu czujnika temp cieczy pali od strzala, gdy jest podłaczony musi troche pokrecic. Akumulator juz kupiłem nowy i nic nie pomogło. Przeszukałem forum i wiele nie znalazłem.
Najlepiej sobie z tym problemem radzi edycja map startowych u tunera.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Re: Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

Post autor: indyczes » pn gru 05, 2011 20:08

Wykonaj pojedynczo każdą grupę, tak niewiele można ocenić. Wstępnie wyglądają na poprawne.
Pozdr.



Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

Post autor: Malek25 » śr gru 07, 2011 11:33

Witam a jak wyglada reszta parametrow?



Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

Post autor: Malek25 » czw mar 23, 2017 21:40

Witam, proszę o analizę logów, mam turbodziure po wymianie turbiny, w poprzedniej urwał się wirnik od strony zimnej:
Grupy: 010,011,013:
http://vaglog.pl/log-011_010_013_dvnyCzZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003,007,008:
http://vaglog.pl/log-003_007_008_6GF6F.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 002,004,011:
http://vaglog.pl/log-002_004_011_PXIsw8.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

Post autor: italiano_83 » czw mar 23, 2017 22:04

Malek25 pisze:Witam, proszę o analizę logów, mam turbodziure po wymianie turbiny, w poprzedniej urwał się wirnik od strony zimnej:
Grupy: 010,011,013:
Co to za turbo ? Używane regenerowane ? Z dołu cisza u potem przeładowanie..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

Post autor: Malek25 » pt mar 24, 2017 19:47

Regenrowane, w firmie:
http://turbostrefa.pl/?type=kontakt" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosze o informacje czy przyczyna moze byc nieszczelny układ??



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

Post autor: italiano_83 » pt mar 24, 2017 21:26

Oddaj im to turbo ...
Malek25 pisze:Prosze o informacje czy przyczyna moze byc nieszczelny układ??
Nie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Logi po wymianie turbiny na nowa garrett

Post autor: Malek25 » pn kwie 03, 2017 20:24

Witam firma ktora regenerowała mi turbine zrobiła to dobrze, oto powód przeładowania z góry:
ObrazekObrazekObrazek

Po wymianie wirnika strony zimnej i wyważeniu turbina pięknie pracuje u góry ale na dole jest dalej cisza, co może być jeszcze przyczyną, przewody podciśnienia sprawdzone, może przepływomierz(nie generuje błędu) ale może działa nie do końca poprawnie, po odłączeniu wtyczki autko jest totalnie zamulone, poniżej logi:
http://vaglog.pl/log-011_010_013_16661J.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_002_004_AF5QY.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 135 gości