Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Witam, miałem raz przypadek, że z zaworka N108 właśnie leciało. Jednak nie było to wina samego uszczelnienia lecz amelinium tak się ulotniło, że wyłaziło tam paliwo. Jednak po wyczyszczeniu wszystkiego był spokój.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Ale skoro już mam komplet uszczelek i rozebraną całą pompę to i tak wymienię wszystkie.Dzięki za za szybki odzew dam znać jak poszło po wymianie.
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
A czy mogę zamienić pompę na ponieważ zakupiony komplet uszczelek nie zawiera dwóch płaskich uszczelek { moje przeoczenie } dodam że mam silnik 110 koników.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Witam, możesz zamienić pod warunkiem, że ta druga ma takie samą pokrywkę timingu w innym wypadku stracisz na osiągach.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Ja mam takie pytanie, widzę że sporo tutaj ludzi co o pompach mają pojęcie , mianowicie chodzi mi o tą "zaslepkę" z tyłu pompy i o śrubkę (pośrodku na nietypowy klucz pomiędzy krućcami wysokiego ciśnienia), która w nią wchodzi na wszystkich zdjęciach jakie widziałem śruba ta jest wkręcona do końca u mnie wystaje jakieś 2-3 zwoje ... ale jest dokręcona. Tak ma być?
Aha i jeszcze jedno pytanie pod przestawiaczem kąta jest oring czy metalowa uszczelka ?
Aha i jeszcze jedno pytanie pod przestawiaczem kąta jest oring czy metalowa uszczelka ?
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Tak ma być jeśli nic nie cieknie to nie ruszaj.Starsze typy pomp miały oring nowsze blaszkę która lekko wystaje spod dekielka.
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Trochę mi to zajęło ale jestem po wymianie uszczelnień w pompie .Nie jest to wcale takie ciężkie jak się wydaje , po wyjęciu każdego elementu robiłem zdjęcia żeby złożyć tak samo .Oczywiście nie obyło się bez przeszkód , mianowicie przed rozłożeniem zaznaczyłem sobie nastawnik w takim położeniu aby był ustawiony jak przed demontażem ale po włożeniu do auta nie chciało odpalić ,rozrząd sprawdzony , pompa dawała ciśnienie i nic. Myślałem że zrobiłem coś źle zawiozłem pompę i wtryski do pompiarza ,gość podłączył pod przyrząd i zrobił oczy ,wszystko ok poza jednym wtryskiem ,który zaczynał powoli puszczać za szybko . Po założeniu ponownym do auta auto odżyło . Mam pytanie odnośnie spalania trochę wzrosło kąt wtrysku ustawiony na 52-54 dawka 3,2 -3,4 { na początku było 4,0-4,2 ale auto było zamulone } czy może zmienić kąt na mniejszy , nie zapisałem sobie wcześniej jaki był ,mój błąd , auto nie dymi odpala od strzała .
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
to chyba lepiej jak auto jedzie a nie sie toczy i tym warunkiem troche więcej pali. moc sie z kosmosu nie bieze tylko z paliwa
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
ja w swoim mam dawke 6.0 tyle ze po programie i jakoś mula nie ma. spalanie max 11l
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Rozchodzi mi się o to ,że wcześniej nie miało muła a spalał mniej . Nie sądzę że wymiana uszczelnień pompy jak i wtrysków pogorszyła spalanie. W wolnej chwili spróbuję zmniejszyć kąt bo mam lekko przyspieszony .
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
ja mam kat 60. na mniejszym palil tyle samo. a teraz jest zrywniejszy
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Czyli lepiej zwiększyć kąt, może wróci do ostatnich parametrów .
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN
Witam, kolego widzę, że wszyscy piszą o wszystkim, ale nikt nie chce podać odpowiedzi, na zadane pytanie.
Więc, tak kąt ustaw na rozgrzanym silniku, przy minimum 80stopniach. Ustaw go na niebieską linię, nie na 52-54, tylko na niebieską linę. Gdzie przy rozgrzanym silniku, może to i wynosić 45-48.
Jeśli dalej się nic nie zmieni ze spalaniem, to dawkę zrób również jak była. (to jeśli lubisz wciskać gaz do spodu).
Pozdrawiam.
Więc, tak kąt ustaw na rozgrzanym silniku, przy minimum 80stopniach. Ustaw go na niebieską linię, nie na 52-54, tylko na niebieską linę. Gdzie przy rozgrzanym silniku, może to i wynosić 45-48.
Jeśli dalej się nic nie zmieni ze spalaniem, to dawkę zrób również jak była. (to jeśli lubisz wciskać gaz do spodu).
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 136 gości