Witam. Mam problem ze swoim golfem a mianowicie na zimnym silniki przy 2500 zaczyna sie dławić prychac potrafi zgasnąć jeśli da sie gwałtownie gazu, na nagrzanym dopiero przy 4000 albo przy redukcji natychmiast po dodaniu gazu wchodzi w ten sam stan, na postoju jest to samo tylko ze jak wejdzie w ten stan a go przegazowuje do oporu to z silnika słychać stukot jakby zaworów i z wydechu idzie dużo dymu. Auto ma ogólnie jakiegoś muła, jakos tydzień dwa po regeneracji był elastyczny szybko wchodził na obroty tak jakbym tego chciał.
Turbo było regenerowane, dolot czyszczony cały, egr odłączony, przepływka sprawna. Niemam logow i niemam możliwości sprawdzenia
1.9 tdi 110 dławi sie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
1.9 tdi 110 dławi sie
Dymi na biało , czrno czy niebiesko . Zagladałeś pod korek oleju co się dzieje . Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego czy nie śmierdzi spalinami . Dopuki nie podepniesz pod kompa to bedzie wróżenie
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
1.9 tdi 110 dławi sie
Zawory się podwieszaja. Jaki olej jest wlany? Zawór w pompie oleju do sprawdzenia i nie gazowac na zimnym silniku.
1.9 tdi 110 dławi sie
Mobila 10w40. W sobotę mamy sprawdzić szklanki czy nie sa wytarte albo popękane. I jak turbo sie odłączy albo włoży słaba przepływke ze ma muła to nic sie nie dzieje, dopiero jak jest dużo powietrza paliwa i nagły wzrost obrotów to sie zaczynaja4rqu pisze:Zawory się podwieszaja. Jaki olej jest wlany? Zawór w pompie oleju do sprawdzenia i nie gazowac na zimnym silniku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości