TDI 110 KM na 150 KM TURBINA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » pn paź 09, 2006 20:33

mi sie wydaje ze najpierw musisz zainwestowac w chipa ale nie jestem pewny!



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn paź 09, 2006 20:37

mozesz zalozyc turbinke od 150KM i wtedy programik i masz spory przyrost mocy :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mi5iek84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: sob sty 08, 2005 13:04
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: mi5iek84 » pn paź 09, 2006 20:39

da rade założyć taką turbinke bez żadnych kombinacji?? tzn czy mocowania pasują czy trzeba rzeźbić


PozdroVWienia

[url=http://imageshack.us][img]http://img118.imageshack.us/img118/5306/logoeg5.jpg[/img][/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt paź 10, 2006 10:04

Adamm pisze:mozesz zalozyc turbinke od 150KM i wtedy programik i masz spory przyrost mocy :)
a do tego jeszcze odpowiedni wałek rozrządu to może i wiecej KM :-)
zapraszamy ze szczegółowymi pytaniami jak szukajka nie pomoże na forum DIESLA :-) :bigok:



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » wt paź 10, 2006 15:00

maro1404: poza softem i pewnie turbina, sa jeszcze inne roznice miedzy mocniejszymi a slabszymi TDI, m.in. w konstrukcji samych tlokow. Ale nie wiem czy te slabsze to tylko 90ps, czy tez 101 i 110 :)



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt paź 10, 2006 17:29

Możesz zakładac smiało turbine od ARL bez strojenia itp. jesli juz masz zamiar stroic to dopiero po nie przed.... Wałek jak wałek, lepiej duzy intercooler do tego turbo i dobry programik i auto bedzie super smigac ;)
A róznice miedzy 110KM a 150KM TDI jest bardzo wiele zaczynajac od tego ze jeden jest na pompie a drugi na pompowtryskiwaczach... po budowe tłoków, wału itp. generalnie to sa juz 2 rózne silniki....



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt paź 10, 2006 21:21

maro1404 pisze:Jeszcze jedna rzecz mnie dreczy najwarzniejsza jakie są koszta związane z taką przeróbką???
Cena turbiny (oj 150 to chodliwa sprawa ciezko tanio dobra wyrwac)
cena przejsciowki /szybkozlaczki (inny wylot na IC)
Cena programu.

Wrazenia spore aczkolwiek bez wiekszego IC oraz wydajniejszych wtryskow ta turbina bedzie sie tylko marnowac. W zupelnosci wystarczy turbina od 130.
Pozatym 150 ma wieksza turbo dziure, bez moda w sofcie auto bedzie na dole bardziel mulowate.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt paź 10, 2006 21:27

maro1404 pisze:Jeszcze jedna rzecz mnie dreczy najwarzniejsza jakie są koszta związane z taką przeróbką???
myślę że tak conajmniej z 2000zł trzeba przyszykować na te przeróbki ...
a dobry tuning seryjnego to i z 8000E ! tak mówię żeby nie straszyć :-) zapomiałem dodac oczywiscie związany tylko z przyrostem mocy



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 10, 2006 21:37

RobertP pisze:myślę że tak conajmniej z 2000zł trzeba przyszykować na te przeróbki ...
moim zdaniem to zalezy od oczekiwań kierownika - najpierw program - najlepiej u Aligatora - najbliżej... a potem sobie kolega zobaczy... byc może dojdzie regenracja turbiny i wtedy jest szansa ze sie w 2 kPLN zmiesci...

jeśli nie to turbina od 130 i wirus powinno starczyć 2,5 kPLN



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 11, 2006 13:06

maro1404 pisze:Na ten cel chce przeznaczyc maksymalnie 4000 zł tylko dochodzi do tego nastepne pytanie czy do tego bedzie potrzebny wiekszy IC , a jak bedzie sie zachowywał przy turbince od 130 i wirus???
w tym budżecie to
turbinka od 130 PD ~1200-1500 (starczy do 170km)
IC custom SMIC by Ali ~900 (na setupach 160km jeszcze sobie radzi)
program by Ali ~1500

+ wskaźnik ciśnienia doładowania + jakieś pierdoły wymiana fitrów itd i sie spoko zmieścisz

parametry do osiągniecia 150 km /340 NM

oznaczenie silnika masz ASV ? jeśli tak to już ori mocniejszych wtrysków nie ma...

a za turbinke od ARL-a (150) musisz zapłacić ~2200 PLN

jeśli masz w planach mody na 200km to kombinuj turbo z kolektorem od ARL-a i duży FMIC jeśli 160 koników Cie zadowoli to masz npaisane co robić...

oczywiście najlepiej jechać do tunera i sie dogadać, może ma jakieś promocje ? :)



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » śr paź 11, 2006 14:41

A co z reszta :?: mam na mysli przeniesienie napedu i hamulce :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości