GOLF 4 1,9 SDI Spadek mocy i jasne dymienie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lukasz19841984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 06, 2017 23:23

GOLF 4 1,9 SDI Spadek mocy i jasne dymienie

Post autor: Lukasz19841984 » pn mar 06, 2017 23:34

Witam,
Mam problem z golfem j/w
Spadła moc max 40 km/h i lekko dymi na jasno.
Po podłączeniu do vaga takie blędy:
17849 P1441 45B9 Zawór (cewka) recyrkulacji spalin EGR, bank 1 > otwarty obwód, zwarcie do masy
19557 - Silnik przepustnicy V157: przerwa/zwarcie z masą
17660 P1252 44FC Cewka wtryskiwacza - zwarcie do masy, otwarty obwód
Błędów nie da się wykasować.
w czym może tkwić problem?



Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

GOLF 4 1,9 SDI Spadek mocy i jasne dymienie

Post autor: rotkeh » pn mar 06, 2017 23:49

Sprawdź bezpieczniki czy wszystkie sprawne.


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

Lukasz19841984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 06, 2017 23:23

Re: GOLF 4 1,9 SDI Spadek mocy i jasne dymienie

Post autor: Lukasz19841984 » wt mar 07, 2017 00:29

dzięki. pomogło
wywaliło bezpiecznik nr 34 (10A)
co mogło spowodować ze go spaliło ?
czy mogło być powodem to ze samochód jechał z włączoną klimą? bo po włączeniu jej strasznie ciężko silnik chodzi. mam drugiego diesla i tam po włączeniu klimy słychać delikatnie jak idzie obciążenie po włączeniu klimy ale nie tak jak w tym. a jeszcze tego samochodu dobrze nie poznałem bo mam go dopiero od 2 miesięcy i pierwsza niespodzianka jak narazie.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
rotkeh
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
Lokalizacja: Zamość/Grójec

GOLF 4 1,9 SDI Spadek mocy i jasne dymienie

Post autor: rotkeh » śr mar 08, 2017 00:27

Tu masz schemacik z opisem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=561019" onclick="window.open(this.href);return false; Bezpiecznik F34 idzie na Y102 , Y28 , Y68 , B30 i na A150 ( Y132) to musisz doszukać .
Y102- zawór elektromagnetyczny kolektora ssącego
Y28- zawór recyrkulacji spalin
Y68 -zawór regulacji ciśnienia doładowania
B30- miernik masy powietrza


Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości