Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piekn18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt cze 18, 2013 08:13

Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie

Post autor: piekn18 » wt lut 14, 2017 16:57

mich77bor, - u mnie problem z ciężkim odpalaniem został rozwiązany ;) założyłem zaworek zwrotny na wężu który doprowadza paliwo na silnik, zaraz za filtrem paliwa.
Np dzisiaj przy -14'C po jednym grzaniu świeć pali na pół obrotu bez najmniejszego problemu ;)
Tak więc koszt 7zł i spokój ;)



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie

Post autor: mich77bor » wt lut 14, 2017 20:51

A wywaliłeś ten oryginalny zawór zwrotny ? Czyli zamontowałeś nowy zawór w tym miejscu ?
Obrazek


Sprzedam nową półkę nad radio

kamikadzebm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34

Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie

Post autor: kamikadzebm » wt lut 14, 2017 21:03

AJM-y tak chyba mają. U mnie jest tak samo po nocy w garazu tez tak pali i dymi. Pierwszy silnik PD i najmniej dopracowany. Tak czy siak sprawdz kompresje moze tez to zrobie. Zobaczymu jak i Ciebie wyjdzie



piekn18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt cze 18, 2013 08:13

Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie

Post autor: piekn18 » śr lut 15, 2017 09:19

mich77bor, u mnie tego zaworu nie było więc wsadziłem uniwersalny ;) rozmiar 6 ;)
U mnie pali elegancko ;)

Jeżeli pompki macie zdrowe, świece ok, czujnik temp, akumulator to pozostaje tylko cofanie się paliwa.



armek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob cze 10, 2017 22:46

Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie

Post autor: armek » sob cze 10, 2017 23:01

Witam .mam ten sam problem ciężko mi pali jak jest zimny.silnik 1.9 tdi ajm 115km.wymieniłem sporu rzeczy i nadal lipa.(świece .rozrusznik. Czujniki temperatury.zawór zwrotny zalozylem. Pompę vacum. Mierzylem kompresja po 30na każdym .I powiem tak wypalą tak czasami ze jak było np.-3 to zapalił od pierwszego Obrotu .a czasami bywa także musi z 3razy obrócić. A jakjest- 13 rów ogóle jak złom odpala. Nie wiem już co wymienić. Powiem tak mam przytarty wałek na jednej krzywce. Czy to może być objawem tego



armek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob cze 10, 2017 22:46

Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie

Post autor: armek » sob cze 10, 2017 23:03

Witam .mam ten sam problem ciężko mi pali jak jest zimny.silnik 1.9 tdi ajm 115km.wymieniłem sporu rzeczy i nadal lipa.(świece .rozrusznik. Czujniki temperatury.zawór zwrotny zalozylem. Pompę vacum. Mierzylem kompresja po 30na każdym .I powiem tak wypalą tak czasami ze jak było np.-3 to zapalił od pierwszego Obrotu .a czasami bywa także musi z 3razy obrócić. A jakjest- 13 rów ogóle jak złom odpala. Nie wiem już co wymienić. Powiem tak mam przytarty wałek na jednej krzywce. Czy to może być objawem tego



armek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob cze 10, 2017 22:46

Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie

Post autor: armek » sob cze 10, 2017 23:04

Witam .mam ten sam problem ciężko mi pali jak jest zimny.silnik 1.9 tdi ajm 115km.wymieniłem sporu rzeczy i nadal lipa.(świece .rozrusznik. Czujniki temperatury.zawór zwrotny zalozylem. Pompę vacum. Mierzylem kompresja po 30na każdym .I powiem tak wypalą tak czasami ze jak było np.-3 to zapalił od pierwszego Obrotu .a czasami bywa także musi z 3razy obrócić. A jakjest- 13 rów ogóle jak złom odpala. Nie wiem już co wymienić. Powiem tak mam przytarty wałek na jednej krzywce. Czy to może być objawem tego



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie

Post autor: wesol » ndz cze 11, 2017 07:29

Nie to nie wina walka. Generalnie to wina wtryskow. Ale korekta w mapie tez pomaga. Pamietajmy ze pompowtryski czy wtryski cr to element ktory musi zarowno podlac duze wartosci paliwa przy max bucie jak i bardzo malutenkie wartosci przy pracy jalowej czy odpalaniu. Teraz minimalne niedomagania wteyskow objawia sie na poerwszy ogien przy malych wydatkach. Choc jadac na chipsa to tez pewnie wyjdzie ze juz nia sa w stanie podlac tyle ile powinny.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 136 gości