AXR Zero mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
AXR Zero mocy
Witajcie. Pacjent: Golf 2002 TDI AXR.
Stało się to nagle: wczoraj było wszystko git, a dzisiaj zero mocy.
Odpala normalnie, nie kopci nie szarpie.
Do 3000 rpm jest totalne zero -potem czasami coś załapie i przy 3500 całkowicie zdycha.
Wrzucam poniżej logi:
1. 003, 008, 011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_1jMJ2L.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. 003, 011. http://vaglog.pl/log-003_011_193r2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodatkowo na vagu błąd:
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557
Na tym pierwszym logu jeszcze jakoś auto pojechało, bo na drugim to myślałem, że nie dokręci się do tych 3500...
Pomóżcie.
P.S - czy to normalne, że grupa 011 pokazuje Actual Press Intake non stop prawie 2,5 bara?
Gdzie w tym silniku jest MAP sensor?
Jutro muszę przejechać prawie 300 km, a auto niesprawne : (
Stało się to nagle: wczoraj było wszystko git, a dzisiaj zero mocy.
Odpala normalnie, nie kopci nie szarpie.
Do 3000 rpm jest totalne zero -potem czasami coś załapie i przy 3500 całkowicie zdycha.
Wrzucam poniżej logi:
1. 003, 008, 011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_1jMJ2L.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2. 003, 011. http://vaglog.pl/log-003_011_193r2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodatkowo na vagu błąd:
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557
Na tym pierwszym logu jeszcze jakoś auto pojechało, bo na drugim to myślałem, że nie dokręci się do tych 3500...
Pomóżcie.
P.S - czy to normalne, że grupa 011 pokazuje Actual Press Intake non stop prawie 2,5 bara?
Gdzie w tym silniku jest MAP sensor?
Jutro muszę przejechać prawie 300 km, a auto niesprawne : (
- speedi93
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH+
- Kontakt:
Re: AXR Zero mocy
Popatrz pod prawa lampa na intercoolerze masz map. Wygląda że padł
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm
AXR Zero mocy
Masz totalne przeładowanie i silnik pracuje w trybie awaryjnym. Mozliwości jest kilka: sama turbina lub jej sterowanie. Sprawdź czy sztanga na turbinie opada po sciągnięciu węzyka z gruszki- na pracującym silniku. Map sensor jest na rurze dolotowej plastikowej łatwo go zlokalizować, może być on powodem takiego tym bardziej potwierdzaja to logi gdzie praktycznie od samego dołu doładowanie jest odczytywane jako max.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: AXR Zero mocy
No i to są konkrety wielkie dzięki Panowie.
Może ktoś z was się orientuję gdzie w Warszawie mogę na szybko ten map kupić?
Może ktoś z was się orientuję gdzie w Warszawie mogę na szybko ten map kupić?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
AXR Zero mocy
cezarg1410, a z ktorej części wawy jestes? może to nie być wina mapa
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: AXR Zero mocy
Mokotów. Zamówiłem już mapa do sklepu...
Podpialem jeszcze raz vaga i na zgaszonym silniku map również pokazuje ciśnienie 2.5 bara więc mam nadzieję ze to jednak jego wina.
Podpialem jeszcze raz vaga i na zgaszonym silniku map również pokazuje ciśnienie 2.5 bara więc mam nadzieję ze to jednak jego wina.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: AXR Zero mocy
No i klapa.
Pod blokiem, bez światła, bez narzędzi podjąłem się wymiany mapa.
Jeden sukces jest, bo auto odzyskało wigor, ale niestety coś źle złożyłem i strasznie mi syczy spod maski...
Także jutro ciąg dalszy walki.
Pod blokiem, bez światła, bez narzędzi podjąłem się wymiany mapa.
Jeden sukces jest, bo auto odzyskało wigor, ale niestety coś źle złożyłem i strasznie mi syczy spod maski...
Także jutro ciąg dalszy walki.
Re: AXR Zero mocy
Bez paniki, na nowym czujniku był założony oring? Poprawisz uszczelnienie i będzie ok.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: AXR Zero mocy
No i tak jak kolega napisał: uszczelnienie poprawione i wszystko wróciło do normy
Wrzucam loga z prośbą o analizę czy wszystko jest okej:
http://vaglog.pl/log-003_008_011_WpACO2I.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Niestety: podczas wyjazdu do zrobienia logów dodałem gazu a tu tryb awaryjny....
Odczytałem błędy:
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666 - 35-00 - Electrical Malfunction
Na szybko sprawdizłem korekcje na wtryskach i na 2,3,4 są bliskie zera a na 1 jest 0,3-0,4.
Ehh... Usterka goni usterkę...
Wrzucam loga z prośbą o analizę czy wszystko jest okej:
http://vaglog.pl/log-003_008_011_WpACO2I.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Niestety: podczas wyjazdu do zrobienia logów dodałem gazu a tu tryb awaryjny....
Odczytałem błędy:
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666 - 35-00 - Electrical Malfunction
Na szybko sprawdizłem korekcje na wtryskach i na 2,3,4 są bliskie zera a na 1 jest 0,3-0,4.
Ehh... Usterka goni usterkę...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
AXR Zero mocy
cezarg1410, brak styku na wtyczce od pompki, mozesz zdjac dekiel i podoginac piny na wtyczkach od pompek,
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: AXR Zero mocy
Właśnie byłem na myjni i na przestrzeni 3 km 5 razy tryb awaryjny.... Oczywiście błąd ten sam.
Tak planuję zrobić: spróbować przeczyścić konektor, ale do tego muszę pojechać do domu bo tam mam garaż, sprzęt i warunki, a poza tym najpierw muszę kupić uszczelkę pokrywy klawiatury bo nie chcę żeby mi potem olej się lał.
Zastanawiające jest to, że zrobiłem nim już 10 tysięcy km od września i do tej pory chodził jak marzenie, a teraz na przestrzeni 2 dni tryb awaryjny nie daje jeździć :/
Tak planuję zrobić: spróbować przeczyścić konektor, ale do tego muszę pojechać do domu bo tam mam garaż, sprzęt i warunki, a poza tym najpierw muszę kupić uszczelkę pokrywy klawiatury bo nie chcę żeby mi potem olej się lał.
Zastanawiające jest to, że zrobiłem nim już 10 tysięcy km od września i do tej pory chodził jak marzenie, a teraz na przestrzeni 2 dni tryb awaryjny nie daje jeździć :/
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: AXR Zero mocy
No widzisz... Tak to już bywa - też zrobiłem 10tys. km swoim Golfem i nagle przestał wrzucać jakiekolwiek biegi, a jak już wchodziły i się nagrzał, to załączał tryb awaryjny Szczęśliwie naprawa była tania i upiekłem dwie pieczenie na jednym ogniu. Zasadnicza różnica jest taka, że u mnie problem leżał w skrzynicezarg1410 pisze:Zastanawiające jest to, że zrobiłem nim już 10 tysięcy km od września i do tej pory chodził jak marzenie, a teraz na przestrzeni 2 dni tryb awaryjny nie daje jeździć :/
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: AXR Zero mocy
Dopiero dzisiaj udało się podziałać przy aucie.
Ostatni stan:
1. BIPY na 1 PD - 50-60.
2. Non stop tryb awaryjny.
Zdjąłem pokrywę zaworową i wtyczka z pierwszego PD praktycznie spadła. Pozostałe siedzą mocno.
Zdjąłem ją poprawiłem konektory i złożylem. Póki co przejechałem około 10 km ale:
1. BIPY na 1 PD - maks 5.
2. Zero trybu awaryjnego.
Także rewelka. Ogólnie bipy na 1, 3 i 4 są bilskie zeru. Na 2 niestety w okolicach 15-20. Póki co zostawiam to do peirwszego błędu na vagu bo być może to znowu wiązka, ale może już wypracowany PD.
Aha! Po zdjęciu pokrywy ewidentnie widać że 1 PD był wymieniany: na pozostałych plastiki są szare z białymi napisami a tutaj napisy są czarne.
Dzięki wielkie za pomoc wszystkim
Ostatni stan:
1. BIPY na 1 PD - 50-60.
2. Non stop tryb awaryjny.
Zdjąłem pokrywę zaworową i wtyczka z pierwszego PD praktycznie spadła. Pozostałe siedzą mocno.
Zdjąłem ją poprawiłem konektory i złożylem. Póki co przejechałem około 10 km ale:
1. BIPY na 1 PD - maks 5.
2. Zero trybu awaryjnego.
Także rewelka. Ogólnie bipy na 1, 3 i 4 są bilskie zeru. Na 2 niestety w okolicach 15-20. Póki co zostawiam to do peirwszego błędu na vagu bo być może to znowu wiązka, ale może już wypracowany PD.
Aha! Po zdjęciu pokrywy ewidentnie widać że 1 PD był wymieniany: na pozostałych plastiki są szare z białymi napisami a tutaj napisy są czarne.
Dzięki wielkie za pomoc wszystkim
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości