Wysokie obroty biegu jałowego po zagrzaniu silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Bet_ON
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt paź 28, 2016 20:53

Wysokie obroty biegu jałowego po zagrzaniu silnika

Post autor: Bet_ON » pn lut 06, 2017 20:29

Witam na wstępie chciałem zaznaczyć, że nie znalazłem tematu który odpowiedział na mój problem. Jestem posiadaczem golfika 1.9td od pół roku i gdy zapalę silnik to chodzi ładnie lecz gdy po 3 min do 5 min obroty wskakują mu na 1800 nieraz na 2000 obr wcześniej pomagało mu to że obciążałem silnik np światłami czy nawiewami a teraz jedynie duszenie biegami pomaga i chciałem się zapytać czy to będzie problem z elektryką czy może pompa wtryskowa. Jest do dosyć uciążliwe bo tylko po wciśnięciu sprzęgła obroty wskakują na bardzo wysokie :goof:. Proszę o pomoc w szukaniu przyczyny gdzie zacząć szukać



Awatar użytkownika
speedi93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+
Kontakt:

Re: Wysokie obroty biegu jałowego po zagrzaniu silnika

Post autor: speedi93 » pn lut 06, 2017 23:08

Może głupio to zabrzmi, ale sprawdź stan sprzegielka jednokierunkowego alternatora. Miałem identyczny przypadek i to był strzał w 10 :-D

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Wysokie obroty biegu jałowego po zagrzaniu silnika

Post autor: Q_mac » wt lut 07, 2017 05:56

Według mnie kompletnie zwalona regulacja wydatku resztkowego i wolnych obrotów. Poszukaj tematu o regulacji pompy wtryskowej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 140 gości