Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

milosz196
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt gru 06, 2016 15:09

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: milosz196 » śr gru 21, 2016 21:46

no własnie nie tak zwłaszcza w SDI bo mój pali 6,5l i już kilka osób potwierdza te wysokie spalanie w sdi...



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: DejaVu » pt gru 30, 2016 17:30

W końcu udało mi się zatankować pod korek :bajer: temperatura w okolicach zera , czasem na lekkim minusie , do roboty 19km z czego 15 to poza miastem , prędkość do 90km/h , temperatura na zegarze ok. 70* spalanie wyszło 6 l :grin: a wydawało mi się że więcej pali , chociaż pewnie jak nadejdą mrozy i po mieście kierowcy będą jeździć wolnej (6 świateł) to pewnie i łyknie z 7 l. Trzeba chyba w końcu zmienić termostat , a na wiosnę rozrząd :bajer: mój golfik ma nalatane już 320..tys.
Ostatnio zmieniony pt gru 30, 2016 19:13 przez DejaVu, łącznie zmieniany 1 raz.


Seat Mii 1.O CHYA

milosz196
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt gru 06, 2016 15:09

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: milosz196 » pt gru 30, 2016 18:17

mój golfik ma nalatane już 220tys.
to pewnie jeszcze rozrządy filtry i oleje ma fabryczne :bajer:



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Re: Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: DejaVu » pt gru 30, 2016 18:37

milosz196 pisze:
mój golfik ma nalatane już 220tys.
to pewnie jeszcze rozrządy filtry i oleje ma fabryczne :bajer:
No nie - przez 6lat i 7miesięcy oleje i filtry zmieniałem parę razy :bajer: rozrządu jeszcze nie , najpoważniejszą usterką to było padnięcie maglownicy , w silniku nic nie było robione , nawet te same świece :chytry: dobijają mnie tylko wiecznie zapiekające się tylne hamulce :foch: a tak to nie narzekam :jezor:


Seat Mii 1.O CHYA

milosz196
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt gru 06, 2016 15:09

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: milosz196 » pt gru 30, 2016 18:40

przez 6lat i 7miesięcy
6 lat na jednym rozrządzie ? kozak, chyba że mało jeżdzone ;)



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: DejaVu » pt gru 30, 2016 19:11

Jak kupiłem go z komisu to miał nalatane 253527km. na osłonie rozrządu miał napisane jak na foci :bajer: więc albo przy takim stanie pasek został zmieniony ,albo miał być do wymiany :hmm: zaryzykowałem :okej: Obrazek
Edyta : a stan licznika jest 320tys.


Seat Mii 1.O CHYA

milosz196
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt gru 06, 2016 15:09

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: milosz196 » pt gru 30, 2016 19:37

:kac: Po 100 tys. Prawie jak w benzynie



CzechuLG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt sty 15, 2016 19:39
Lokalizacja: Gdańsk

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: CzechuLG » ndz sty 01, 2017 00:00

Mój czy but czy nie w mieście 7 lato 7.5 zima. Zakorkowane miasto.
Od prawie roku mam nie przyjemność jeździć do pracy 40km po lichej drodze 80% trasa i 20% miasto. Spalanie równe 5. Jadę do 120.
Jak próbowałem jeździć do 90 wyszło 4.8 więc bez sensu oszczędzać.



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: AndrzejP4 » ndz sty 01, 2017 15:46

sdi niestety zawsze będzie palić więcej od TDI bo ma niższą sprawność.

W TDI podczas spokojnej jazdy 80-90kmh w dolocie cały czas jest nadciśnienie rzędu 0,2-0,3bara. Dzięki temu jest wyższe ciśnienie w czasie sprężania, co poprawia sprawność o jakiśtam procent. SDI pracuje w warunkach podciśnienia, a energia spalin jest marnotrawiona.



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: DejaVu » czw sty 05, 2017 16:55

Pany zapytam się w tym temacie :pub: jak pisałem wyżej podczas dojazdu do pracy 19km. przy temperaturach około zera lub na lekkim minusie golfik łapie mi tylko 70* . Dziś nadeszła zima rano było -14 , a obecnie jest -12 ale przez wiatr odczuwalna o wiele więcej , dziś golfik nie złapał mi nawet tych 70* ale w środku miałem ciepło :) Jak przyjechałem do domu to postanowiłem wyjąć akumulator , który ma już 6 zimę :bajer: mam długi weekend i nie mam w planach wyjazdu ,więc zabrałem go do domu , tym bardziej że ma być większy mróz. No i przy okazji dotknąłem do przewodów od chłodnicy - no i górny był ciepły a dolny zimny :kac: nie znam się ale wydaje mi się że jak by był otwarty termostat to oba powinny być ciepłe? http://www.volkswagen-golf.pl/dane-tech ... iv-19-sdi/" onclick="window.open(this.href);return false; ta stronka podaje że w sdi początek otwarcia termostatu to 85* ? ale jak kiedyś sprawdzałem , to po przyjeździe do pracy (19km) miałem oba węże ciepłe a na zegarku 70* :foch: no i sam nie wiem o co biega - czy oszukuje zegarek czy termostat do :ass:
I co to za ustrojstwo nad alternatorem gdzie idzie wąż od chłodnicy? czy tam jest pompa wody? Obrazek


Seat Mii 1.O CHYA

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: lwlw » czw sty 05, 2017 22:18

Nie widzę dobrze, ale nad alternatorem jest pompa wtryskowa.
Myślę, że mimo wszystko masz termostat ciągle trochę otwarty. Przy 60-70 stopniach ogrzewanie działa już nieźle. Chyba, że faktycznie nie widzisz różnicy w ogrzewaniu przy np. 60 i 90 stopniach to coś z czujnikiem albo wskaźnikiem.



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: DejaVu » pt sty 06, 2017 09:10

Nie chodzi mi o pompę wtryskową tylko to coś między pompą a alternatorem gdzie idzie ten gruby szlauch od chłodnicy :chytry:


Seat Mii 1.O CHYA

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Zwiększone spalanie po wymianie rozrządu

Post autor: lwlw » pt sty 06, 2017 19:30

No to on idzie właśnie do termostatu, tzn. na taki króciec przy termostacie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości