[MK4] Pompa podcisnienia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

[MK4] Pompa podcisnienia

Post autor: zygimar » pn paź 09, 2006 17:55

Witam

Czy pompa podciśnienia jest smarowana olejem czy płynem hamulcowym?

[ Dodano: 09 Paź 2006 18:14 ]
jak sprawdzić czy prawidłowe działa??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [MK4] Pompa podcisnienia

Post autor: leo... » pn paź 09, 2006 20:10

zygimar pisze:Witam

Czy pompa podciśnienia jest smarowana olejem czy płynem hamulcowym?

[ Dodano: 09 Paź 2006 18:14 ]
jak sprawdzić czy prawidłowe działa??
olejem - pompa jest w bloku silnika - nie ma tam podejścia na płyn hamulcowy



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » wt paź 10, 2006 06:44

Jak sprawdzic sprawność pompy??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

x-fly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: czw lis 13, 2008 12:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: x-fly » pt lis 21, 2008 16:51

po 2 latach sie dołącze.... :majkel:

z pompy podciśnenia wychodzi wężyk ( odmy ? ) do bloku silnika,
jakiś czas temu wymieniłem bo stary był styrany i pękał w rękach i ciekło po bloku,
teraz po iluś miesiącach cały czas cieknie olej przy łączeniu wężyka z blokiem silnika,
od czego to może być?
gdzieś kiedyś wyczytałem/przeczytałem że ktoś zaślepił i kruciec w bloku i kruciec w pompce podcisnienia.....
??
Ostatnio zmieniony pt lis 21, 2008 16:52 przez x-fly, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości