[mk2] problem z blokiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krazek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:14
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

[mk2] problem z blokiem

Post autor: krazek1 » ndz paź 08, 2006 22:36

Witam
Mam mały problem. Posiadam golfa mk2 z silnikiem 16td z hydrauliczna regulacja zaworów. Pękł mi 3 cylinder. Kupiłem drugi blok, ale niestety brakuje w nim jednego kanału. Czy to jest kanał olejowy? Czy mogę bez problemu założyć ten blok do mojej głowicy, która posiada ten kanał?
Z góry dzięki za odpowiedź



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn paź 09, 2006 00:05

a na bloku jaki jest nr
bo byc moze ze zakupiles stary blok gdzie glowica jest bez hydroregulacji i nie wystepuje ten kanal



Awatar użytkownika
krazek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:14
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: krazek1 » pn paź 09, 2006 10:26

Nr na bloku zaczyna się od CY.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn paź 09, 2006 10:48

no to masz odpowiedź...CY to stary TD przeważnie w paskach, ze zwykłą głowicą na blaszki


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

el Kopyto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:38
Lokalizacja: Mazury
Kontakt:

Post autor: el Kopyto » pn paź 09, 2006 14:31

Ale ale, moim zdaniem zanabyłeś blok od wolnossącego, on różni się od td własnie tym kanałem olejowym (co można stwierdzić kupując uszczelkę uszczelka od d różni się od uszczelki td własnie tym że ma o jeden otwór mniej)


pozdrowienia el Kopyto

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn paź 09, 2006 15:34

el Kopyto, niekoniecznie. glowica hydro i glowica na plytki rozni sie wlasnie tym, ze w przypadku hydraulicznej regulacji jest dodatkowy kanal, dokladnie tak jak mowi Cinek,


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
krazek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 22:14
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

Post autor: krazek1 » pn paź 09, 2006 18:42

dzieki chlopaki za odpowiedz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 150 gości