Brak mocy powyżej 2500 obr./min po wymianie pompy - 1.6 TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy powyżej 2500 obr./min po wymianie pompy - 1.6 TD
Witam.
Dwa dni temu padła mi poma w 1.6 TD JR 70KM. Kupiłem drugą, od SB. Wszystko pięknie hula poza jednym.... od 2500 obr./min. autko nie ma mocy. Na biegu nie idzie go wkręcić wyżej niż 3000 obr./min. Na postoju jest ok, ale chyba wolniej sie wkręca na te obroty i spada niż przedtem. Przy wymianie został dokładnie ustawiony kąt wtrysku na 0,90 mm. Rozrząd ustawiony cały na nowo na znaki. Pali ładnie, nie kopci. Turbo słychać że się ładnie włącza i ciągnie. Na oorzedniej pomie hulał elegancko - mocniej kocił ale miał moc. Tu ta moc jest tylko do 2500 obr. Autko wyciąga teraz max. 120 km/h Na poprzedniej pompie sokojnie leciał 150 km/h więc obstawiał że to coś z pompą.
Zauważyłem różnice, że w tej starej pompie zawór dawki paliwa jest wkręcony jakby więcej - wystaja 2 gwinty, w tej aktualnej pompie 3 gwinty. Tak samo jest ze śrubą wydadku resztkowego - w starej pompie jest wiecej wykręcona niż w tej aktualnej.
Czy jest możliwość, że na aktualnej pompie ktoś zmiejszył dawke paliwa i dlatego tak sie dzieje?
Dwa dni temu padła mi poma w 1.6 TD JR 70KM. Kupiłem drugą, od SB. Wszystko pięknie hula poza jednym.... od 2500 obr./min. autko nie ma mocy. Na biegu nie idzie go wkręcić wyżej niż 3000 obr./min. Na postoju jest ok, ale chyba wolniej sie wkręca na te obroty i spada niż przedtem. Przy wymianie został dokładnie ustawiony kąt wtrysku na 0,90 mm. Rozrząd ustawiony cały na nowo na znaki. Pali ładnie, nie kopci. Turbo słychać że się ładnie włącza i ciągnie. Na oorzedniej pomie hulał elegancko - mocniej kocił ale miał moc. Tu ta moc jest tylko do 2500 obr. Autko wyciąga teraz max. 120 km/h Na poprzedniej pompie sokojnie leciał 150 km/h więc obstawiał że to coś z pompą.
Zauważyłem różnice, że w tej starej pompie zawór dawki paliwa jest wkręcony jakby więcej - wystaja 2 gwinty, w tej aktualnej pompie 3 gwinty. Tak samo jest ze śrubą wydadku resztkowego - w starej pompie jest wiecej wykręcona niż w tej aktualnej.
Czy jest możliwość, że na aktualnej pompie ktoś zmiejszył dawke paliwa i dlatego tak sie dzieje?
Brak mocy powyżej 2500 obr./min po wymianie pompy - 1.6 TD
jak wszystko poustawiane to najpierw wyregulować dawkę paliwa i wydatek resztkowy jeżeli nie pomoże do sprawdzenia ciśnienie wewnętrzne pompy.
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
Brak mocy powyżej 2500 obr./min po wymianie pompy - 1.6 TD
po podkreceniu dawki paliwa obroty wzrosną - zmiejszyć je śrubą wydadku resztkowego do obrotów pierwonych czy jak?
Brak mocy powyżej 2500 obr./min po wymianie pompy - 1.6 TD
tak wzrosną. Wyreguluj na tej zasadzie wykręcając wydatek resztkowy tak aby obroty już nie spadały potem zacznij wkręcać do 1 czucia że minimalnie obroty wzrastają i wtedy wykręć pół obrotu wydatku i tak zostaw.
Mam nadzieje że zrozumiale.
Mam nadzieje że zrozumiale.
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
Brak mocy powyżej 2500 obr./min po wymianie pompy - 1.6 TD
A czy zanieczyszczony zawór LDA ma coś do tego? Zauważyłem, że wężyk jest cały czas suchy
Brak mocy powyżej 2500 obr./min po wymianie pompy - 1.6 TD
Problem rozwiązany. Pompa nie dawała odpowiedniego ciśnienia. Wymiana na nową załatwiła sprawę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 91 gości