Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Ebola
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn lut 15, 2016 22:47
Post
autor: Ebola » czw wrz 22, 2016 08:51
Ebola pisze:w sumie idzie normalnie
ciągnie do ok 3500 wyżej to chyba tylko warczy.
a i nie dopisałem że zjawisko to występuje tylko w czasie jazdy - więc gazowanie na postoju niestety nic nie daje
jakiś pomysł jak to zlokalizować ?
---------------------------------------------------------------
(edyta)
to co znalazłem ....
i teraz nie wiem co to jest bo dmucha chyba z tej dużej rury lub spod tego "grzybka"
Doczytałem że TU rozmawiacie o EGR więc przeniosłem pytanie na (chyba) właściwe miejsce
Jakieś rady ?
pomysły?
Czy to można/powinno się uszczelnić ?
>> PRZY OKAZJI -> Gdzie jest czujnik temperatury płynu chłodzącego ?
w tym AXR
-
Skrzak
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Post
autor: Skrzak » czw wrz 22, 2016 09:07
Rura się rusza bo pewnie ząbki wytarte. Mi pod koniec wypadała. Najlepszy sposób to kupić flanszę (redukcję) i na obejmę od strony rury a od egra na spinkę jak ori tylko bardziej wytrzymałe. Tylko zdobyć dobrą flanszę niełatwo. Ja zamówiłem u tego gościa co robi redukcje a i tak poprawiałem. Musisz podać jaki silnik i zaznaczyć że to NIE JEST to samo co w arl/asz bo on ma kolektor z egr tylko od tych ze zintegrowaną klapą gaszącą a my mamy osobną gaszącą więc otwór jest całkiem inny.
-
Ebola
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn lut 15, 2016 22:47
Post
autor: Ebola » czw wrz 22, 2016 09:15
czyli jak zrozumiałem (nie wiem czy dobrze)
to połączenie powinno być szczelne ?
a co z tym syfem ?
czy możliwe jest że ten "grzybek" się jakoś rozszczelnił ? ( EGR mam zaślepione mechanicznie)
dzięki za zainteresowanie
-
Skrzak
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Post
autor: Skrzak » czw wrz 22, 2016 10:12
Cały dolot powinien być szczelny.
-
vvenon
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw cze 19, 2014 20:59
Post
autor: vvenon » sob paź 01, 2016 09:27
Witam wszystkich, dzisiaj wyczyściłem Kolektor Dolotowy na cacy oraz zaślepiłem zaworek Ekologów. Oto moje pierwsze wrażenia: Silnik nieco głośniej lecz stabilnie pracuje na wolnych obrotach, szybciej rozkręca na dolnych obrotach oraz po puszczeniu buta słabiej spadają obroty ( oczywiście na prostej) Ogólnie wrażenia Spoko... lecz mam wrażenia jakby Turbo pracowało inaczej tzn... Zakres dmuchania w którym czuć kopyto przesunął się niżej i na wyższych obrotach jakoś słabnie.Myslalem nad tym... jeśli Autko oddycha Świeżym powietrzem to przeplywka daje wyższe wskazania a co za tym idzie Turbo już na jałowym kręci szybciej,no i w pewnym momencie przestaje domagać... mylę się czy Mogę mieć Rację odnośnie tego tematu.Prosze o odpowiedzi znających bądź czujacych Ten temat P.S instrukcja bez problemowego czyszczenia mogę zdradzić he he i...A i Autko Mk 4 110 Ahf ze zmienna geometria , która jest raczej sprawna
-
vvenon
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw cze 19, 2014 20:59
Post
autor: vvenon » sob paź 01, 2016 19:55
Hej..... Wszystkim szukającym rozwiązania tematu.Samo wyciągnięcie kolektora Dolotowego nie jest trudne, ale pamiętajcie o przygotowaniu się do tej niezbyt długiej Pracy, a mianowicie.... Dolot spalin do Egr od spodu jest z reguły silno zapieczony dlatego polecam pryskanie czymś co stoi w sklepie wyżej jak WD 4 conajmniej kilka razy (2 dni) później gdy przylozycie grzechotke Powiedzie Dzięki Facet.... Inaczej zerwane szpilki i Problem.......
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » wt paź 04, 2016 07:26
-michau- pisze: mnie z ufo nigdy jeszcze nie ciekło, tylko z tych otworów pod grzybkiem.
Czyli z ufo. Zauważ,że na 3 moim zdjęciu,na lewo od śruby widać otworek. Taki sam jest po drugiej stronie.
Ebola pisze:a co z tym syfem ?
czy możliwe jest że ten "grzybek" się jakoś rozszczelnił ?
Tak. Zobacz fotki z poprzedniej strony. Tak zmodyfikowałem i jest spokój.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski
-
-michau-
- Forum Master
- Posty: 1013
- Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: -michau- » pn paź 24, 2016 22:11
Od ponad pół roku mam flanszę zamiast egr. Wyczyściłem go niedawno.
Egr wyłączony w programie. Takie banalne pytanie.
Kiedy wstawię teraz egr i dam zaślepkę od spodu będzie ciekło olejem dalej z ufo? Wcześniej ciekło.
(wszelkie rurki egr i chłodnica spalin usunięte)
GTB...
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9269
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » wt paź 25, 2016 06:31
Tak bedzie. Olej nie jest ze spalin a z oparow z odmy w glownej mierze. Dlatego rozcinamy ufo i kolkujemy by juz nie bylo nieszczelnosci na prowadzeniu grzybka. Jest tam luz i ta strona wlasnie opary orzechodza gromadzac sie pod ufo i wyciekajac otworkami.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
-michau-
- Forum Master
- Posty: 1013
- Rejestracja: ndz paź 20, 2013 23:22
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: -michau- » wt paź 25, 2016 10:46
Dzięki. A jakby dał oct?
GTB...
-
Haki
- _
- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » wt paź 25, 2016 15:00
-michau- pisze:Dzięki. A jakby dał oct?
To opary pójdą w bańkę nie zasyfiając grzybka
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
GenIV
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn lis 10, 2014 12:05
Post
autor: GenIV » wt paź 25, 2016 22:01
Witam.Albo za słabo szukałem albo nie ma o tym wzmianki. Jak odłącze wężyk podciśnienia od egr i go zaślepię to efekt będzie taki sam jakbym odciął dopływ spalin .....tak??Podciśnienie nie będzie otwierało egru..i wystarczy??
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9269
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » wt paź 25, 2016 22:42
Tak. Bylo to pisane setki razy. To logiczne jest przecie. Coby niby mialo spowodowac otwarcie egr bez wezyka.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
Djalo
- Ma gadane
- Posty: 192
- Rejestracja: czw sty 23, 2014 17:56
- Lokalizacja: Lubsko
Post
autor: Djalo » pt paź 28, 2016 16:11
Panowie mam pytanko, chciałem sobie sam zrobić taką zaślepkę. Nr 038 131 925a
Potrzebuje wymiaru od ścianki zewnętrznej do ścianki wew. otworu. Dobrze myślę że będzie to 3mm ? No i jakby ktoś posiadał promień czy jakiś wymiar łuku to też by byłą bajka
Moje mazidła zaznaczyłem na czerwono
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 89 gości