Pompka paliwa w zbiorniku PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pompka paliwa w zbiorniku PD
czesty problem z paleniem na cieplo. Ja wymienilem kompa i problem ustal
MK IV AJM
Pompka paliwa w zbiorniku PD
Pomoże ktoś? Irytujace strasznie jak jedziesz na miasto i na chwile musisz zgasic auto...
Re: Pompka paliwa w zbiorniku PD
Pompka paliwa . pompuje wstepnie przed odpaleniem paliwo do ukladu , w razie jakiejkolwiek sytuacji rozruch w zime jest latwiejszy , napewno w ukladzie paliwa nie zabraknie, na pewno z pompka lub bez lepiej odpala (widac to ponizej polowy zbiornika). Kultura pracy i przyspieszenie ? Tak , silnik staje sie bardziej lzejszy (jest takie wrazenie) w nizszych partiach obrotowych i overboost jest bardziej odczuwalny, spalanie spada dlaczego? Bo nie nadrabiasz brakiem elastycznosci na dole , dodawaniem wiecej gazu i kreceniem go na wieksze obroty. W czasie jazdy orginalna pompka daje cisnienie 3bara , uwierzcie ze praca silnika sie zmienia , na wloskim jakims zamienniku auto gorzej pracowalo , kultura pracy spadla (z tego powodu ze wysokocisnieniowa pompa daje male cisnienie na niskich obrotach , dlatego jest wspomagana pompka z baku no i plynniejsze , cichsze wchodzenie obrotow w zakresie kiedy turbo nie zrowna sie z wymaganym doladowaniem.
Pompka paliwa w zbiorniku PD
Ok, rozumiem działanie pompki w zbiorniku. U działa, chyba że za słabo pompuje, zaworek stwierdzam że działa bo nie mogę dmuchnąć w stronę baku wiec paliwo nie powinno sie cofac. Moja Bora ciezko pali tylko wtedy gdy jest rozgrzana i tylko po postoju około 1h, po całej nocy lub dłuższym postoju aż ostygnie jest ok. Wiec może powinienem zająć się którymś z czujników temperatury?
Załączam filmik z pracy pompki przy zapłonie:
https://youtu.be/X9UiHklODDE" onclick="window.open(this.href);return false;
Załączam filmik z pracy pompki przy zapłonie:
https://youtu.be/X9UiHklODDE" onclick="window.open(this.href);return false;
Pompka paliwa w zbiorniku PD
Problem z odpalaniem na cieplym silniku jest bardzo znany. Da się to ominac bez ingerencji w naprawę auta mechanicznie. Dowiedz sie kto z okolicy jest tunerem , pojedz do niego i korekcja mapy (dawki startowej na cieplym silniku) z tego powodu ze dawka na cieplym jest o wiele mniejsza niz zimnym. Dlacezgo tak sie dzieje? Proste , jezeli dawka jest niejsza i wtedy sa problemy czyli jest za malo paliwa czym to moze byc spowodowane : pompą paliwa , wtryskami . Jeżeli masz pd to problemy : pompka w baku, pompa tandem przy odpalaniu juz daje za male cisnienie , najbardziej prawdopodobne to pompowtryski do czyszczenia. W silnikach na zwyklych wtryskach odpowiedzialna byla za to pompa paliwa
Pompka paliwa w zbiorniku PD
Pompka w baku działa, chyba że za słabo o ile to możliwe. Pompe tandem będe musiał wymontować i sprawdzic. Walczę dalej...
Pompka paliwa w zbiorniku PD
Winowajcą okazał się uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej i przy okazji wymiany okazało się że obudowa tego czujnika była pęknięta o lał się płyn. Po wymianie ciężkie palenie na ciepło ustąpiły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 85 gości