N18 zamiast n75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Jaawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 19, 2014 10:24
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

N18 zamiast n75

Post autor: Jaawa » pt lip 15, 2016 17:54

Witam, mam takie pytanie odnosnie zamiany zaworka n75 na n18. Zamienilem z czystej ciekawosci i po tej podmianie mam wrazenie ze na n18 lepiej jedzie. Ma ktos jakas widze czym roznia sie te zaworki bo co czytalem to kazdy pisze co innego. Pozdrawiam

Moj samochod to golf 4 TDI ARL po chip tuningu



ttosiekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn mar 28, 2016 17:43

Re: N18 zamiast n75

Post autor: ttosiekk » pt lip 15, 2016 18:22

Różnią się tylko charakterystyką pracy. Zrób loga 011 na n18 i na n75 i będzie wiadomo czy n75 daje :ass:



Jaawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 19, 2014 10:24
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

N18 zamiast n75

Post autor: Jaawa » pt lip 15, 2016 18:24

No tak wlasnie liczylem ze ktos juz robil takie cos bo obecnie nie mam dostepu do kabelka diagnostycznego



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9251
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

N18 zamiast n75

Post autor: wesol » pt lip 15, 2016 19:10

Działa dokładnie tak samo. Testował to na kilku tdi. Doładowanie idzie jak po sznurku.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Jaawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 19, 2014 10:24
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

N18 zamiast n75

Post autor: Jaawa » pt lip 15, 2016 20:32

Sprawdzilem, na n18 przy szybkich zmianach biegow lapie chwilowego mula zas na n75 jest wszystko dobrze po szybiej zmianie pnie do przodu. Na n18 czuc jakby ten zaworek wolniej podawal podcisnienie. Pozdrawiam, wątek mozna zamknac ;)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9251
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

N18 zamiast n75

Post autor: wesol » sob lip 16, 2016 06:48

To masz ten zaworem trafiony. Wewnetrznievte zawory niczym się nie różnią. Tylko w tej czapce w inną stronę jest jeden wylot. Żadnych różnic nie ma. I na tym i na tamtym idzie jak wściekły. Czas reakcji jest niezauważalny bo nawet nie idnotuje ćwierci sekundy. Opóźnienia to wynik albo trefnego elektrozaworka, nieszczelności na wezach lub króccu pompy vaq lub sama pompa vaq do wywalenia. Sprawdzałem to tyle razy już ze podpisze się obiema rękami.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

afrance
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz paź 16, 2011 21:09

Re: N18 zamiast n75

Post autor: afrance » sob lip 16, 2016 14:50

Potwierdzam zaworki na 100% są takie same różnią się tylko kolorem główki.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka



Jaawa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 19, 2014 10:24
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

N18 zamiast n75

Post autor: Jaawa » sob lip 16, 2016 23:31

No to mozliwe ze cos mam z tym zaworkiem n18, dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9251
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

N18 zamiast n75

Post autor: wesol » ndz lip 17, 2016 07:31

Sprawdzałem na dwóch garsciach te ekektrozaworki. Nawet z innych marek mogą pasować choć fakt nie wszystkie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości