Problem z odpaleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Casey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob lut 09, 2013 18:36

Problem z odpaleniem

Post autor: Casey » śr mar 09, 2016 11:30

Ciężko zrobić te logi bo nie zawsze są z tym problemy. po wymianie filtra i tego podgrzewacza dziś rano odpalił tak jak na pierwszym filmie który wrzuciłem w tym temacie. Wiec jest jakaś poprawa ciekawe jak będzie po dłuższym postoju. Zacznę zbierać narzędzia i za jakiś czas pewnie zabiorę się za wymiane tych uszczelek



kamikadzebm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34

Problem z odpaleniem

Post autor: kamikadzebm » śr mar 09, 2016 13:00

Załóż jeszcze przezroczyste wężyki i zobacz wtedy co się dzieje w wężykach. Czy powietrze idzie i czy są pęcherzyki. Tak czy siak zrób te logi przy odpalaniu nie zależnie jak ono będzie wyglądało aby był zimny motor. Najlepiej z rana



adrian89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 01:11
Lokalizacja: lublin

Problem z odpaleniem

Post autor: adrian89 » pt mar 11, 2016 21:41

U mnie po wymianie czujnika predkosci obrotowej dalej nie odpala od razu ale jeszcze inaczej kreci, wczesniej caly czas tak samo z rowna predkoscia rozrusznika teraz jak krece rozrusznikiem to jakby jakos zalapywal ale jeszcze chwile kreci no i odpala, jutro zrobie nagranie, zaloze zawor zwrotny i zobacze, bo tak to juz nie wiem co to moze byc ;/


Zawór zwrotny założony, filtr paliwa z podgrzewaczem nowy i dalej jest coś nie tak :? Ponizej zamieszczam dwa filmy jak teraz odpala raz jest w miare ok raz wariuje, bede bardzo wdzieczny jak ktos podpowie!

https://www.youtube.com/watch?v=SiJFuWgUNZU" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=KUAWEImS26o" onclick="window.open(this.href);return false; ( z ciekawszych to początek, 1:38, 3:02, 3:24, 4:13 odpalil wg mnie dosc dobrze a 4:53, 5:47, 6:19 z problemami)
4:39 odpalil dobrze a chwile pozniej juz znowu problem o co chodzi :rozpacz:
Podpowiedzcie prosze co to moze byc bo juz tracie sily



martimeromania
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sty 03, 2015 17:57

Problem z odpaleniem

Post autor: martimeromania » pn mar 14, 2016 00:38

Panowie! Mam prośbę do kumatych o sprawdzenie logów. Tu linki:

http://vaglog.pl/log_254174.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log_254175.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log_254176.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log_254177.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log_254178.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log_254172.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.pl/log_254173.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Z góry dzięki za pomoc!!!



kedpol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw sty 21, 2016 21:53

Problem z odpaleniem

Post autor: kedpol » pn mar 14, 2016 18:55

Panowie! Mam prośbę do kumatych o sprawdzenie logów
Czujnik temp płynu chłodzącego do sprawdzenia ewentualnie termostat
podmień też czujnik ciśnienia doładowania i zrób logi



Casey
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob lut 09, 2013 18:36

Problem z odpaleniem

Post autor: Casey » wt mar 15, 2016 12:57

Nie rozumiem. Albo ktoś usunął mój post, albo coś się stało że go niema.

Więc powtórze się. W moim przypadku po wymianie filtra paliwa i podgrzewacza problem z odpalaniem zniknął. Pali na strzała zawsze po tej wymianie.
Co więcej pisaliście że wam też tak głośno ta pompka w baku chodzi przy przekręceniu zapłonu. Guzik, u mnie po zmianie filtra chodziła strasznie głośno ale po 2 dniach jakby się odpowietrzyła i teraz w ogóle jej nie słuchać( sądzę że paliwo jest w wężu bo już nie cofa i nie ma potrzeby uruchamiania pompy )

Więc póki są to dobre wiadomości
Pozdrawiam



adrian89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 01:11
Lokalizacja: lublin

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: adrian89 » wt mar 15, 2016 18:55

adrian89 pisze:U mnie po wymianie czujnika predkosci obrotowej dalej nie odpala od razu ale jeszcze inaczej kreci, wczesniej caly czas tak samo z rowna predkoscia rozrusznika teraz jak krece rozrusznikiem to jakby jakos zalapywal ale jeszcze chwile kreci no i odpala, jutro zrobie nagranie, zaloze zawor zwrotny i zobacze, bo tak to juz nie wiem co to moze byc ;/


Zawór zwrotny założony, filtr paliwa z podgrzewaczem nowy i dalej jest coś nie tak :? Ponizej zamieszczam dwa filmy jak teraz odpala raz jest w miare ok raz wariuje, bede bardzo wdzieczny jak ktos podpowie!

https://www.youtube.com/watch?v=SiJFuWgUNZU" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=KUAWEImS26o" onclick="window.open(this.href);return false; ( z ciekawszych to początek, 1:38, 3:02, 3:24, 4:13 odpalil wg mnie dosc dobrze a 4:53, 5:47, 6:19 z problemami)
4:39 odpalil dobrze a chwile pozniej juz znowu problem o co chodzi :rozpacz:
Podpowiedzcie prosze co to moze byc bo juz tracie sily
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć, logi których bloków wypadało by zrobić aby próbować rozwikłać zagadkę słabego odpalania? Link do filmiku ostatnio nagranego powyżej, proszę o pomoc



yoyo2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 11, 2016 17:07

Re: Problem z odpaleniem

Post autor: yoyo2 » ndz cze 19, 2016 15:50

wojti2001 pisze:Mam identycznie w swoim AJMie. Podam ci listę, którą zrobiłem:
1/ Uszczelniacze pompowtrysków - nie pomogło
2/ Wymiana pompy tandemowej wraz z uszczelką z kijowego LUKa na nowego BOSCHa - nie pomogło
3/ Założenie pompy paliwa wstępnej w baku - nie pomogło
4/ Zawory zwrotne przed filtrem paliwa na zasilaniu i powrocie - nie pomogło
5/ Filtr paliwa zamontowany bez podgrzewacza, aby wyeliminować powietrze - nie pomogło
6/ Ustawienie synchronizacja zgodnie z instrukcją - nie pomogło
7/ Nowy akumulator - kręci szybciej ale dalej bez zmian
8/ Rozrusznik z nowszego golfa (rok 2010) - kręci szybciej ale dalej bez zmian

Moje teorie są takie:
1/ Pompowtryskiwacze zmęczone życiem i podczas postoju trochę puszczają co skutkuje opróżnienie się go. Do czasu ponownego napełnienia przerywa
2/ Wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy co powoduje dostawanie się powietrza.

Ogólnie przestałem się już tym przejmować. Na ciepłym pali bez problemu więc do czasu, gdy w ogóle nie będzie chciał palić sprawę pozostawiam.
To faktycznie wygląda na wyrobione gniazda pompowtrysków. Bardzo często wstawienie mosiężnych tulei rozwiązuje problem. Próbowałeś?



Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Problem z odpaleniem

Post autor: wojti2001 » śr cze 22, 2016 14:29

Nie probowalem bo szczerze powiedziawszy to trzeba sciagac glowice do tego, a jak juz mamy sciagnieta glowice to wypada jej zrobic remont i tu juz sie wieksze koszty robia. Do tego rozrzad i koszty coraz wieksze. Ogolnie auto odpala troche gorzej jak sie robi zimniej i puszcza wtedy czarnego baczka. Im jest cieplej tym lepiej odpala. Narazie reszty nie tykam bo jezdzi


MK IV AJM

adrian89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 01:11
Lokalizacja: lublin

Problem z odpaleniem

Post autor: adrian89 » pn lip 18, 2016 23:52

U mnie problemem były masy, podczas wymiany wysprzęglika w skrzyni przeczyściłem wszystkie masy, nagle zaczał palić od strzała, a też myślałem o pompowtryskach o pompie, zakładałem zawór zwrotny podmieniałem rozrusznik i rózne inne cuda, a sprawa okazała się być błacha a szczerze mowiąc na to nie stawiałem bo raz było gorzej raz lepiej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 89 gości