Problem z odpaleniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpaleniem
Ciężko zrobić te logi bo nie zawsze są z tym problemy. po wymianie filtra i tego podgrzewacza dziś rano odpalił tak jak na pierwszym filmie który wrzuciłem w tym temacie. Wiec jest jakaś poprawa ciekawe jak będzie po dłuższym postoju. Zacznę zbierać narzędzia i za jakiś czas pewnie zabiorę się za wymiane tych uszczelek
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
Problem z odpaleniem
Załóż jeszcze przezroczyste wężyki i zobacz wtedy co się dzieje w wężykach. Czy powietrze idzie i czy są pęcherzyki. Tak czy siak zrób te logi przy odpalaniu nie zależnie jak ono będzie wyglądało aby był zimny motor. Najlepiej z rana
Problem z odpaleniem
U mnie po wymianie czujnika predkosci obrotowej dalej nie odpala od razu ale jeszcze inaczej kreci, wczesniej caly czas tak samo z rowna predkoscia rozrusznika teraz jak krece rozrusznikiem to jakby jakos zalapywal ale jeszcze chwile kreci no i odpala, jutro zrobie nagranie, zaloze zawor zwrotny i zobacze, bo tak to juz nie wiem co to moze byc ;/
Zawór zwrotny założony, filtr paliwa z podgrzewaczem nowy i dalej jest coś nie tak Ponizej zamieszczam dwa filmy jak teraz odpala raz jest w miare ok raz wariuje, bede bardzo wdzieczny jak ktos podpowie!
https://www.youtube.com/watch?v=SiJFuWgUNZU" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=KUAWEImS26o" onclick="window.open(this.href);return false; ( z ciekawszych to początek, 1:38, 3:02, 3:24, 4:13 odpalil wg mnie dosc dobrze a 4:53, 5:47, 6:19 z problemami)
4:39 odpalil dobrze a chwile pozniej juz znowu problem o co chodzi
Podpowiedzcie prosze co to moze byc bo juz tracie sily
Zawór zwrotny założony, filtr paliwa z podgrzewaczem nowy i dalej jest coś nie tak Ponizej zamieszczam dwa filmy jak teraz odpala raz jest w miare ok raz wariuje, bede bardzo wdzieczny jak ktos podpowie!
https://www.youtube.com/watch?v=SiJFuWgUNZU" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=KUAWEImS26o" onclick="window.open(this.href);return false; ( z ciekawszych to początek, 1:38, 3:02, 3:24, 4:13 odpalil wg mnie dosc dobrze a 4:53, 5:47, 6:19 z problemami)
4:39 odpalil dobrze a chwile pozniej juz znowu problem o co chodzi
Podpowiedzcie prosze co to moze byc bo juz tracie sily
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob sty 03, 2015 17:57
Problem z odpaleniem
Panowie! Mam prośbę do kumatych o sprawdzenie logów. Tu linki:
http://vaglog.pl/log_254174.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254175.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254176.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254177.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254178.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254172.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254173.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki za pomoc!!!
http://vaglog.pl/log_254174.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254175.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254176.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254177.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254178.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254172.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_254173.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki za pomoc!!!
Problem z odpaleniem
Czujnik temp płynu chłodzącego do sprawdzenia ewentualnie termostatPanowie! Mam prośbę do kumatych o sprawdzenie logów
podmień też czujnik ciśnienia doładowania i zrób logi
Problem z odpaleniem
Nie rozumiem. Albo ktoś usunął mój post, albo coś się stało że go niema.
Więc powtórze się. W moim przypadku po wymianie filtra paliwa i podgrzewacza problem z odpalaniem zniknął. Pali na strzała zawsze po tej wymianie.
Co więcej pisaliście że wam też tak głośno ta pompka w baku chodzi przy przekręceniu zapłonu. Guzik, u mnie po zmianie filtra chodziła strasznie głośno ale po 2 dniach jakby się odpowietrzyła i teraz w ogóle jej nie słuchać( sądzę że paliwo jest w wężu bo już nie cofa i nie ma potrzeby uruchamiania pompy )
Więc póki są to dobre wiadomości
Pozdrawiam
Więc powtórze się. W moim przypadku po wymianie filtra paliwa i podgrzewacza problem z odpalaniem zniknął. Pali na strzała zawsze po tej wymianie.
Co więcej pisaliście że wam też tak głośno ta pompka w baku chodzi przy przekręceniu zapłonu. Guzik, u mnie po zmianie filtra chodziła strasznie głośno ale po 2 dniach jakby się odpowietrzyła i teraz w ogóle jej nie słuchać( sądzę że paliwo jest w wężu bo już nie cofa i nie ma potrzeby uruchamiania pompy )
Więc póki są to dobre wiadomości
Pozdrawiam
Re: Problem z odpaleniem
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć, logi których bloków wypadało by zrobić aby próbować rozwikłać zagadkę słabego odpalania? Link do filmiku ostatnio nagranego powyżej, proszę o pomocadrian89 pisze:U mnie po wymianie czujnika predkosci obrotowej dalej nie odpala od razu ale jeszcze inaczej kreci, wczesniej caly czas tak samo z rowna predkoscia rozrusznika teraz jak krece rozrusznikiem to jakby jakos zalapywal ale jeszcze chwile kreci no i odpala, jutro zrobie nagranie, zaloze zawor zwrotny i zobacze, bo tak to juz nie wiem co to moze byc ;/
Zawór zwrotny założony, filtr paliwa z podgrzewaczem nowy i dalej jest coś nie tak Ponizej zamieszczam dwa filmy jak teraz odpala raz jest w miare ok raz wariuje, bede bardzo wdzieczny jak ktos podpowie!
https://www.youtube.com/watch?v=SiJFuWgUNZU" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=KUAWEImS26o" onclick="window.open(this.href);return false; ( z ciekawszych to początek, 1:38, 3:02, 3:24, 4:13 odpalil wg mnie dosc dobrze a 4:53, 5:47, 6:19 z problemami)
4:39 odpalil dobrze a chwile pozniej juz znowu problem o co chodzi
Podpowiedzcie prosze co to moze byc bo juz tracie sily
Re: Problem z odpaleniem
To faktycznie wygląda na wyrobione gniazda pompowtrysków. Bardzo często wstawienie mosiężnych tulei rozwiązuje problem. Próbowałeś?wojti2001 pisze:Mam identycznie w swoim AJMie. Podam ci listę, którą zrobiłem:
1/ Uszczelniacze pompowtrysków - nie pomogło
2/ Wymiana pompy tandemowej wraz z uszczelką z kijowego LUKa na nowego BOSCHa - nie pomogło
3/ Założenie pompy paliwa wstępnej w baku - nie pomogło
4/ Zawory zwrotne przed filtrem paliwa na zasilaniu i powrocie - nie pomogło
5/ Filtr paliwa zamontowany bez podgrzewacza, aby wyeliminować powietrze - nie pomogło
6/ Ustawienie synchronizacja zgodnie z instrukcją - nie pomogło
7/ Nowy akumulator - kręci szybciej ale dalej bez zmian
8/ Rozrusznik z nowszego golfa (rok 2010) - kręci szybciej ale dalej bez zmian
Moje teorie są takie:
1/ Pompowtryskiwacze zmęczone życiem i podczas postoju trochę puszczają co skutkuje opróżnienie się go. Do czasu ponownego napełnienia przerywa
2/ Wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy co powoduje dostawanie się powietrza.
Ogólnie przestałem się już tym przejmować. Na ciepłym pali bez problemu więc do czasu, gdy w ogóle nie będzie chciał palić sprawę pozostawiam.
Problem z odpaleniem
Nie probowalem bo szczerze powiedziawszy to trzeba sciagac glowice do tego, a jak juz mamy sciagnieta glowice to wypada jej zrobic remont i tu juz sie wieksze koszty robia. Do tego rozrzad i koszty coraz wieksze. Ogolnie auto odpala troche gorzej jak sie robi zimniej i puszcza wtedy czarnego baczka. Im jest cieplej tym lepiej odpala. Narazie reszty nie tykam bo jezdzi
MK IV AJM
Problem z odpaleniem
U mnie problemem były masy, podczas wymiany wysprzęglika w skrzyni przeczyściłem wszystkie masy, nagle zaczał palić od strzała, a też myślałem o pompowtryskach o pompie, zakładałem zawór zwrotny podmieniałem rozrusznik i rózne inne cuda, a sprawa okazała się być błacha a szczerze mowiąc na to nie stawiałem bo raz było gorzej raz lepiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 89 gości