Ponowny montaz paska rozrzadu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Re: Ponowny montaz paska rozrzadu

Post autor: maciek805 » czw maja 26, 2016 18:16

maciek805 pisze:Tylko nie wiem czemu, ale mechanik jak mi wymienial rozrzad to wymienial tez uszczelka na wale korbowym, a teraz patrze to gdzies z kola pasowego mi kapie olej.
Być może założył uszczelniacz nowszego typu bez sprążynki,a do niego jest specjalna procedura montażu. Pewnie nie zastosował jej :bajer:[/quote]


Ciekawa sprawa - Mozesz mi to jasniej napisac ? Jak ma wygladac ten montaz ? I jak bede kupowac w sklepie to mam powiedziec aby uszczelniacz byl ze sprezynka ??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14141
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ponowny montaz paska rozrzadu

Post autor: Michał_1977 » czw maja 26, 2016 18:49

maciek805 pisze:Ciekawa sprawa - Mozesz mi to jasniej napisac ? Jak ma wygladac ten montaz ?
Jest dołączona karteczka z opisem. Nie wolno smarować olejem,nie wolno podważać i odpalić auto można dopiero po paru godzinach. To tak z grubsza.
maciek805 pisze: jak bede kupowac w sklepie to mam powiedziec aby uszczelniacz byl ze sprezynka ??
Najlepiej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

maciek805
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: pt mar 18, 2011 21:10

Ponowny montaz paska rozrzadu

Post autor: maciek805 » sob cze 04, 2016 18:51

Chlopaki nie wiecie moze czy w motoryzacyjnym kupie srube na wal korbowy od strony rozrzadu ?? Czy trzeba oryginal ?? Slyszalem, ze warto ta srube wymienic, to prawda?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Ponowny montaz paska rozrzadu

Post autor: wesol » sob cze 04, 2016 20:21

maxsymus pisze:Według fabrycznych zaleceń pasek raz założony i napięty nie powinien być drugi raz zakładany bez względu na ilość przejechanych kilometrów wymiana rolek prowadzących czy napinacza nie jest konieczna
Co za bzdura. Wyraźnie masz na mapinaczach oznaczenie new i used. Niby po co jak nie po to. A wymieniając uszczelniacz jakiś np pompy oleju w 1.7 dti albo popychacze albo pompę wody to mam wymienić pasek i rolki tez. Zrób tak a sam wyłożyć kasę jak będzie to naprawa gwarancyjna. Jak wymieniliśmy na gwarancji kolo dwumasowe to tylko pytaliśmy właściciela czy dopłaca do nowej tarczy docisku i wysprzeglika czy składamy na starych. Bywało i taki tak. Nie opowiadaj historii jak nie pracowałeś w serwisie z prawdziwego zdarzenia bo potem chodzą takie opinie powielanie przez firmowych teoretyków.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości