Brak mocy i powietrze w paliwie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Proszę
http://vaglog.pl/log_264677.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_264678.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_264679.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_264677.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_264678.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_264679.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Brak mocy i powietrze w paliwie.
To nie są logi dynamiczne ale nawet w tych widać, że masz stałą wartość zastępczą masy zasysanego powietrza tak jakby odłączona była wtyczka od przepływki.
Przepływkę najlepiej podmienić na inną sprawną pożyczoną od kogoś i będzie wiadomo czy to wina przepływki czy wiązki elektrycznej do niej. Chyba, że masz multimetr to możesz sam sobie sprawdzić instalację. Logi dynamiczne robi się w czasie jazdy : trzeci bieg i logowanie od 1500 aż do 4200 obrotów z pedałem cały czas na 100% wciśniętym w podłogę.
Przepływkę najlepiej podmienić na inną sprawną pożyczoną od kogoś i będzie wiadomo czy to wina przepływki czy wiązki elektrycznej do niej. Chyba, że masz multimetr to możesz sam sobie sprawdzić instalację. Logi dynamiczne robi się w czasie jazdy : trzeci bieg i logowanie od 1500 aż do 4200 obrotów z pedałem cały czas na 100% wciśniętym w podłogę.
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Teraz juz poczytałem i wiem o co chodzi z tymi logami dynamicznymi. Co do multimetra to posiadam i sprawdzę dzis napięcie na wtyczce.
Edit:
Napięcie sprawdzone:
Masa - ok
zasilanie - takie jak na aku
sygnał z ECU - 5,0 v
Wymontowałem przepływomierz i jest na prawdę leciutki nalot oleju w obudowie.
Edit:
Napięcie sprawdzone:
Masa - ok
zasilanie - takie jak na aku
sygnał z ECU - 5,0 v
Wymontowałem przepływomierz i jest na prawdę leciutki nalot oleju w obudowie.
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Przepływomierz wymieniony i moc powrociła .
W sobote zrobie logi bo wydaje mi się ze zawyzone są wartośći w bloku 003.
W sobote zrobie logi bo wydaje mi się ze zawyzone są wartośći w bloku 003.
Brak mocy i powietrze w paliwie.
Podbijam temat,
Panowie przeanalizuje ktoś logi po wymianie przepływomierza ?
http://vaglog.pl/log_266195.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_266196.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_266197.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry za post pod postem.
Panowie przeanalizuje ktoś logi po wymianie przepływomierza ?
http://vaglog.pl/log_266195.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_266196.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_266197.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry za post pod postem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 148 gości