olej do plynu chlodzacego silnik bls
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
olej do plynu chlodzacego silnik bls
Witam . Koledzy ilu z was mialo taki przypadek lub slyszeliscie ze wina przedostania sie oleju do plynu byla nie rowna powierzchnia bloka ?? Z gory dziekuje za odpowiedzi
macpat1
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
olej do plynu chlodzacego silnik bls
BlokUmacpat1 pisze:wina przedostania sie oleju do plynu byla nie rowna powierzchnia bloka ??
Hmm,żeby blok pogięło na styku z głowicą,to musiałby nieźle w palnik dostawać,ale jak znam życie i silniki BLS,to prędzej korby by z niego wyszły.
Przyczyny szukałbym raczej w uszczelce pod głowicą,głowicy lub chłodnicy oleju pod filtrem.
olej do plynu chlodzacego silnik bls
Nie równa powierzchnia bloku do dość częsta przypadłość zwłaszcza po przegrzaniu jednostki jeśli jest taka możliwość technologiczna to trzeba przeszlifować blok i głowicę i będzie okej
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
olej do plynu chlodzacego silnik bls
To też napisałem,ale BLS zamiast się mocno przegrzać,woli pokazać kolanamaxsymus pisze:Nie równa powierzchnia bloku do dość częsta przypadłość zwłaszcza po przegrzaniu jednostki jeśli jest taka możliwość technologiczna
Re: olej do plynu chlodzacego silnik bls
To też napisałem,ale BLS zamiast się mocno przegrzać,woli pokazać kolana [/quote]
Moja wypowiedź ma całkiem inny sens ...jeśli chodzi o zatarte panewki to jest to przypadłość a raczej zaniedbania kierowców ( nie właściwy olej ) mam auto z silnikiem BXE przebieg ponad 300 000 tys od nowości w moich rękach serwisowany tylko w serwisie VW i jak jeszcze przejadę z 200 000 tys i się silnik " rozwali " to i tak uznam ten motor za idealny ...
Moja wypowiedź ma całkiem inny sens ...jeśli chodzi o zatarte panewki to jest to przypadłość a raczej zaniedbania kierowców ( nie właściwy olej ) mam auto z silnikiem BXE przebieg ponad 300 000 tys od nowości w moich rękach serwisowany tylko w serwisie VW i jak jeszcze przejadę z 200 000 tys i się silnik " rozwali " to i tak uznam ten motor za idealny ...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
olej do plynu chlodzacego silnik bls
Wiem,ale ja w ostatniej wypowiedzi odniosłem się po części do swojej wcześniejszej wypowiedzi.maxsymus pisze:Moja wypowiedź ma całkiem inny sens
TDI przegrzać,to trzeba być upalaczem z mega zdolnościami,więc żebyś nie wiem jak w BLS cisnął,to zamiast się przegrzać,pokaże kopyta.
Olej,long life i winę kierowców odłóżmy na półkę. BLS,BXE i jeszcze parę,to nieudaczniki ze stajni VW,do czego producent przyznał sięmaxsymus pisze:jeśli chodzi o zatarte panewki to jest to przypadłość a raczej zaniedbania kierowców ( nie właściwy olej )
Jedna jaskółka wiosny nie czynimaxsymus pisze:serwisowany tylko w serwisie VW i jak jeszcze przejadę z 200 000 tys i się silnik " rozwali " to i tak uznam ten motor za idealny ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości