wywala płyn korkiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grafitowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: śr maja 06, 2015 19:21

wywala płyn korkiem

Post autor: grafitowy » pn kwie 18, 2016 23:46

Czujnik wentylatora jest w chłodnicy i jeśli przypuszczalnie nie otwiera sie termostat to ten czujnik nie osiagnie zadanej temperatury takiej jak ten przy głowicy. Oby nie głowica :pub:



Awatar użytkownika
M98DNM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:48
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

wywala płyn korkiem

Post autor: M98DNM » wt kwie 19, 2016 11:12

Dzis wieczorem sie okaże ;)


Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum ;)
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Obrazek

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

wywala płyn korkiem

Post autor: Q_mac » wt kwie 19, 2016 13:04

Wywalanie płynu przy 98 C nie jest normalne. Jeśli układ jest szczelny na 100% nie wywali. Twoje objawy wskazują bardziej na UPG, ale życze żeby to był termostat ;)



Awatar użytkownika
M98DNM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:48
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

wywala płyn korkiem

Post autor: M98DNM » śr kwie 20, 2016 07:50

Termostat zwalony i zalozony nowy.
Po wrzuceniu do wrzatku zadnej reakcji.
Dzis wieczorem próba nowego....


Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum ;)
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Obrazek

Awatar użytkownika
M98DNM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:48
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

wywala płyn korkiem

Post autor: M98DNM » śr maja 04, 2016 20:34

Panowie ja juz sam nie wiem co robic z tym silnikiem
zmieniłem termostat na nie domykajacy sie do konca (ori vw) , temperatura 65-80 stopni podczas normalnej jazdy z tym ze ponad 70 wywala znowu płyn korkiem, weze są normalnie twarde, po 5-10 min po zgaszeniu sa miekkie a jak zgasze silnik to w silniku i chlodnicy bulgota płyn jakby sie gdzies przelewał i syczy ze zbiorniczka wyrównawczego, nie wiem juz jak to opisac bo juz na wymioty mnie bierze z tym silnikiem

zwalać głowice czy jeszcze są wątpliwosci ? dodam ze tego plynu to wywala moze setke na 30km i to jak mu 'daje'


Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum ;)
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Obrazek

maxsymus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: czw kwie 14, 2016 19:46

Re: wywala płyn korkiem

Post autor: maxsymus » śr maja 04, 2016 21:00

M98DNM pisze:Panowie ja juz sam nie wiem co robic z tym silnikiem
zmieniłem termostat na nie domykajacy sie do konca (ori vw) , temperatura 65-80 stopni podczas normalnej jazdy z tym ze ponad 70 wywala znowu płyn korkiem, weze są normalnie twarde, po 5-10 min po zgaszeniu sa miekkie a jak zgasze silnik to w silniku i chlodnicy bulgota płyn jakby sie gdzies przelewał i syczy ze zbiorniczka wyrównawczego, nie wiem juz jak to opisac bo juz na wymioty mnie bierze z tym silnikiem

zwalać głowice czy jeszcze są wątpliwosci ? dodam ze tego plynu to wywala moze setke na 30km i to jak mu 'daje'
Napisałem ci na początku że uszkodzona uszczelka pod głowica lub co gorsze pęknięta głowica więc nie ma co dłużej się zastanawiać tylko działać ... :P



Awatar użytkownika
areczek0000000
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 630
Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12

wywala płyn korkiem

Post autor: areczek0000000 » śr maja 04, 2016 21:34

czapa w górę :rozpacz:


Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/

Awatar użytkownika
M98DNM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:48
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

wywala płyn korkiem

Post autor: M98DNM » śr maja 04, 2016 23:04

No to teraz powiedzcie mi na co uważać podczas wymiany uszczelki ?
Wsadzac uszczelke z AAZ czy z TDI (gdzies kiedys mi sie obiło na forum ze z TDI sa lepsze, ale moge sie mylic, jesli wogóle pasują z tdi do td) ?
Jaka firma uszczelki i jakie szpilki głowicy ?

Pomóżcie coś w tym temacie ; nie jestem zielony w tym temacie , tylko poprostu nie chce robic tego samego dwa razy.

Pierwsze co to zwale orurowanie ic , filtr powietrza, sciagne pokrywe zaworów, ustawie rozrzad na znaki i sciagne pasek rozrzadu , zwale oba kolektory, odkrece przewody od wtrysków , kable od swiec zarowych, zleje plyn chlodniczy + olej i chyba można sie brac za odkrecanie glowicy, czyz nie ?


Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum ;)
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Obrazek

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

wywala płyn korkiem

Post autor: Q_mac » czw maja 05, 2016 18:03

Na płaszczyznę głowicy i bloku, oraz szczelność czapki. Patrzyłem na Twój profil->1,8 bara z k14 napewno nie pomaga temu silnikowi.



Awatar użytkownika
M98DNM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: ndz lip 26, 2009 13:48
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

wywala płyn korkiem

Post autor: M98DNM » pt maja 06, 2016 11:11

Teraz mam okolo 1.4bara


Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum ;)
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości