mniej mocy po wymianie UPG ASZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysz.karpie

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: krzysz.karpie » ndz kwie 17, 2016 19:43

Witam.
Nie znalazłem podobnego tematu więc piszę nowy.
Tak jak w temacie. W ubiegłym tygodniu wymieniona została została uszczelka pod głowicą. Ciśnienia na układzie chłodzenia nie ma, nie wyrzuca płynu. Stare bolączki ustały, ale: silnik wydaje się być dużo słabszy. Tak jak napisałem w temacie jest to silnik ASZ. Samochód Ibiza FR 2006r 185k przebiebu Uszczelka wymieniona na nową, głowica sprawdzona na szczelność i splanowana. Pompki wydają się być sprawne. Pali na dotyk ciepły jak i zimny. Spalanie wydaje się być takie jak wcześniej. Co może być winowajcą? pozdrawiam



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: Baryla » pn kwie 18, 2016 06:41

Po złożeniu zrobiona synchronizacja rozrzadu? Na ile stopni ustawione pompki?



krzysz.karpie

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: krzysz.karpie » pn kwie 18, 2016 11:43

Tego nie wiem bo robił to serwis. I mam gwarancję ale chcę dla siebie wiedzieć co poszło nie tak

Czy moze tak byc że coś tam się musi dotrzeć po wymianie i auto bedzie normalnie jezdzic?


Czy jest możliwość zeby się po owej wymianie coś musialo dotrzeć lub ułożyć i po kilkudziesięciu km będzie normalnie?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 18, 2016 18:33

UPG jest taka sama? Ile karbów było,a ile jest? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: wesol » pn kwie 18, 2016 19:44

grubosc uszczleki jest tu kluczowa ale tez i ustawienie rozrzadu oraz naciag pompek choć to czy sa ustawione na 225 stopni czy na 180 nie ma znaczenia tylko wazne czy nie jest to ustawiona na 700 stopni.

DOsc czesto po planowaniu glowicy mylnie daja grubsza uszczleke pod gloiwce.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

krzysz.karpie

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: krzysz.karpie » pn kwie 18, 2016 20:03

Chłopaki jak już mówiłem nie robiłem tego tylko serwis. Do tego czasu ręczyłem za nich bo wszystko wcześniej robili jak w aptece, niestety tym razem się nie udało. Uszczelka z tego co wiem jest tej samej grubości co była. Rozmawiałem ze starym kolegą z forum. Dowiedziałem się że winne źle ustawiony rozrząd albo ustawienie pompek. Pompowtryskiwaczą są raczej sprawne skoro równo cicho chodzi i pali na dotyk ciepły jak i zimny. Zupełnie jak wcześniej. Niestety dopiero w piątek wracam do domu i będę coś więcej wiedział jak podłączę Vag-a.



deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: deskjet » pn kwie 18, 2016 21:02

Panowie tylko takie małe pytanko dot grubości uszczelki... 5 lat temu też miałem wymienianą uszczelke w swoim ALH. "Mądry" mechanik dał uszczelkę z 3 karbami a była z 1, przez to auto będzie słabsze? Będą jeszcze jakieś inne minusy takiego zabiegu?


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: wesol » pn kwie 18, 2016 21:20

gorzej pali zimowa porą choc tu jak podkoksujesz dawka startowa to bedzie calkie dobrze. Jednak napewno odczuje sie spadek mocy i problem z odpalaniem jelsi auto tuningowane.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 18, 2016 21:25

krzysz.karpie pisze:Chłopaki jak już mówiłem nie robiłem tego tylko serwis
Zasugerowaliśmy Ci,co może być przyczyną,ale nie mając konkretnych odpowiedzi na zadane przez nas pytania,pewnie nie da się więcej powiedzieć... :?
deskjet pisze:mechanik dał uszczelkę z 3 karbami a była z 1, przez to auto będzie słabsze? Będą jeszcze jakieś inne minusy takiego zabiegu?
Gorsze odpalanie zwłaszcza na zimnym.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

krzysz.karpie

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: krzysz.karpie » wt kwie 19, 2016 16:01

Powiedzcie mi jakie logi zrobic albo jakie bloki przejrzeć żeby coś wiedzieć. Na takim etapie chyba można vagiem wszystko sprawdzić.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: wesol » wt kwie 19, 2016 17:55

vagiem tyko sprawdzisz kąt synchro i korekcje na pompkach co moze sugerowac jakies problemy z ustawieniem naciagu lub samymi pompkami..


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

krzysz.karpie

mniej mocy po wymianie UPG ASZ

Post autor: krzysz.karpie » pn kwie 25, 2016 16:39

Usterka usunięta. Okazało się że machery z serwisu nie podpięli podciśnienia od kuli z przodu silnika. Teraz hula aż miło.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości