[MK3 TDI] instalacja - czerwony wykrzyknik(!) 1Z.(zrobiony)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

[MK3 TDI] instalacja - czerwony wykrzyknik(!) 1Z.(zrobiony)

Post autor: jarek65w » śr paź 04, 2006 19:54

Witam , Panowie potrzebna pilna porada.Pali mi sie jak w temacie tzn. jak włączę zapłon i odpale to gaśnie ale po chwili zapala się :crazy: .Nie jest to brak klocków ,płynu i zaciagnięty ręczny.Nie mam sygnalizacji końca klocków , zmieniane były przód z miesiac temu - tyłu nie ruszałem.Jesli sygnalizacji nie ma z przodu to nie ma i pewnie tył , tylko linka recznego i abs.Pytanie jest co za :satan: jest pod to jeszcze podpięty , czy to jakas sygnalizacja awarii kompa :blush: .Wiem diagnostykę zrobić - tylko kiedy(praca) no i czy z tym da się jechać czy coś się jeszcze spierdzielić - może?Ma ktoś takie doświadczenie z kontrolkami?pozdro
Ostatnio zmieniony sob paź 21, 2006 23:24 przez jarek65w, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr paź 04, 2006 20:29

jarek65w pisze:Nie mam sygnalizacji końca klocków
Nawet jakbys mial to i tak od jest tego inna kontrolka, wiec odpusc to sobie od razu.

Zajrzyj moze do czujnika od recznego. Moze cos nie bangla...



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » śr paź 04, 2006 20:56

No tak , tylko czemu przy odpalaniu gasnie.A zapala się właściwie podczas jazdy ,po 50 - 200 m.Zobaczę ten wyłącznik , tylko gdyby on choc raz w czasie jazdy kontrolkę zgasił.Gaśnie tylko jak zgaszę silnik - na krótko(gaśnie). :panna: .Własciwie to nie ma żadnych negatywnych objawów , autko smiga jak dawniej tylko pali się czerwono :grrr: .pozdro



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr paź 04, 2006 23:16

jarek65w pisze:No tak , tylko czemu przy odpalaniu gasnie.A zapala się właściwie podczas jazdy ,po 50 - 200 m.Zobaczę ten wyłącznik , tylko gdyby on choc raz w czasie jazdy kontrolkę zgasił.Gaśnie tylko jak zgaszę silnik - na krótko(gaśnie). :panna: .Własciwie to nie ma żadnych negatywnych objawów , autko smiga jak dawniej tylko pali się czerwono :grrr: .pozdro
dolej płynu hamulcowego - masz za niski stan ...



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr paź 04, 2006 23:31

jarek65w pisze:czy to jakas sygnalizacja awarii kompa
nie nie tam problemu nie doszukuj się, powiem Ci że byc może kontrolka od ręcznego
nie koniecznie musi przechodzic przez komp
a jak masz ABS to masz zupełnie oddzielne urzadzenie i to nie ma za wiele wspólnego z tą kontrolką
zerknij na ilość płynu
leo... pisze:dolej płynu hamulcowego - masz za niski stan ...
możliwe ale nie koniecznie
wiesz w czasie jazdy i używania hamulca płyn tez dostaje temperatury i się zwiększa jego
objetość to raczej powinna zgasnąć kontrolka,
oczywiscie warto sprawdzić stan płynu jak napisałem wcześniej
i proponowałbym poszukać problemu przy włącznkiu ręcznego i lince (może gdzieś nie zawsze odpuszcza)



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr paź 04, 2006 23:44

wiesz w czasie jazdy i używania hamulca płyn tez dostaje temperatury i się zwiększa jego
objetość to raczej powinna zgasnąć kontrolka
chyba płyny pomyliłeś ...



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw paź 05, 2006 07:57

Na bank za niski poziom płynu hamulcowego lub na granicy.
Miałem tak że kontrolka lubiła kilka razy się zapalać i gasić.
Po dolaniu płynu :)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw paź 05, 2006 08:07

leo... pisze:
wiesz w czasie jazdy i używania hamulca płyn tez dostaje temperatury i się zwiększa jego
objetość to raczej powinna zgasnąć kontrolka
chyba płyny pomyliłeś ...
teoretyzując nie pomyliłem się :-) a napewno nieznacznie zmienia teperature w miare używania hamulcow :-)
a ze sie zapala w czasei jazdy to moze być faktycznie za mało płynu ponieważ jak da po
heblach i tarcza oraz klocki moga być zużyte to tłoczki w cylinderkach wychodzą na
zwenątrz dalej a tym samym poziom płynu w zbiorniczku opada, może to właśnie świadczyć
o cieniutkiej tarczy i zużytych klockach co te drugie można wyeliminiować bo były przez jarek65w robione



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw paź 05, 2006 09:27

Mam taki też sam problem ostatnio.Zapala mi się w czasie jazdy i gaśnie.Klocki nie dawno zmieniałem i tak jak ktoś powiedział że to są zużyte tarcze.Dolewałem troche płynu,ale po jakimś czasie problem wraca.Stawiam na tarcze.



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw paź 05, 2006 11:31

Diagnoza na VAGu nic nie da. Jedyna kontrolka podlaczona do komputera, to kontrolka swiec, pozostale kontrolki maja polaczenia zupelnie poza ECU, jak w samochodach bez komputera.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw paź 05, 2006 12:09

dziechu pisze:Diagnoza na VAGu nic nie da. Jedyna kontrolka podlaczona do komputera, to kontrolka swiec, pozostale kontrolki maja polaczenia zupelnie poza ECU, jak w samochodach bez komputera.
też tak twierdzę !



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw paź 05, 2006 16:39

A może się pływak w zbiorniczku po prostu zawiesza. :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » czw paź 05, 2006 18:14

Dzięki Panowie za odpowiedzi teraz po mału.
Tarcze fakt mogą być cienkie bo myślałem o wymianie ale tak na wiosnę.Teraz jak pisałem klocki zmieniałem niedawno i przy cienkich klockach i tarczy nic się nie paliło.Jak sciskałem tłoczek musiałem odkręcić zbiornik i się przelało - płynu jest na full(sprawdzałem).Kontrolka ręcznego raczej odpada bo jak odpalę silnik i furka stoi moge sobie zaciągać ręczny do woli , pali się i gaśnie bez żadnego zacięcia.Ale kurczę wystarczy ruszyc i juz się :grrr: zapala , nie gaśnie wcale - dopiero jak zgaszę silnik.Odpalę gaśnie , ruszam pali :kac: .Tak wcześniej nie było i to mnie wkurza jak :satan: .pozdro



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt paź 06, 2006 00:02

twardy pisze:A może się pływak w zbiorniczku po prostu zawiesza. :bajer:
heh.. fakt o tym nikt nie napisał, może i to to :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 232 gości