wywala płyn korkiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wywala płyn korkiem
Czujnik wentylatora jest w chłodnicy i jeśli przypuszczalnie nie otwiera sie termostat to ten czujnik nie osiagnie zadanej temperatury takiej jak ten przy głowicy. Oby nie głowica
wywala płyn korkiem
Dzis wieczorem sie okaże
Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
wywala płyn korkiem
Wywalanie płynu przy 98 C nie jest normalne. Jeśli układ jest szczelny na 100% nie wywali. Twoje objawy wskazują bardziej na UPG, ale życze żeby to był termostat
wywala płyn korkiem
Termostat zwalony i zalozony nowy.
Po wrzuceniu do wrzatku zadnej reakcji.
Dzis wieczorem próba nowego....
Po wrzuceniu do wrzatku zadnej reakcji.
Dzis wieczorem próba nowego....
Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
wywala płyn korkiem
Panowie ja juz sam nie wiem co robic z tym silnikiem
zmieniłem termostat na nie domykajacy sie do konca (ori vw) , temperatura 65-80 stopni podczas normalnej jazdy z tym ze ponad 70 wywala znowu płyn korkiem, weze są normalnie twarde, po 5-10 min po zgaszeniu sa miekkie a jak zgasze silnik to w silniku i chlodnicy bulgota płyn jakby sie gdzies przelewał i syczy ze zbiorniczka wyrównawczego, nie wiem juz jak to opisac bo juz na wymioty mnie bierze z tym silnikiem
zwalać głowice czy jeszcze są wątpliwosci ? dodam ze tego plynu to wywala moze setke na 30km i to jak mu 'daje'
zmieniłem termostat na nie domykajacy sie do konca (ori vw) , temperatura 65-80 stopni podczas normalnej jazdy z tym ze ponad 70 wywala znowu płyn korkiem, weze są normalnie twarde, po 5-10 min po zgaszeniu sa miekkie a jak zgasze silnik to w silniku i chlodnicy bulgota płyn jakby sie gdzies przelewał i syczy ze zbiorniczka wyrównawczego, nie wiem juz jak to opisac bo juz na wymioty mnie bierze z tym silnikiem
zwalać głowice czy jeszcze są wątpliwosci ? dodam ze tego plynu to wywala moze setke na 30km i to jak mu 'daje'
Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Re: wywala płyn korkiem
Napisałem ci na początku że uszkodzona uszczelka pod głowica lub co gorsze pęknięta głowica więc nie ma co dłużej się zastanawiać tylko działać ...M98DNM pisze:Panowie ja juz sam nie wiem co robic z tym silnikiem
zmieniłem termostat na nie domykajacy sie do konca (ori vw) , temperatura 65-80 stopni podczas normalnej jazdy z tym ze ponad 70 wywala znowu płyn korkiem, weze są normalnie twarde, po 5-10 min po zgaszeniu sa miekkie a jak zgasze silnik to w silniku i chlodnicy bulgota płyn jakby sie gdzies przelewał i syczy ze zbiorniczka wyrównawczego, nie wiem juz jak to opisac bo juz na wymioty mnie bierze z tym silnikiem
zwalać głowice czy jeszcze są wątpliwosci ? dodam ze tego plynu to wywala moze setke na 30km i to jak mu 'daje'
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 630
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
wywala płyn korkiem
czapa w górę
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
wywala płyn korkiem
No to teraz powiedzcie mi na co uważać podczas wymiany uszczelki ?
Wsadzac uszczelke z AAZ czy z TDI (gdzies kiedys mi sie obiło na forum ze z TDI sa lepsze, ale moge sie mylic, jesli wogóle pasują z tdi do td) ?
Jaka firma uszczelki i jakie szpilki głowicy ?
Pomóżcie coś w tym temacie ; nie jestem zielony w tym temacie , tylko poprostu nie chce robic tego samego dwa razy.
Pierwsze co to zwale orurowanie ic , filtr powietrza, sciagne pokrywe zaworów, ustawie rozrzad na znaki i sciagne pasek rozrzadu , zwale oba kolektory, odkrece przewody od wtrysków , kable od swiec zarowych, zleje plyn chlodniczy + olej i chyba można sie brac za odkrecanie glowicy, czyz nie ?
Wsadzac uszczelke z AAZ czy z TDI (gdzies kiedys mi sie obiło na forum ze z TDI sa lepsze, ale moge sie mylic, jesli wogóle pasują z tdi do td) ?
Jaka firma uszczelki i jakie szpilki głowicy ?
Pomóżcie coś w tym temacie ; nie jestem zielony w tym temacie , tylko poprostu nie chce robic tego samego dwa razy.
Pierwsze co to zwale orurowanie ic , filtr powietrza, sciagne pokrywe zaworów, ustawie rozrzad na znaki i sciagne pasek rozrzadu , zwale oba kolektory, odkrece przewody od wtrysków , kable od swiec zarowych, zleje plyn chlodniczy + olej i chyba można sie brac za odkrecanie glowicy, czyz nie ?
Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
wywala płyn korkiem
Na płaszczyznę głowicy i bloku, oraz szczelność czapki. Patrzyłem na Twój profil->1,8 bara z k14 napewno nie pomaga temu silnikowi.
wywala płyn korkiem
Teraz mam okolo 1.4bara
Mówcie mi Kola , M98DNM to tylko nick na tym forum
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
viewtopic.php?f=88&t=369170" onclick="window.open(this.href);return false; <== BlackMK3
>>> [f].com/BlackMk3 <<<
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości