Witam, mam problem z klapą gaszącą. Przy gaszeniu trzęsie silnikiem. Sprawdzałem membrane jest szczelna, prąd w kostce przy zaworku n239 jest, przepustnica czysta, zaworek n239 był podmieniany. Proszę o jakieś propozycje rozwiązania tego oto problemu, z góry dzięki
A co tu za propozycje można dawać, jak poza tą, aby sprawdzić czy siłownik wyciąga na maksa ramię sterujące klapą podczas gaszenia silnika
Dwa zgasić klapą ręcznie i sprawdzić czy silnik zgasł łagodnie, nie zgaśnie łagodnie po zamknięciu klapy i jej przytrzymaniu, to dwumas się rozleciał.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation151PS309NmTechno blue metalic
Nie ma cudów, albo wciąga ramię I przytrzymuje I wtedy silnik gaśnie łagodnie, albo nie.
Jak ręcznie gaśnie łagodnie to znaczy że nie domyka klapy lub jej nie przytrzymuje.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation151PS309NmTechno blue metalic
Tak jest szczelny, bo jest podmieniony od drugiego golfa i caly czas to samo. No i n239 podmienialem juz 3 inne. Myslalem ze to vacum daje za male cisnienie ale mechanik mowil ze jest sprawne.