Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Witam!
Na wstepie chciałbym wszystkich przywitac i pozdrowic.
Otoz, mam problem z ojca Caddym 1.9d. (1y)
Ostatnio zaczął fiksowac, zaczal chodzic jak traktor nie mial siły jakby silnik sie zajechal i przy okazji weze robily sie twarde.
Na poczatek sprawdziłem cisnienie na
1- 27
2- 27
3- 27
4- 20.
Zdjąłem głowicę na tłokach były odcisniete zawory wylotowe delikatnie , oddałem głowice do sprawdzenai ( komus wczesniej przeskoczył rozrząd stwierdzil szlifierz bo byly zawory wymieniane sprawna, szczelna przy okazji wymiana uszczelniaczy i szlif plaszczyzny.
Dodam ze na pierwszym tłoku chrupnela sie podkladka pod wtryskiem i wpadla do srodka ale nie narobiła szkód.
Zwalilem miskę na czwartym wymieniłem pierścienie i wszystko składam do kupy.
Uszczelka REINZ'a z 3 karbami.
Po złożeniu auto za zadne skarby nie chcę sie odezwac..
I teraz zaczyna się problem z rozrzadem,
Na wałek dorobiłem płaskownik, w pompę trzpień a na kole zamachowym ZERO
rozrząd się blokuje, koło rozrzadu na wale sprawne z nie zerwanym klinem.
Wykreciłem 1 wtrysk drutem ustawiłem GMP pozostałe znaki na kołach na blokadach, teraz wszystko gra nie blokuje się ale za zadne skarby nie chce nawet sie odezwac.
Obrót pompą o 180o nic nie daje.
Silnik odpowietrzony .
Proszę o pomoc.
Na wstepie chciałbym wszystkich przywitac i pozdrowic.
Otoz, mam problem z ojca Caddym 1.9d. (1y)
Ostatnio zaczął fiksowac, zaczal chodzic jak traktor nie mial siły jakby silnik sie zajechal i przy okazji weze robily sie twarde.
Na poczatek sprawdziłem cisnienie na
1- 27
2- 27
3- 27
4- 20.
Zdjąłem głowicę na tłokach były odcisniete zawory wylotowe delikatnie , oddałem głowice do sprawdzenai ( komus wczesniej przeskoczył rozrząd stwierdzil szlifierz bo byly zawory wymieniane sprawna, szczelna przy okazji wymiana uszczelniaczy i szlif plaszczyzny.
Dodam ze na pierwszym tłoku chrupnela sie podkladka pod wtryskiem i wpadla do srodka ale nie narobiła szkód.
Zwalilem miskę na czwartym wymieniłem pierścienie i wszystko składam do kupy.
Uszczelka REINZ'a z 3 karbami.
Po złożeniu auto za zadne skarby nie chcę sie odezwac..
I teraz zaczyna się problem z rozrzadem,
Na wałek dorobiłem płaskownik, w pompę trzpień a na kole zamachowym ZERO
rozrząd się blokuje, koło rozrzadu na wale sprawne z nie zerwanym klinem.
Wykreciłem 1 wtrysk drutem ustawiłem GMP pozostałe znaki na kołach na blokadach, teraz wszystko gra nie blokuje się ale za zadne skarby nie chce nawet sie odezwac.
Obrót pompą o 180o nic nie daje.
Silnik odpowietrzony .
Proszę o pomoc.
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Na wałku rozrządu krzywki na pierwszym cylindrze stoją do góry ???
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
nie urwałeś kabelka który idzie do głowiczki pompy? Ja tak kiedyś zrobiłem i przez pół dnia tego nie zauważyłem
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
Re: Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Krzywki stoja do gory i nawet obrocilem o 180st i nic to nie zmienia.
Pompa obrocana tez o 180st.
Na zaworze sa 2 kabelki i sa one podlaczone, zawor podmienilem od passata i to samo.
Nawet nie chce sie odezwac
Pompa obrocana tez o 180st.
Na zaworze sa 2 kabelki i sa one podlaczone, zawor podmienilem od passata i to samo.
Nawet nie chce sie odezwac
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Jak odwrociles walek o 180 stopni i probowales tak odpalic to sklepales zawory. Gdy tlok jest w GMP krzyki maja byc do gory, zawory zamkniete.
Re: Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Niemożliwe za każdym ustawieniem rozrządu obracaobracam ręcznie wałem.
Więc to odpada
Więc to odpada
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Paliwo dochodzi rozumiem ?
Jak kręcisz rozrusznikiem to jak kręci ? "Pusto" czy czuć że jest kompresja ?
Szklanki "wyciskałeś" z oleju czy poskładane tak jak wyjąłeś ?
Świece grzeją ? Dochodzi do nich napięcie ?
Jak kręcisz rozrusznikiem to jak kręci ? "Pusto" czy czuć że jest kompresja ?
Szklanki "wyciskałeś" z oleju czy poskładane tak jak wyjąłeś ?
Świece grzeją ? Dochodzi do nich napięcie ?
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Paliwo dochodzi, odpowietrzalem strzykawka i dodatkowo popuszczona rurka od wtrysku.
Czuć kompresję, słabo kręcił ale zrobiłem przy okazji rozrusznik.
Świece grzeją wszystkie, sprawdzone
sprawdzone. Napięcie dochodzi.
Dodam że podczas kręcenia miga kontrolka oleju i w miejscu licznika ogólnego wyświetla się 1n01 i po jakimś czasie ERROR
Szklanki wyciśnięte przy okazji 2 wymienione
Czuć kompresję, słabo kręcił ale zrobiłem przy okazji rozrusznik.
Świece grzeją wszystkie, sprawdzone
sprawdzone. Napięcie dochodzi.
Dodam że podczas kręcenia miga kontrolka oleju i w miejscu licznika ogólnego wyświetla się 1n01 i po jakimś czasie ERROR
Szklanki wyciśnięte przy okazji 2 wymienione
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Ruszałeś pompą jak ściągałeś głowice?
Puszcza z tyłu jakiś dym jak kręcisz?
Puszcza z tyłu jakiś dym jak kręcisz?
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Coś tam puszcza, dodam że na osce pompy jest klin a kółku nie ma miejsca na klin.
Podczas demontowalem pompę ale zaznaczyłem na kółkach kat wtrysku
Podczas demontowalem pompę ale zaznaczyłem na kółkach kat wtrysku
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Nie pomyliłeś sobie kółek, z pompy z wałkiem rozrządu???
Początek wtrysku pewnie się stracił, czujnik zegarowy i do boju
Początek wtrysku pewnie się stracił, czujnik zegarowy i do boju
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Masz problem kątem wtrysku. Zapewne masz regulację na kole pompy a zdemontowałeś koło razem z piastką( nie wiem po co) zdejmij koło i na stożku pewnie będzie odbity ślad klina to jakoś to z grubsza ustawisz. Sobie pogrzebałeś
Caddy 1.9d po wymianie uszczelki nie chce zapalic
Pilsnneer - nie ma problemu z ustawianiem takiej ( na fasolki ) pompy. Zadzwoń to powiem po kolei co i jak zrobić.
Tel, 797 384613
Tel, 797 384613
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości