AJM dwa rodzaje napinacza paska rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

AJM dwa rodzaje napinacza paska rozrządu

Post autor: wojti2001 » wt mar 08, 2016 22:30

Panowie mam pytanie. Do AJM zgodnie z katalogami są dwa rodzaje napinacza paska rozrządu.
Jeden do roku produkcji 11.1999 i nr silnika 185 670.
Drugi od roku produkcji 11.1999 i nr silnika 185 671.
Pierwszy na korpusie ma wybite H7 a drugi H4. Wyglądają one prawie identycznie:

Obrazek

Czym one się różnia ?? Czy zastosowanie złego może prowadzić do zbytniego/niedostatecznego napięcia paska rozrządu ? Pytam się bo w zeszłym roku zakupiłem komplet do AJMa i nikt sie mnie nie pytał o rocznik ani nic innego. Borykam się z problemem szumów z rozrządu (szelest co każdy obrót wału). Rozrząd został przezemnie napięty na 5mm a nie na 4mm jak pokazuje książka więc jest luźniej niż być powinno a pomimo tego brzmi to jak zbyt mocno naciągnięty pasek. Czy ktoś ma możliwość sprawdzenia po vinie jaki tam powinien być napinacz ??

Pozdrawiam


MK IV AJM

Awatar użytkownika
Hurricane48
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: śr sty 13, 2010 23:36
Lokalizacja: PRG
Kontakt:

Re: AJM dwa rodzaje napinacza paska rozrządu

Post autor: Hurricane48 » czw mar 17, 2016 21:25

Podaj vin to jutro mogę ogarnąć.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

AJM dwa rodzaje napinacza paska rozrządu

Post autor: wojti2001 » pn mar 21, 2016 21:00

Moj vin to:

Kod: Zaznacz cały

WVWZZZ1JZYW362930


MK IV AJM

Awatar użytkownika
pyciek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pt paź 21, 2011 20:42
Lokalizacja: Słupsk

AJM dwa rodzaje napinacza paska rozrządu

Post autor: pyciek » wt mar 22, 2016 14:09

po nadwoziu wychodzi:
045 109 479 C

odpowiednik ina:
533 0039 10



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 89 gości