ASZ Stuki na zimnym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 14:49
- Lokalizacja: Małopolska/Bielsko-Biała
- Kontakt:
ASZ Stuki na zimnym silniku
Witam
Ostatnio pojawił się w moim mk4 1.9 TDI ASZ stukot gdy silnik jest zimny
Stuki pochodzą z okolicy przegrody z dołu (tak mi się wydaje)
Kompletny rozrząd INA wymieniony 500km temu, kąd ustawiony na 0, wcześniej był -1,1
Kompletne sprzęgło dwumasowe wymienione ok 50tkm temu (SACHS) nie ma żadnych oznak jego zużycia, nie ślizga, nie drga
Stuki/bicie występuję również z drganiem całego silnika gdy jest zimny, na ciepłym silniku wszystko wraca do normy
Podczas dodania delikatnie gazu(delikatne muśnięcie że nawet wskazówka nie ruszy), powiedzmy do 950obrotów, stuki ustają!
Wklejam logi pompowtryskiwaczy GRUPA 018 013 023
http://vaglog.pl/log_250424.html
Ostatnio pojawił się w moim mk4 1.9 TDI ASZ stukot gdy silnik jest zimny
Stuki pochodzą z okolicy przegrody z dołu (tak mi się wydaje)
Kompletny rozrząd INA wymieniony 500km temu, kąd ustawiony na 0, wcześniej był -1,1
Kompletne sprzęgło dwumasowe wymienione ok 50tkm temu (SACHS) nie ma żadnych oznak jego zużycia, nie ślizga, nie drga
Stuki/bicie występuję również z drganiem całego silnika gdy jest zimny, na ciepłym silniku wszystko wraca do normy
Podczas dodania delikatnie gazu(delikatne muśnięcie że nawet wskazówka nie ruszy), powiedzmy do 950obrotów, stuki ustają!
Wklejam logi pompowtryskiwaczy GRUPA 018 013 023
http://vaglog.pl/log_250424.html
VW Golf IV 1.9TDI ASZ+
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
ASZ Stuki na zimnym silniku
Trochę zwiększona dawka paliwa na 1 wtrysku + duze bipy na 1 i 2 cylindrze. Zaczalbym od sciagniecia pokrywy zaworów i dogieciu konektorkow. Chociaz watpie ze te stuki maja cos z tym wspolnego. Może nagraj jakies video bedzie latwiej poznać
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 14:49
- Lokalizacja: Małopolska/Bielsko-Biała
- Kontakt:
ASZ Stuki na zimnym silniku
Podczas jazdy nie ma żadnych przerywań/szarpnięć, silnik jest elastyczny, ostatnio nawet czyściłem geometrię turbo bo przeładowywała o 0,2b
Bipy troche wysokie, rok temu czyściłem LiquiMolly i podczas pracy na preparacie spadły do 20-30 a na paliwie ze stacji pokazuje okolice 60
1 wtrysk ujmuje dawkę
Bipy troche wysokie, rok temu czyściłem LiquiMolly i podczas pracy na preparacie spadły do 20-30 a na paliwie ze stacji pokazuje okolice 60
1 wtrysk ujmuje dawkę
VW Golf IV 1.9TDI ASZ+
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
ASZ Stuki na zimnym silniku
wróć pomylily mi sie cylindy. Na drugim jest podwyzszona. Tak czy siak sadze ze te stuki to nie od wtrysku. Trzeba szukać przyczyny gdzies indziej. Nagraj video bedzie coś dokladniej wiadomo
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 14:49
- Lokalizacja: Małopolska/Bielsko-Biała
- Kontakt:
ASZ Stuki na zimnym silniku
Zlogowałem grupe 000 na zimnym silniku podczas drgań
http://vaglog.pl/log_253586.html
W czwartej tabelce jest dawka paliwa - strasznie skaczą te wartości 15 do 22
Pompki log dynamiczny:
http://vaglog.pl/log_253582.html
http://vaglog.pl/log_253586.html
W czwartej tabelce jest dawka paliwa - strasznie skaczą te wartości 15 do 22
Pompki log dynamiczny:
http://vaglog.pl/log_253582.html
VW Golf IV 1.9TDI ASZ+
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
ASZ Stuki na zimnym silniku
2 pompka Ci powoli pada. Dosyc duza dawka w logach. I duze bipy. A co do stukow na zimnym to wątpię ze ma to coś z tym wspólnego.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 14:49
- Lokalizacja: Małopolska/Bielsko-Biała
- Kontakt:
ASZ Stuki na zimnym silniku
Korekcje na pompkach po wyczyszczeniu (liqui molly) się poprawiły , bipy zostały bez zmian
Czytałem jeszcze o napinaczu na alternatorze, ale sam nie wiem ..
Czytałem jeszcze o napinaczu na alternatorze, ale sam nie wiem ..
VW Golf IV 1.9TDI ASZ+
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
ASZ Stuki na zimnym silniku
https://youtu.be/zbU8AlBw_ZU" onclick="window.open(this.href);return false; to jest cos takiego?
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 14:49
- Lokalizacja: Małopolska/Bielsko-Biała
- Kontakt:
ASZ Stuki na zimnym silniku
Cieżko powiedzieć bo razem ze stukami występują drgania samochodu, rzuca silnikiem , jak auto się zagrzeje to jest wszystko OK
Już sam nie wiem czy to nie pompki, przez weekend będę badał głębiej tą sprawę
Już sam nie wiem czy to nie pompki, przez weekend będę badał głębiej tą sprawę
VW Golf IV 1.9TDI ASZ+
ASZ Stuki na zimnym silniku
Nagraj filmik to będzie można coś powiedzieć więcej
napinacz alternatora ma swój specyficzny odgłos po filmiku bez problemu idzie go zdiagnozować
zdemontuj pokrywe zaworów i zobacz w jakim stanie krzywki na wałku czy nie wytarte
widać pompki już troche zużyte bipy ponad 70 na (+)
Ps. Ten dzwięk to bardziej metaliczny odgłos (metal o metal)czy raczej głuche ?
napinacz alternatora ma swój specyficzny odgłos po filmiku bez problemu idzie go zdiagnozować
zdemontuj pokrywe zaworów i zobacz w jakim stanie krzywki na wałku czy nie wytarte
widać pompki już troche zużyte bipy ponad 70 na (+)
Ps. Ten dzwięk to bardziej metaliczny odgłos (metal o metal)czy raczej głuche ?
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 14:49
- Lokalizacja: Małopolska/Bielsko-Biała
- Kontakt:
ASZ Stuki na zimnym silniku
raczej metal o metal tak jak by coś uderzało / ocierało , występuje cyklicznie ,
jak zapale auto to nie ma żadnych oznak, przejadę powiedzmy 2-5km i na biegu jałowym jest ten stukot i trzęsie silnikiem
jak zapale auto to nie ma żadnych oznak, przejadę powiedzmy 2-5km i na biegu jałowym jest ten stukot i trzęsie silnikiem
VW Golf IV 1.9TDI ASZ+
ASZ Stuki na zimnym silniku
jak wyprzedzasz to nie dymi na czarno ?
jaki przebieg ?
jaki przebieg ?
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 14:49
- Lokalizacja: Małopolska/Bielsko-Biała
- Kontakt:
ASZ Stuki na zimnym silniku
Nagrałem filmiki
https://youtu.be/SuP2a85oK_U
https://youtu.be/6i-bXBySIB4
https://youtu.be/NmFF7bPLpMM
Nic nie dymi, nic nie szarpie, jest zrywny i dynamiczny
Wiem że łożysko alternatora się kończy bo go słychać jak szumi
https://youtu.be/SuP2a85oK_U
https://youtu.be/6i-bXBySIB4
https://youtu.be/NmFF7bPLpMM
Nic nie dymi, nic nie szarpie, jest zrywny i dynamiczny
Wiem że łożysko alternatora się kończy bo go słychać jak szumi
VW Golf IV 1.9TDI ASZ+
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 89 gości