Witam,
Prosze o rady co moze byc nie tak.
Dodam, ze wymienilem komplet dwumasa+sprzeglo i turbina po regeneracji. Wymieniony olej i wszystkie filtry. Mechanik, ktory robil probowal wymienic uszczelke miedzy chlodnica spalin a dologem do dpf. Nic to nie dalo. Dzwiek przypomina piszczacy pasek klinowy. Slychac z zewnatrz i wewnatrz.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=yClBBdgErUs" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisk przy przyspieszaniu cieply / zimny silnik.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Pisk przy przyspieszaniu cieply / zimny silnik.
Mialem hadzo podobny dzwiek jak mi wiskoza nawalala. Skonczylo sie rozwaleniem chlodnicy przez w wyniku polamania wentylatora (lapal obroty silnika). Kup sobie stetoskop za 20 zl, popros kogos niech dodaje gazu jak bedziesz nasluchiwac.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
---------------
otoRally.pl - bezpłatny rajdowy serwis ogłoszeniowy.
wDruk.pl - tania drukarnia internetowa.
otoRally.pl - bezpłatny rajdowy serwis ogłoszeniowy.
wDruk.pl - tania drukarnia internetowa.
Pisk przy przyspieszaniu cieply / zimny silnik.
bula02: Wydaje mi sie, ze to bardziej od turbiny. Mechanik, ktory robil mi dwumase i turbo walczy. Sam jestem ciekaw co wymysli.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Pisk przy przyspieszaniu cieply / zimny silnik.
Ja mysle ze to cos z turbinka
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Re: Pisk przy przyspieszaniu cieply / zimny silnik.
ciachotdi: masz racje okazalo sie, ze turbo !
Nowy update:
Dzwonil do mnie wczoraj mechanik i pytal ile km od kupna zrobilem. Mowie, ze ok 1500, a po wymianie dwumasy i regeneracji turbo zrobilem uwaga... 10KM i zaczal piszczec.
Mechanik stwierdzil, ze turbina byla cala w nagarze i ze podejrzewa, ze auto jest po programie. NIe znam sie ale to moim zdaniem stek bzdur jak moze po 10km turbo sie rozleciec !? Zrobilem mala wojne i na gwarancji robia jeszcze raz. Dzisiaj odbieram, to dam Wam znac jak chodzi. Mechanik twierdzi, ze powinienem mimo wszystko sprawdzic czy nie ma programu i przede wszystkim usunac DPF. Co Wy na to ?
Dzwonilem do firmy tuningowej i stwierdzili, ze jesli mechanik ma komputer to wystarczy sprawdzic cisnienei doladowania na 2,5k obrotow powinno byc 1,25bara. Przekazalem to info mechanikowi.
Nowy update:
Dzwonil do mnie wczoraj mechanik i pytal ile km od kupna zrobilem. Mowie, ze ok 1500, a po wymianie dwumasy i regeneracji turbo zrobilem uwaga... 10KM i zaczal piszczec.
Mechanik stwierdzil, ze turbina byla cala w nagarze i ze podejrzewa, ze auto jest po programie. NIe znam sie ale to moim zdaniem stek bzdur jak moze po 10km turbo sie rozleciec !? Zrobilem mala wojne i na gwarancji robia jeszcze raz. Dzisiaj odbieram, to dam Wam znac jak chodzi. Mechanik twierdzi, ze powinienem mimo wszystko sprawdzic czy nie ma programu i przede wszystkim usunac DPF. Co Wy na to ?
Dzwonilem do firmy tuningowej i stwierdzili, ze jesli mechanik ma komputer to wystarczy sprawdzic cisnienei doladowania na 2,5k obrotow powinno byc 1,25bara. Przekazalem to info mechanikowi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości