Problemy z moca na 1 i 2 biegu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Maniek71 » śr lut 24, 2016 13:11

WItam, Auto Seat Leon 1.9 ASV
Mam problem z autem na 1 i 2 biegu krecac auto do 3 tys auto slabo przyspiesza na 3 biegu leci juz normalnie ciszej silnik chodzi i slychac turbine.
niestety nie mam kompa zeby sprawdzic turbo lub blad, ale zauwazylem ze jak na 2 biegu rusze slysze turbine od okolo 1700 do 2300 i pozniej jakby rozpedzal sie juz bez niej. Jak przytrzymam mu obroty np 2700 przez kilkanascie sekund to juz przyspiesza tak jak wczesniej.
Na 3 i 4 ... biegu juz normanie przyspiesza.

Moim zdaniem to problem z podcisnieniem i tu moze byc N75, vacum, lub ewentualnie jakis wezyk.
Ogladalem wezyki wydaja sie ok, jak dziala silnik slysze lekkie stukanie pykanie (cos jak elektromagnes) po stronie vacum i N75 dokladniejszej lokalizacji niestetyy nie okresle(za duzy halas)
Dodam ze jak auto stoi pedal hamulca wydaje sie bardziej miekki niz jak mam wyzsze obroty


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: bioly05011 » śr lut 24, 2016 14:55

jak się ma króciec vacum...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Maniek71 » śr lut 24, 2016 16:19

Nie mam pojecia. Sprawdze dzis po 22 lub jutro rano. To ma byc kruciec idacy do serva?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

Re: Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Kubek1 » śr lut 24, 2016 18:51

Noe wiem czy masz rację że to może być przez n75, ale podmien z n18, są prawie takie same, jeśli zamienisz i będzie tak jak wcześniej to znaxzy że n75 działa poprawnie i możesz go wykluczyć



Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Maniek71 » śr lut 24, 2016 22:46

Tak mi sie wydaje ze to moze byc wina n75 on steruje turbo a wyglada jakby nie zmieniala sie geometria na 1 i 2.
Ewentualnie vacum jutro sprawdze kruciec i moze odepne waz zobacze czy jest podcisnienie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Maniek71 » śr lut 24, 2016 23:37

Sprawdzilem kruciec ma luz wzdluzny imoge nim krecic nie jest to jakis wielkki luz.
Po tym sprawdzeniu auto przestalo calkiem przyspieszac chyba ze nie przez to :) na kazdym biegu nie jedzie.

Jutro bede mial kompa oprocz bledow co mam jeszcze odczytac? Plis o pomoc


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: bioly05011 » czw lut 25, 2016 06:38

prawdopodobnie króciec jest na tyle luźny że pompa nie jest w stanie zassać gruchy jak potrzeba...błędy jak błędy,mysisz logi zrobić...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Maniek71 » czw lut 25, 2016 07:39

Ktore logi o to chodzi ktore grupy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: bioly05011 » czw lut 25, 2016 09:18

wszystkie,użyj opcji szukaj ,temat opisany na forum co i jak by wykonać diagnostyke,bo z tego co widzę to każdy by chciał by wszystko wyłożyć na tacy...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Maniek71 » czw lut 25, 2016 10:45

Nie na tacy szukalem jak sprawdzic diagnostyka moze zle linki otwieralem bo nic nie znalazlem. Ale poszukam i bez spiny


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

Re: Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Kubek1 » czw lut 25, 2016 11:10

Jest wszystko opisane dokładnie...
Masz link tu
viewtopic.php?p=3647070" onclick="window.open(this.href);return false;
Na pewno musisz zrobić grupę 011 dynamiczne i w trybie Basic setting,



Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Maniek71 » czw lut 25, 2016 17:55

Wyskoczyl mi blad 17964
Nie moglem zr9bic logow dynamicznych braklo mi czasu. A jutro chce podkleic kruciec, ale sprawdzilem grupe 11 i przy 900 obrotach mialem doladowanie na poziomie 996
Przy 2500 mialem 1070mbar a przy 3200 mialem 1120mbar.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

Re: Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Kubek1 » czw lut 25, 2016 22:07

Jak chcesz zrobić logi to nie może dojść do przeladowania, ale zrób i podeślij nawet jak wejdzie w tryb awaryjnyzobaczymy jak to wygląda u Ciebie
Przy ponad 2 tys obrotów powinno pokazywać ponad 2000mbar



Awatar użytkownika
Maniek71
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 516
Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
Kontakt:

Problemy z moca na 1 i 2 biegu

Post autor: Maniek71 » ndz lut 28, 2016 09:11

Ok zrobilem logi znalzlem powod wina byl wezyl lekko nadciety.
Na logach mialem dziwne objawy przeplywki
wartosc ws 2 okienku byla stala rowna 850 w trzecim zas dochodzila do 500 pod obciazeniem.
To było sprawdzane jak ten wezyk byl uszkodzony i turbo nie reagowalo zobacze pozniej jak juz wszystko sklepie w jedna calosc i bedzie dzialac.
Dziwi mnie ta pierwsza stala warosc ona powinna byc mniejsza na poczatku dopiero pozniej rosnac a druga sprawa [rzeplywomierz wymienialem okolo 2 lat temu wiec tez dziwne ze juz padl.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 102 gości