Golf MK2 1.6 TD JR problem z zapalaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf MK2 1.6 TD JR problem z zapalaniem

Post autor: Michał_1977 » pt lut 12, 2016 08:15

arka10 pisze:A gdzie się dowiedzieć jaki jest dedykowany do mojej pompy?
Średnica jest wybita na nim i chyba jakiś symbol.
Przed wykręceniem nie zwróciłeś uwagi na to?
Hehe,chce się rzec-"nie uważałeś jak robisz,to rób jak uważasz" :jezor:

W tej chwili nie jestem w stanie powiedzieć Ci jaki ma być,może później,jak wstąpię do swojego składziku z pompami :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: Golf MK2 1.6 TD JR problem z zapalaniem

Post autor: marcodado » pt lut 12, 2016 19:48

Jakby to był nowy fabryczny silnik to może i bym uważał, ale teraz nie wierzę w to, że są zachowane oryginalne elementy. Kombinowane już było w tych silnikach i to zdrowo. A teraz do rzeczy, mam pompę z 2.4D, 1.6D, 1.6 TD sztuk dwie, i każda ma holendra na powrocie fi 55, 303G, za to w pompie z 1.9 TD jest fi 55 303S.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości