Nie rozumiem w czym problem ?bioly05011 pisze:kolego maks149, czytaj ze zrozumieniem
Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
autor pisze w pierwsym poście że zostalo to ustawione...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02
Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
Kolego bioly05011 moze masz i racje ale nie jestem specem w tym temacie. Dzis rano sprawdzałem ten czujnik wałka rozrządu G40 miernikiem tak jak ten czujnik G28 i zero reakcji. I teraz pytanie czy ten czujnik jest wadliwy czy nie da się go sprawdzić miernikiem?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
nie może być 0 ,czujnik powinien wskazywać rezystancje,ogólnie komp powinien pokazać błąd z niego jesli byłby uszkodzony,dodatkowo wskazuje synchronizację w bloku 004 bo jak sam pisałeś że ustawiałeś...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
Czujnik g40 jest czujnikiem hallotronowym nie ma rezystancji dlatego na mierniku pokazuję "0" we wtyczce idącej do czujnika pinach 1 i 3 powinno być napięcie około 5V wysyłane przez sterownik
i w porównaniu do g28 nie przyciąga śrubokręta
jeżeli tu też jest wszystko dobrze zostaje sprawdzić w jakim stanie jest układ paliwowy (to co pisałem wcześniej logi )
i w porównaniu do g28 nie przyciąga śrubokręta
jeżeli tu też jest wszystko dobrze zostaje sprawdzić w jakim stanie jest układ paliwowy (to co pisałem wcześniej logi )
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
poprawka ,zgadza się tamten jest indukcyjny...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02
Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
Auto jedzie jutro do mechaniora i niech grzebie. Dowiedziałem sie jeszcze ze może być czujnik wysokiego ciśnienia (G65).
Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
podpięcie pod komputer by dużo dało do myślenia a tak to tylko wróżby i strzelanie bo przyczyn może być dużo
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
co ma czujnik klimatyzacji zwiazane z odpalaniem,jeszcze nie spotkałem się...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02
Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
Łapie się już wszystkiego, ponieważ wszystko jest sprawdzone a problem jak był tak jest. Wolę sprawdzić wszystko po kolei, a podpięcie pod komputer pokazało zero błędów. Oczywiście poza tymi co odpinałem czujniki do sprawdzenia. Pozostają chyba tylko wtryski albo coś związane z nimi.
Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
A paliwko się nie cofa? W ogóle sprawdzałeś coś w układzie paliwa?
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02
Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
No i w końcu sukces. Autko naprawione Wszystkiemu był winien mechanik który na początku ustawiał synchronizację wtrysku. Teraz przyznał się że nie mógł wtedy dobrze ustawić, że niby paliwo złe i brudne (nie wiem nie znam się na tym). Wprawdzie mówił mi żebym pojeździł trochę i się pokazał to zobaczy jak tam jest. Ustawił na nowo synchronizację wtrysku i auto zapala raz po raz od pierwszego strzału. Wielkie dzięki Panowie za wszystkie sugestie i podpowiedzi. Były bardzo przydatne i przynajmniej wiem że czujniki mam sprawne.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
a nie mowiłem sprawdź synchronizacje !
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: śr kwie 03, 2013 12:02
Re: Dziwny problem z paleniem na ciepłym silniku
Jeszcze raz wielkie Dzięki. Nie przyszło mi do głowy że można coś ustawiać jak już było ustawione. Mechanior przyznał się że jednemu dopiero za trzecim podejściem ustawił.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości