Gruszka Turbiny Golf 4 1.9 tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

Gruszka Turbiny Golf 4 1.9 tdi

Post autor: Maciek2561 » pn lut 08, 2016 14:43

Mam pytanie chce wymienić Gruszkę turbiny bo strasznie ciężko chodzi nie da się jej wcisnąć,jej ruch to nie całe 0,5 cm,i czy trzeba jakimś przyrządem specjalnym nową gruszkę regulować czy skręcić ją tak jak stara jest ??

Obrazek

Jakość słaba ale identyczny ruch sztangi jest u mnie.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uNtzLsonIQs[/youtube]


.

Awatar użytkownika
Patras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 13, 2014 00:14
Lokalizacja: Cielimowo k/Gniezna

Re: Gruszka Turbiny Golf 4 1.9 tdi

Post autor: Patras » pn lut 08, 2016 16:52

Trzeba skręcić tak samo jak stara była. I to bardzo dokładnie.

Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Gruszka Turbiny Golf 4 1.9 tdi

Post autor: wesol » pn lut 08, 2016 17:11

Weź ta swoją wyciągnij i wyropuj i rozruszać i powinna chodzić dobrze no chyba ze w środku zgnila.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Re: Gruszka Turbiny Golf 4 1.9 tdi

Post autor: research1 » wt lut 09, 2016 11:10

Ja jak zmieniałem rdzeń, to sztangę gruszki regulowałem zgodnie z poradnikiem viewtopic.php?f=35&t=576847" onclick="window.open(this.href);return false; . Dostałem od chłopaków z http://www.Profiturbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; dane do ustawienia i jak na razie jest ok.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Gruszka Turbiny Golf 4 1.9 tdi

Post autor: wesol » wt lut 09, 2016 15:39

cisnienei 0.65 bara i ma sie oprzec juz ta łapka o ogranicznik. Jednakze i tak wyregulowanie na aucie podczas jazdy to najlepsze wyjscie. Ja tam przed zalozoeniem turbiny zluzowac nieco sztange by pozniej sie nie ciosac z odkreceniem jak jest sprecona na "farbe". Potem robie loga na aucie i sama regulacja potem ta kluczyk 10 i juz to robie bez bólu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Gruszka Turbiny Golf 4 1.9 tdi

Post autor: bieniek1984 » sob lut 13, 2016 11:28

Musisz miec kolego vaga bo nie da rady zrobic tego dobrze bez kompa 1mm i jest roznica na wykresie ja 6 razy ustawialem u siebie


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Gruszka Turbiny Golf 4 1.9 tdi

Post autor: wesol » sob lut 13, 2016 14:45

Tak bo gruszka gruszce czasami neirowna. Kiedys do tuningu turbin na WG robilo sie tak ze zakladalo sie sprezynka na ciegno i to powodowalo ze taki zawor WG byl dluzej zamkniety i to powodowalo ze trzeba bylo wiekszego cisnienia by pokonac sprezyne i otworzyc WG i zbic doladowanie. Sto porcent powodzenia masz po logach ale to robota nie na 5 minut a na dluzej.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 55 gości