Wymiana rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana rozrządu
Upewnij się, że koło nie jest wytarte i szpilka od napinacza prosta bo pasek może gwizdać albo zjeżdżać podczas pracy.
Warto też sprawdzić panewkę na wałku pompy oleju - częsta przyczyna niskiego ciśnienia oleju.
Warto też sprawdzić panewkę na wałku pompy oleju - częsta przyczyna niskiego ciśnienia oleju.
Re: Wymiana rozrządu
Ogólnie ja wymieniam 2paski te klinowe, napinacz i pasek rozrządu, zaraz się za to biorę i mam nadzieje, że silnik nie pierdo*nie
Witam, panowie mam problem ze zdjęciem pompy wodnej. powiedzcie mi jak ona trzyma, co zrobić żeby ją zdjąć?
I te koło co zaznaczyłem opisem "CO TO JEST?" do czego one jest, one ma jakieś znaki to zaznaczenia czy nie? bo mi się wydaje, że nie. Jaki tam jest gwint lewy? prawy? muszę je zdjąć by dostać sie do kolejnej śrubki z pompy wody.
Witam, panowie mam problem ze zdjęciem pompy wodnej. powiedzcie mi jak ona trzyma, co zrobić żeby ją zdjąć?
I te koło co zaznaczyłem opisem "CO TO JEST?" do czego one jest, one ma jakieś znaki to zaznaczenia czy nie? bo mi się wydaje, że nie. Jaki tam jest gwint lewy? prawy? muszę je zdjąć by dostać sie do kolejnej śrubki z pompy wody.
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
-
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 09, 2013 16:46
- Lokalizacja: Polkowice
Wymiana rozrządu
te zaznaczone koło to kółko wałka pośredniego napędza pompę vacum. raczej gwint jest normaln(prawy). Pewnie by je odkręcić musisz zblokować...ja zawsze używam taki klucz w kształcie F "domowej roboty".
co się stało, że musisz pompe wody zrzucić?? i czy aby na pewno pod kołem jest śruba?
co się stało, że musisz pompe wody zrzucić?? i czy aby na pewno pod kołem jest śruba?
Wymiana rozrządu
powiem tak obudowa dolna nie chciała zejść za chu* blokowało ją a nie chciałem jej uszkodzić to chciałem tylko odkręcić właśnie pompę z przodu no ale co brałem się na odkręcanie śrubek to wszystkie jeb*y ze starości zapewne albo tak ze rdzy były, że poszło.
Teraz odkręcę całą pompę oleje te koło i tyle .
viewtopic.php?t=311637" onclick="window.open(this.href);return false; taki temat znalazłem bo mam problem właśnie jak w temacie z tymi dwoma śrubkami.
A tak poza tym pytaniem.
To te górne koło co widzimy na drugim zdjęciu te prawe u góry one jest od pompy paliwa one jak się poruszy lekko to w sumie chyba nic się nie stanie jedynie podczas skręcania musi być równo z tymi znakami, czy mam racje? tak dla pewności chce się upewnić.
Teraz odkręcę całą pompę oleje te koło i tyle .
viewtopic.php?t=311637" onclick="window.open(this.href);return false; taki temat znalazłem bo mam problem właśnie jak w temacie z tymi dwoma śrubkami.
A tak poza tym pytaniem.
To te górne koło co widzimy na drugim zdjęciu te prawe u góry one jest od pompy paliwa one jak się poruszy lekko to w sumie chyba nic się nie stanie jedynie podczas skręcania musi być równo z tymi znakami, czy mam racje? tak dla pewności chce się upewnić.
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wymiana rozrządu
Dla wszelkiej pewności to dorób sobie trzpień nastawczy do pompy wtryskowej i zablokuj ją od razu, unikniesz możliwości złego ustawienie A, i jak wymieniacie chłopaki tą główną śrubę na wale to zakładajcie koniecznie oryginalną. Miałem nieszczęśliwe doświadczenie z śrubą z zestawu INA, upierniczyło ją po ok.2 tyś. No i generalnie producent zaleca co wymiane rozrządu zmieniać to koło pasowe, zebate z wału. Ale wiem że nie wszyscy to praktukują
Wymiana rozrządu
Ok, dzięki za cenne rady^^
Teraz mam pytanko co do pompy czy z 1.6 benzyniaka podjedzie do 1.6 td?
I co to za pompa dacie rade określić?
Teraz mam pytanko co do pompy czy z 1.6 benzyniaka podjedzie do 1.6 td?
I co to za pompa dacie rade określić?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wymiana rozrządu
Witem, tamto też dokupię.
Ale szukałem kompletnej znalazłem używkę z golfa 2 td za 40zł ale kurde nie wiadomo czy jak bd chciał przód wymienić to czy znów śruby nie pójdą się jeb*ć
Ale szukałem kompletnej znalazłem używkę z golfa 2 td za 40zł ale kurde nie wiadomo czy jak bd chciał przód wymienić to czy znów śruby nie pójdą się jeb*ć
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wymiana rozrządu
Fizycznie da się przykręcić i wszystko będzie w porządku,dopóki nie założysz paska osprzętu. Wtedy może się okazać,że koło pompy jest w innym położeniu.PiterMK95 pisze:Teraz mam pytanko co do pompy czy z 1.6 benzyniaka podjedzie do 1.6 td?
Kwestia odsadzenia piasty koła w tej pompe z PB
Wystarczy do każdej urwanej śruby,przyspawać migomatem nakrętkę M8. Po ostygnięciu wykręcić.PiterMK95 pisze:czy znów śruby nie pójdą się jeb*ć
Wymiana rozrządu
hmmm no w sumie pomysł z tymi nakrętkami wydaje się spoko
Ale chyba wymienię całą pompę i bd mieć spokój na przyszłość, http://www.iparts.pl/czesc/pompa-wody-r ... 5430g.html" onclick="window.open(this.href);return false;
taką znalazłem chyba będzie git
O i tutaj właśnie mówisz, że ''Fizycznie da się przykręcić i wszystko będzie w porządku,dopuki nie założysz paska osprzętu. Wtedy może się okazać,że koło pompy jest w innym położeniu.
Kwestia odsadzenia piasty koła w tej pompe z PB''
A patrząc do jakiego auta podchodzi to piszą, że TD i do zwykłego 1.6/1.8 to w sumie bez żadnego problemu chyba podejdą z benzyniaka do diesla
No chyba, że lecą w uja
Ale chyba wymienię całą pompę i bd mieć spokój na przyszłość, http://www.iparts.pl/czesc/pompa-wody-r ... 5430g.html" onclick="window.open(this.href);return false;
taką znalazłem chyba będzie git
O i tutaj właśnie mówisz, że ''Fizycznie da się przykręcić i wszystko będzie w porządku,dopuki nie założysz paska osprzętu. Wtedy może się okazać,że koło pompy jest w innym położeniu.
Kwestia odsadzenia piasty koła w tej pompe z PB''
A patrząc do jakiego auta podchodzi to piszą, że TD i do zwykłego 1.6/1.8 to w sumie bez żadnego problemu chyba podejdą z benzyniaka do diesla
No chyba, że lecą w uja
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wymiana rozrządu
Dobra mam do was ostatnie pytanko związane z pompą
Jak kurde zdjąć właśnie te koło? bo zamówię nówkę pompę właśnie tą http://www.iparts.pl/czesc/pompa-wody-r ... 5430g.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i ona jest bez tego koła i zamontuje stare koło tylko jak je zdemontować? odkręciłem 3 imbusy i dalej nie schodzi z pompy, trochę postukałem popsikałem i nic
Jak kurde zdjąć właśnie te koło? bo zamówię nówkę pompę właśnie tą http://www.iparts.pl/czesc/pompa-wody-r ... 5430g.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i ona jest bez tego koła i zamontuje stare koło tylko jak je zdemontować? odkręciłem 3 imbusy i dalej nie schodzi z pompy, trochę postukałem popsikałem i nic
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wymiana rozrządu
Ok to jutro bd walił
To teraz paski
http://www.iparts.pl/czesc/pasek-klinow ... 0x735.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iparts.pl/czesc/pasek-klinow ... vx865.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy te dwa paski będą pasować żeby napędzały pompę wody i alternator? chodzi mi o te klinowe co są koło paska rozrządu.
To teraz paski
http://www.iparts.pl/czesc/pasek-klinow ... 0x735.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iparts.pl/czesc/pasek-klinow ... vx865.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy te dwa paski będą pasować żeby napędzały pompę wody i alternator? chodzi mi o te klinowe co są koło paska rozrządu.
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości