[MK2] Symbol silnika 1,6 D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

[MK2] Symbol silnika 1,6 D

Post autor: wegi » ndz paź 01, 2006 11:38

Mam Golfa 1,6D i cały czas byłem przekonany,że posiadam model o symbolu JP. Ostanio jednak przeglądałem katalog symboli silników VW i zobaczyłem,że JP był produkowany do 86 roku, a moj gofer jest z pazdziernika 91,wiec odszukałem symbol ME(pasował rocznikowo). Czy ktoś wie może jaki model mogę mieć pod maską?
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 17:47 przez wegi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz paź 01, 2006 13:04

wegi pisze:zobaczyłem,że JP był produkowany do 86 roku,
Bzdura,ja mam 88r i siedzi w nim JP...

[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 13:05 ]
Sprawdz nr.silnika tam powinieneś mieć oznaczenie



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » ndz paź 01, 2006 13:47

hhmmm. no wlasnie,wiec są jakies bledy w tym katalogu dostepnym na forum. bo jednak w dokumentacji celnej tez mam wpisane JP jako typ silnika. dzieki za potwierdzenie



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz paź 01, 2006 14:08

wegi, JP były produkowane do 91 roku z tego co się orientuje.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz paź 01, 2006 19:16

wegi, JP był montowany w latach : sierpień 83 - październik 91 , więc możesz mieć JPka.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz paź 01, 2006 21:49

homsky pisze:JP był montowany w latach : sierpień 83 - październik 91 , więc możesz mieć JPka.
święte słowa


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Wawro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt paź 04, 2005 00:27
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Wawro » pn paź 02, 2006 21:13

Mam 90' i jest JP :).


I did it all for the nookie ... :D

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn paź 02, 2006 21:18

zobacz na to tu masz wszystko :) http://vwgolf.pl/silniki_VW.html



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn paź 02, 2006 22:36

jezeli nie wiesz jakie masz oznaczenie silnika to otworz tylnia klape i na belce tam gdzie jest zamek(troche schowane)po lewej stronie od wewnatrz powinny byc dane ogolne samochodu, oznaczenie silnika, moc, kod lakieru.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » pn paź 02, 2006 23:32

Dzieki, juz w sumie do tego doszedlem, to jest napewno JP. Widocznie byl jakis blad w tym katalogu do ktorego dotarlem. A tak a propo, czy ktorys z Was ma taki motor? Czy głowica w nich jest dostosowana do turbiny i czy wogole warto sie bawic w taka przerobke, bo ostatnio mialem okazje pojezdzic TD i nie widze roznicy miedzy moim. Mam motor po kapitalnym remoncie ( szlif na górze bloku, nowe tłoki, pierścienie)



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » pn paź 02, 2006 23:46

to jak Ci dobrze chodzi to sie nie oplaca robic z niego turboklekota:)


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt paź 03, 2006 18:42

wegi pisze:Czy głowica w nich jest dostosowana do turbiny i czy wogole warto sie bawic w taka przerobke,
Zapomnij o tym...Szkoda czasu i pieniedzy....Jak koniecznie chcesz turbo to kup taki silnik bo przerabiać JP nie ma najmiejszego sensu.



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » wt paź 03, 2006 19:13

W sumie to bym sie pewnie za to nie zabierał,szkoda mi mojego silnika, jak na zwykłego "muła" to on całkiem nieżle sobie radzi, no i spalanie pierwsza klasa. Kiedys szukalem TD do mojego auta ale dostac cos naprade dobrego za rozsadne pieniadze to graniczy z cudem chyba :) ale dzieki za podpowiedzi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości