Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
Witam, Golf 4 AJM 99r.
Palił na strzał, ciepły czy zimny.
Po wizycie u mechanika ciężko pali na zimnym.
Mechanik wymieniał:
Olej (castrol edge)
filt paliwa (filtron)
filtr powietrza (noname)
filt oleju.
Wężyki od podciśnienia cienkie.
Napinacz paska.
Jakieś przegłuby.
Sprawdzania Vagiem nic nie pokazuje, żadnych błędów. Pompowtryski w normie. Kąt wtrysku w normie. Synchro rozrzadu w normie. (pomiary vagiem zrobione na ciepłym silniku, może zrobić na zimnym?)
Jeszcze dodam że na zimnym silniku przy 2tys obr na 2 biegu czuć szarpanie.
Co jeszcze sprawdzić, stawiem teraz na świece ?
Na ciepłym: https://www.youtube.com/watch?v=blG9wo1 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Na zimnym: https://www.youtube.com/watch?v=dzumxiB ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Palił na strzał, ciepły czy zimny.
Po wizycie u mechanika ciężko pali na zimnym.
Mechanik wymieniał:
Olej (castrol edge)
filt paliwa (filtron)
filtr powietrza (noname)
filt oleju.
Wężyki od podciśnienia cienkie.
Napinacz paska.
Jakieś przegłuby.
Sprawdzania Vagiem nic nie pokazuje, żadnych błędów. Pompowtryski w normie. Kąt wtrysku w normie. Synchro rozrzadu w normie. (pomiary vagiem zrobione na ciepłym silniku, może zrobić na zimnym?)
Jeszcze dodam że na zimnym silniku przy 2tys obr na 2 biegu czuć szarpanie.
Co jeszcze sprawdzić, stawiem teraz na świece ?
Na ciepłym: https://www.youtube.com/watch?v=blG9wo1 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Na zimnym: https://www.youtube.com/watch?v=dzumxiB ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
Nie reguluje się w pd.baba12 pisze: Kąt wtrysku w normie
Zaświeca się kontrolka abs i trakcji - dlaczego - ponieważ jest spadek napięcia i masz do przejrzenia cały układ akumulator, kable, połączenia masowe rozrusznik - a może zwyczajnie zostawił włączone światła, radio itp i rozładował akumulator. Żeby na ciepłym silniku był taki spadek napięcia to jest nieporozumienie.
Na zimno też nie jest lepiej - być może układ się zapowietrza jak był ruszany filtr paliwa.
Reklamuj robotę u mechanika, skoro wcześniej palił ok, a teraz nie.
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
Ten mechanik to znajomy. Filt paliwa wymieniany, przemieniany ze starym, nowe oringi i to samo. Odpinał mi też klemy od aku, nie wiem w jakim celu, może tam coś jest nie tak. Aku mam nowy chodzi ładnie, ale mogę podładować.
Czego szukać w kablach ? sprawdzać coś miernikiem ?
Czego szukać w kablach ? sprawdzać coś miernikiem ?
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
Ja bym sprawdził wszystko, mocowanie przewodu masowego do silnika pod akumulatorem do nadwozia też czy nie zaśniedziało.
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
Posprawdzam pierwsze świece, potem przewody.
jeszcze jeden film na zimno
https://www.youtube.com/watch?v=J1OfsK- ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
jeszcze jeden film na zimno
https://www.youtube.com/watch?v=J1OfsK- ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
Tutaj filmik z dzsiaj rana, dwa dni nie odpalany -12.
https://www.youtube.com/watch?v=G5kDHKL9QpU" onclick="window.open(this.href);return false;
Potem zacząłem sprawdzać fajki na świecach, na pierwszej świecy była bardzo luźna, wszystkie jakoś luźno się trzymają, potem ukrzyła się końcówka w pierwszej świecy, zrobiliśmy na ostro. Problem jest w tym że przewodu w TDI są nie wymienialne, chyba będzie trzeba jakoś sztukować.
Ale czy po filmie można bliżej określić, że to na pewno świece/przewodu.
Dodam że jest biały dym, i dziwnie szarpie na 1 i 2 przy 2 tys, jak sie nagrzeje to tego nie czuć.
https://www.youtube.com/watch?v=G5kDHKL9QpU" onclick="window.open(this.href);return false;
Potem zacząłem sprawdzać fajki na świecach, na pierwszej świecy była bardzo luźna, wszystkie jakoś luźno się trzymają, potem ukrzyła się końcówka w pierwszej świecy, zrobiliśmy na ostro. Problem jest w tym że przewodu w TDI są nie wymienialne, chyba będzie trzeba jakoś sztukować.
Ale czy po filmie można bliżej określić, że to na pewno świece/przewodu.
Dodam że jest biały dym, i dziwnie szarpie na 1 i 2 przy 2 tys, jak sie nagrzeje to tego nie czuć.
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
Sprawdź czy dochodzi napięcie do świec, można wymienić przewody
Popieram ten pomysłitaliano_83 pisze:Ja bym sprawdził wszystko, mocowanie przewodu masowego do silnika pod akumulatorem do nadwozia też czy nie zaśniedziało.
Sprzedam nową półkę nad radio
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
Ja mam podobnie kolego.. Jak rozwiążesz problem daj znać..
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM
sa wymienialne, nawet w ASO mozna dostac cala listwe do swiec, wymiana polega na wlutowaniu sie w wiazkebaba12 pisze:Problem jest w tym że przewodu w TDI są nie wymienialne
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości