Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

baba12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr kwie 01, 2015 21:01

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

Post autor: baba12 » czw gru 31, 2015 14:45

Witam, Golf 4 AJM 99r.

Palił na strzał, ciepły czy zimny.

Po wizycie u mechanika ciężko pali na zimnym.

Mechanik wymieniał:
Olej (castrol edge)
filt paliwa (filtron)
filtr powietrza (noname)
filt oleju.
Wężyki od podciśnienia cienkie.
Napinacz paska.
Jakieś przegłuby.

Sprawdzania Vagiem nic nie pokazuje, żadnych błędów. Pompowtryski w normie. Kąt wtrysku w normie. Synchro rozrzadu w normie. (pomiary vagiem zrobione na ciepłym silniku, może zrobić na zimnym?)
Jeszcze dodam że na zimnym silniku przy 2tys obr na 2 biegu czuć szarpanie.

Co jeszcze sprawdzić, stawiem teraz na świece ?

Na ciepłym: https://www.youtube.com/watch?v=blG9wo1 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Na zimnym: https://www.youtube.com/watch?v=dzumxiB ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

Post autor: italiano_83 » czw gru 31, 2015 15:05

baba12 pisze: Kąt wtrysku w normie
Nie reguluje się w pd.

Zaświeca się kontrolka abs i trakcji - dlaczego - ponieważ jest spadek napięcia i masz do przejrzenia cały układ akumulator, kable, połączenia masowe rozrusznik - a może zwyczajnie zostawił włączone światła, radio itp i rozładował akumulator. Żeby na ciepłym silniku był taki spadek napięcia to jest nieporozumienie.

Na zimno też nie jest lepiej - być może układ się zapowietrza jak był ruszany filtr paliwa.
Reklamuj robotę u mechanika, skoro wcześniej palił ok, a teraz nie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

baba12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr kwie 01, 2015 21:01

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

Post autor: baba12 » czw gru 31, 2015 16:25

Ten mechanik to znajomy. Filt paliwa wymieniany, przemieniany ze starym, nowe oringi i to samo. Odpinał mi też klemy od aku, nie wiem w jakim celu, może tam coś jest nie tak. Aku mam nowy chodzi ładnie, ale mogę podładować.

Czego szukać w kablach ? sprawdzać coś miernikiem ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

Post autor: italiano_83 » czw gru 31, 2015 16:28

Ja bym sprawdził wszystko, mocowanie przewodu masowego do silnika pod akumulatorem do nadwozia też czy nie zaśniedziało.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

baba12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr kwie 01, 2015 21:01

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

Post autor: baba12 » czw gru 31, 2015 18:37

Posprawdzam pierwsze świece, potem przewody.




jeszcze jeden film na zimno

https://www.youtube.com/watch?v=J1OfsK- ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;



baba12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr kwie 01, 2015 21:01

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

Post autor: baba12 » ndz sty 03, 2016 20:55

Tutaj filmik z dzsiaj rana, dwa dni nie odpalany -12.

https://www.youtube.com/watch?v=G5kDHKL9QpU" onclick="window.open(this.href);return false;

Potem zacząłem sprawdzać fajki na świecach, na pierwszej świecy była bardzo luźna, wszystkie jakoś luźno się trzymają, potem ukrzyła się końcówka w pierwszej świecy, zrobiliśmy na ostro. Problem jest w tym że przewodu w TDI są nie wymienialne, chyba będzie trzeba jakoś sztukować.

Ale czy po filmie można bliżej określić, że to na pewno świece/przewodu.

Dodam że jest biały dym, i dziwnie szarpie na 1 i 2 przy 2 tys, jak sie nagrzeje to tego nie czuć.



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

Post autor: mich77bor » ndz sty 10, 2016 21:28

Sprawdź czy dochodzi napięcie do świec, można wymienić przewody
italiano_83 pisze:Ja bym sprawdził wszystko, mocowanie przewodu masowego do silnika pod akumulatorem do nadwozia też czy nie zaśniedziało.
Popieram ten pomysł


Sprzedam nową półkę nad radio

kamikadzebm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

Post autor: kamikadzebm » pn sty 11, 2016 20:26

Ja mam podobnie kolego.. Jak rozwiążesz problem daj znać..



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Ciężko pali na zimnym po wizycie u mechanika ? FILM

Post autor: Adamm » wt sty 12, 2016 11:16

baba12 pisze:Problem jest w tym że przewodu w TDI są nie wymienialne
sa wymienialne, nawet w ASO mozna dostac cala listwe do swiec, wymiana polega na wlutowaniu sie w wiazke


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości