
PS. Teraz wpadłem na to, że w tym liczniku z benzyny nie działa obrotomierz, co przyczynia się do tego, że kontrolka nie zaczyna świecić przy 2.5 tys. obr

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Błąd. W głowicy ma być czujnik niskiego ciśnienia (niebieski- 0,25bar),a w podstawie filtra,wysokiego ciśnienia (biały-1,8bar lub czarny-1,4bar)marcodado pisze:Czarny wkręcam w głowicę a biały w podstawę. Proszę bardzo o pomoc, ponieważ już nie mam pomysłów, pozdrawiam
Licznik z diesla,nie zgodzi się z instalacją z benzyny. Musisz zdobyć kawałek wiązki z diesla.marcodado pisze:Dodam, że golfik miał oryginalnie silnik benzynowy 1.6 i instalacja jest z niego.
W każdym silniku miałem czarny ;/ Mam 2 czujniki oryginalne VW AUDI, jeden czarny 0.15-0.45 bar a drugi brązowy też 0.15-0.45 bar. Białe mam 1.8 plus minus 02 bara. Co mnie ciekawi... Czarne bez ciśnienia mają przebicie na masę, a białe dopiero jak dostaną ciśnienie to mają przebicie, to chyba nie mogą być stosowane zamiennie? Czy jak to jest? Jaką wiązkę muszę mieć z diesla? Czy instalacja kontrolki ciśnienia oleju jest inna? Jedynie co dodałem do kostki od licznika był kabel do kontrolki świec żarowych, reszta jest. I wydaje mi się, że problem u mnie dotyczy czujnika wysokiego ciśnienia 1.8 bar. Ponieważ na wolnych obrotach kontrolka gaśnie i nie zapala się, przy 2.5 tys obr. zapala się (bo wtedy licznik bierze sygnał z białego czujnika 1.8 bar, jeżeli nie ma sygnału bądź nie ma ciśnienia 1.8 bar to wtedy jest problem)Michał_1977 pisze:Błąd. W głowicy ma być czujnik niskiego ciśnienia (niebieski- 0,25bar),a w podstawie filtra wysokiego (biały-1,8bar lub czarny-1,4bar)marcodado pisze:Czarny wkręcam w głowicę a biały w podstawę. Proszę bardzo o pomoc, ponieważ już nie mam pomysłów, pozdrawiam
Ja u siebie mam chyba biały przy filtrze.
Licznik z diesla,nie zgodzi się z instalacją z benzyny. Musisz zdobyć kawałek wiązki z diesla.marcodado pisze:Dodam, że golfik miał oryginalnie silnik benzynowy 1.6 i instalacja jest z niego.
marcodado pisze:W każdym silniku miałem czarny ;/ Mam 2 czujniki oryginalne VW AUDI, jeden czarny 0.15-0.45 bar a drugi brązowy też 0.15-0.45 bar. Białe mam 1.8 plus minus 02 bara.
Zdajmy się na zdrową logikę. A więc,zakładając że do diody w liczniku mamy podpięty stały "+" a czujnik ma za zadanie podać lub odłączyć "-",żeby dioda zgasła lub zaświeciła się (tzw.mostek wymuszony ciśnieniem),to oba powinny działać na tej samej zasadzie,a różnica między nimi polega na różnych ciśnieniach. Stąd różne oznaczenie barwne.marcodado pisze:Czarne bez ciśnienia mają przebicie na masę, a białe dopiero jak dostaną ciśnienie to mają przebicie, to chyba nie mogą być stosowane zamiennie? Czy jak to jest?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości