TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

Re: TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

Post autor: Kubek1 » ndz gru 20, 2015 13:31

Ale to nie będzie powód szarpania, chodzenia na dwóch cylindrach, nie?
Skoro kat wtrysku na zimnym jest opóźniony a na ciepłym ok, to jak przestawie kolo, to na ciepłym tez się chyba przestawi? I nie będzie jak powinno?



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

Post autor: bzdzioch1 » ndz gru 20, 2015 15:44

Doreguluj kąt wtrysku jak radzi sztomel.. nic się na ciepłym nie przestawi będzie tak jak powinno być..



Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

Re: TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

Post autor: Kubek1 » ndz gru 20, 2015 21:24

Aha to ok :) we wtorek/środę się pobawie i wstawię screen z wykresem. Tylko zapytam jeszcze dla pewności, popusic kolo pompy i ruszyć je w stronę szyby?



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

Post autor: bzdzioch1 » ndz gru 20, 2015 21:29

popuść 3 śruby na 13 klucz i wałkiem pompy (klucz 22) bardzo delikatnie rusz w stronę zderzaka..



Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

Re: TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

Post autor: Kubek1 » czw gru 24, 2015 14:20

Wyregulowalem kat wtrysku, oscyluje w granicach niebieskiej lini(zapomniałem zrobić screena) jest ze dwa punkty nad niebieska linią, niestety nadal główny problem nie ustaje, nadal przy szybszym starcie silnik pracuje na dwóch cylindrach, ktoś ma Jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić?



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

Post autor: bzdzioch1 » czw gru 24, 2015 20:16

ja ,tak jak już wcześniej mówiłem twierdze, że podwiesza ci się hydraulika. Sam mam ten problem lecz staram się na zimnym nie kręcić go wysoko.



Awatar użytkownika
machul333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: ndz lip 20, 2014 10:36

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

Post autor: machul333 » czw gru 24, 2015 21:34

tak jak wyżej , mam to samo , jest to wina zaworu regulująceho ciśnienie oleju



Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

Re: TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

Post autor: Kubek1 » czw gru 24, 2015 21:42

Da się to jakoś sprawdzić, upewnić ze to na pewno to?
Zlogowac któraś grupę gdy znów zacznie pracować na dwa cylindry czy coś?
Może mieć coś do tego turbina która bije 2510mbar?
Turbo przeladowuje i przy 100-120kmh traci moc, grucha jak i zaworek przy turbinie na którym porusza się sztanga pracuje prawidłowo



Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

TDI ASV nierowna praca, jakby na dwoch cylindrach

Post autor: Kubek1 » czw gru 31, 2015 15:33

Odswiezam temat, aby poinformować, że Przyczyną gasniecia, chodzienia na dwa(chyba) cylindry, było turbo, a dokładniej zapieczona geometria, wyczyścilem i problem znikł. Myślę że komuś może się ta informacja Przydać :)
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam :)
Temat do zamknięcia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości