jak w temacie, w passacie 2.0bkp wymieniona zostala pompa olejowa, caly mechanizm na taki z 1.9, a kontrolka cisnienia oleju dalej sie swieci w zakresie ok od 1600obr, przed wymiana bylo podobnie, dodam, ze w aucie byla przekladka, wiec instlacje byla ruszana,przed przekladka nic sie nie swiecilo, przy odbiorze juz ta kontrolka zaczela sie swiecic i odrazu pompa olejowa zostala wymieniona a kontrolka dalej sie swieci..Praca silnika nic sie nie zmienila.
gdzie szukac problemu?
Wymieniona pompa olejowa, mechanizm a kontrolka cisnienoleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Wymieniona pompa olejowa, mechanizm a kontrolka cisnienoleju
Miałem taka sytuacje w Polo, sprawdz alternator:). U mnie sytuacja wygladala tak ze obroty wskakiwaly dopiero po "przegazowce" az w pewnym momencie obroty w ogole przestaly pokazywac, zaswiecila sie kontrolka oleju i bylo po wszystkim. Po regeneracji alternatora problem ustał:).
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Wymieniona pompa olejowa, mechanizm a kontrolka cisnienoleju
AarturR, raczej odpada, nie mam z nim problemow
czy moze byc wina softu? zegary zostaly wersji GB, a wiem, ze lazl do oprogramowania w zegarach, bo i problem jednoczesnie wystapil z abs/esp.
czy moze byc wina softu? zegary zostaly wersji GB, a wiem, ze lazl do oprogramowania w zegarach, bo i problem jednoczesnie wystapil z abs/esp.
Wymieniona pompa olejowa, mechanizm a kontrolka cisnienoleju
AarturR z którego roku masz to Polo? Autor tematu pyta o problem trapiący samochód z 2006 roku .
piotrekgal Tak jak rozmawialiśmy osobiście: Myślę, że gdy do Passata trafi Europejski licznik z niegrzebanym softem to sprawa sama się rozwiąże (opieram to na przykładzie problemu Golfa V TDI, gdzie objawy zapalającej się kontrolki ciśnienia oleju były identyczne).
Osobista sugestia: zrobione jest tym BKP już pond 100km, a od braku smarowania korba bokiem gwarantuję, że już by wyszła.
piotrekgal Tak jak rozmawialiśmy osobiście: Myślę, że gdy do Passata trafi Europejski licznik z niegrzebanym softem to sprawa sama się rozwiąże (opieram to na przykładzie problemu Golfa V TDI, gdzie objawy zapalającej się kontrolki ciśnienia oleju były identyczne).
Osobista sugestia: zrobione jest tym BKP już pond 100km, a od braku smarowania korba bokiem gwarantuję, że już by wyszła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 186 gości