U mnie przestawienie kąta spowodowało bardziej łagodną pracę silnika i mniej budą trzęsie na wolnych.Dla tego szukam danych fabrycznych do silnika AKU.dominik7 pisze:Kąt wtrysku to 48-55, ale i tak Ci komputer go wyrówna. Kiedyś mi kolega podłączał VAG i pokazał 21. Po zmianie na 54 różnicy żadnej praktycznie nie było. Dawka to zależy. Wydaje mi się, że 3,6 to za duża, ale skoro mówisz że nic nie kopci, to chyba OK. 6l w mieście na krótkich odcinkach to normalne spalanie. 5,5 to może i jest możliwe, ale jak głaszczesz pedał do 2 tys. obr. Drgania też są normalne z racji tego jak jest silnik ułożony. Największy wpływ na drgania ma poduszka pod skrzynią, która jest przykręcana do niej i niestety do ławy, co niestety powoduje niepotrzebny rezonans na całym podwoziu jeśli jest wyrobiona. W zamienniku nie jest dostepna; tylko oryginał bądź używka. Od benzyny będzie pasować, ale jest dużo twardsza.
Nie wiem gdzie znaleźć może motodata....
No i uszczelniacz zabieraka też do wymiany...