Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

yaro071
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 16, 2015 14:51
Lokalizacja: Wrocław

Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: yaro071 » czw gru 10, 2015 13:41

Witam.
Od jakiegoś czasu w aucie słychać "cykanie" nie jest to cały czas tylko powtarza się co sekunde lub dwie i krótko trwa.
Dzisiaj przy wymianie świec rzuciłem okiem na wałek. Niestety nie mogłem zmierzyć wałka suwmiarką.
Możecie spojrzeć na wałek. Pierwsza krzywka wydaję się bardziej płaska od innych.
Widziałem po nakrętktach, że ktoś już kiedyś wykręcił podpory wałka.
Pierwsze 2 zdjęcia (1 krzywka)
Drugie 3 zdjęcie (2krzywka)

ObrazekObrazek[URL=http://www.fotem.pl/show/full/36ac6942f ... 7e092bb496]Obrazek



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: palio » czw gru 10, 2015 14:34

Może to nie wina wałka tylko popychacze słychać.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: VW_seller » czw gru 10, 2015 18:39

yaro071 pisze:Od jakiegoś czasu w aucie słychać "cykanie" nie jest to cały czas tylko powtarza się co sekunde lub dwie i krótko trwa
jak sie nic nie dzieje z odpalaniem to sobie to daruj i jeździj . u mnie w mk4 coś cyka już od czasu kupna ,80 tysi zrobił i cyka dalej tak samo ,sądze ,że szklanki swoje widziały lub zawory . o 300 tys na blacie też nie wieże . sądze że jest u mnie już około 600 tysi więc swoje widziało i żeby chodził jak nowy sporo by się musiało wydać na to .puki co nic nie robie jak odpala dobrze i normalnie jeździ
yaro071 pisze:Widziałem po nakrętktach, że ktoś już kiedyś wykręcił podpory wałka.
może głowica była już robiona albo wałek wymieniany ,oznaczenia ori wałka to 38E (zobacz czy taki masz ) wałki z reguły się nie psuja chyba że ktoś jezdzi bez oleju i nie dba o jego stan


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: italiano_83 » czw gru 10, 2015 20:59

yaro071 pisze:Od jakiegoś czasu w aucie słychać "cykanie" nie jest to cały czas tylko powtarza się co sekunde lub dwie i krótko trwa.
Popychacz cyka dość upierdliwie, początkowo może to być "czasowe/wyrywkowe" cykanie z czasem będzie cykać non stop.
Wałek moim zdaniem masz ok, nie widać, żeby był przytarty- popychacz namierzysz stetoskopem warsztatowym.
Koszt nie jest wielki INA zdaje się 200zł płaciłem.. coś koło tego, nie pamiętam dokładnie i przy wymianie rozrządu poleciał komplet nowych szklanek.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: VW_seller » czw gru 10, 2015 21:10

ja kupowałem na allegro INA po 15zl sztuka + wysyłka ,wymienione i jest ok ( auto klienta ) przestało mu klepać ,ale on już te szklanki miał naprawde po sporym przebiegu . ogólnie podobno się to nie psuje ,jedynie moze pęknąć lub sie zapchać ,samo w sobie tam nic nie ma co się może zepsuć


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: italiano_83 » czw gru 10, 2015 21:17

VW_seller pisze: ogólnie podobno się to nie psuje ,jedynie moze pęknąć lub sie zapchać ,samo w sobie tam nic nie ma co się może zepsuć
Przestaje trzymać olej - więc coś się tam jednak psuje - mi się jeden "przytarł" jak pogoniłem Golfa przez kilkanaście kilometrów w DE ~200km/h .
Obrazek


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

yaro071
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 16, 2015 14:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: yaro071 » czw gru 10, 2015 23:40

Cześć.
Dzięki za pomoc. Autko ładnie pali i nie problemów z dymieniem, przyspieszeniem.
Na razie zostanie dopuki nie będzie bardziej słychać.
Ile daliście za wymiane szklanek (szklaniki+robocizna)? Wrocław?
P.s. Auto miało robioną płukankę. Poprzedni właściciel śmigał na mineralnym "to jest diesel i nie potrzebuje lepszego oleju" hehe....Dobry.
Poza tym auto przeszło na 10w40, potem płukanie i 5w40. Niedługo znowu płukanie i 10w40 lub 10w60.
Dlaczego tak zrobiłem? Z czystej ciekawości czy coś się stanie :D Ciakwość;)



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: VW_seller » czw gru 10, 2015 23:50

SDI może i na minerlanym jeździć ,jak wymieniany co 10k to nic mu nie bedzie .choć wiadomo że 10w40 to lepszy olej .
yaro071 pisze:Ile daliście za wymiane szklanek (szklaniki+robocizna)?
ja zgarnąłem 150zł od klienta za robocizne + 130zl za szklanki z allegro


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

yaro071
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 16, 2015 14:51
Lokalizacja: Wrocław

Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: yaro071 » pt gru 11, 2015 00:09

:D Z wrocławia jesteś??
Dobra cena.
Do tego trzeba rozebrać rozrząd?



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: VW_seller » pt gru 11, 2015 07:30

yaro071 pisze: Z wrocławia jesteś??
na szczescie nie :) bo tam drogo :grin:
yaro071 pisze:Do tego trzeba rozebrać rozrząd?
no nie stety ,ale na blokadach nic się nie rozjeźdźa .


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

yaro071
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 16, 2015 14:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wałek Golf 4 SDI 300tyś. Km

Post autor: yaro071 » pt gru 11, 2015 10:33

Szkoda:D
Może na wiosnę zabiorę się do wymiany lub zlecę mechanikowi:)
Pozdrawiam
Jarek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 80 gości