Odciecie zaplonu, antynapad

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marek137
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt gru 30, 2005 22:18
Lokalizacja: trojmiasto

Odciecie zaplonu, antynapad

Post autor: marek137 » sob wrz 30, 2006 23:19

na jaki przewód najlepiej załozyc odciecie ?? golf 1.9 TDI 130 KM myslałem nad pompa paliwa w zbiorniku paliwa ale nie wiem czy takowa posiada ??
nadaje się do tego takie uzadzonko z allegro: http://www.allegro.pl/item128707423__mt ... uper_.html ???
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 22:28 przez marek137, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » sob wrz 30, 2006 23:42

Ciezko powiedziec co odciac:/. Mozna odcic pompe, prad na rozrusznik, zaplon.
Ale dla znajacgo temat zlodzieja to chwila roboty(mostek i gotowe, a jak nie to laweta)


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
marek137
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt gru 30, 2005 22:18
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: marek137 » ndz paź 01, 2006 00:04

własnie chodzi o to zeby to nie była chwila roboty, mam zamiar własnie odciac kabel w miejscu jakims bardzo nie dostepnym i niestandardowym. wiem ze jak sie wie gdzie jest przeciety kabel to tylko "krokodylek" 15 sekund roboty i po sprawie.. dlatego czarny po statyjce odpada



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [mk4] Odciecie zapłonu

Post autor: leo... » ndz paź 01, 2006 00:10

marek137 pisze:na jaki przewód najlepiej załozyc odciecie ?? golf 1.9 TDI 130 KM myslałem nad pompa paliwa w zbiorniku paliwa ale nie wiem czy takowa posiada ??
nadaje się do tego takie uzadzonko z allegro: http://www.allegro.pl/item128707423__mt ... uper_.html ???
tnij zasilanie ECU lub czujnik prędkości obrotowej wału - tu jest trochę więcej roboty - ale pewniejszy punkt ...
ewentualnie jeśli masz trochę zacięcia - sprawdź schemat i zamień zasilanie ECU - tak żeby po wpięciu drugiego kompa się zjarał ... :okej:



Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » ndz paź 01, 2006 00:59

miedzy szybą, a filtrem powietrza jest plastikowa czarna nakladka, a pod nią wiązka kabli wchdząca pod osłonę plastikowa podszybia (do komputera). Sprawdz który kabel dostaje 12 V po wlaczeniu stacyjki (chyba fioletowy o ile pamietam). Ja wbijalem sie iglą w izolacje kabli i patrzylem na woltomierz. Silnik nie zapali po odcieciu kabla, a i nie bedzie zadnych bledów generowanych w komputerze (tak moze byc po przecieciu kabla czujka obrotów walu korbowego).
Nie wiem dokladnie co ten kabel zasila, ale wszytsko ok. sprawdzalem VAGiem.
U mnie dziala to znakomicie



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz paź 01, 2006 01:01

zamień zasilanie ECU - tak żeby po wpięciu drugiego kompa się zjarał
Nie te czasy... teraz się tnie cany w złaczu diag.
Ale czujnik położenia wału zawsze najpewniejszy.



Awatar użytkownika
marek137
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt gru 30, 2005 22:18
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: marek137 » ndz paź 01, 2006 08:47

tylko słyszałem zeby lepiej nie ciąc czujnika połozenia wału, bo tam płyna niskie prady i moga sie dziac dziwne zeczy po przecięciu go



vc20ne

Post autor: vc20ne » pt gru 28, 2007 22:25

Gdzie w silniku AKL jest czujnik wału korbowego? Widoać go z góry czy trzeba wejść pod samochód?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 236 gości