Jaki depresator na zime

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Jaki depresator na zime

Post autor: Barton_ » sob lis 28, 2015 13:11

Po kilku przejazdach z domieszką depresatora i bez zauważyłem, że po dodaniu go spalanie nieznacznie wzrasta.
Wzrosty rzędu 0,2-0,3 litra na 100km.
Przejazdy w różnych warunkach a wynik uśredniłem.

Środek trafiłem podrobiony czy może pompki go nie tolerują?
Jakieś domysły lub propozycje?


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Jaki depresator na zime

Post autor: stefano189 » sob lis 28, 2015 21:09

Barton_ pisze:Środek trafiłem podrobiony czy może pompki go nie tolerują?

nie lepiej przez zimę lać V-powera albo Arctic Diesel na Statoilu ? Dla mnie ryzykowanie z depresatorami to głupota. Szczególnie w silnikach PD i CR, które są wrażliwe na jakość ON. Jak się ma starego VP to można lać co popadnie. :hmm: :hmm:

Sam mam stare AHU, przez lato zwykły ON z shella, przez Zimę V-power. Pali jak wściekły nawet poniżej -25C. Ludzie czasami kombinują jak koń pod górkę ... :panna: :panna:


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Jaki depresator na zime

Post autor: Barton_ » sob lis 28, 2015 21:46

Temat jednak jest o depresatorach a nie o doborze paliwa do pory roku i klimatu.

P.S. Paliwo, które nazywasz arktycznym, tak naprawdę nim nie jest. To normalny zimowy ON.
Chcesz zatankować arktyczny ON to jedź do naszych północnych sąsiadów zza morza.


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Jaki depresator na zime

Post autor: VW_seller » pt gru 04, 2015 21:44

stefano189 pisze: przez lato zwykły ON z shella, przez Zimę V-power
ten v-power z klasy premium to najgorszy syf mimo że pali się to lepiej ma mniej siarki przez to mniejsze smarowanie .
wogóle :
Barton_ pisze:Jaki depresator na zime
w obecnych temperaturach : żaden . a jak już to jedyny który jest dobry i polecany to skydd


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Jaki depresator na zime

Post autor: stefano189 » pt gru 04, 2015 23:23

VW_seller pisze:ten v-power z klasy premium to najgorszy syf
tak, a najlepsze paliwo jest z Tesco :panna: :panna: :panna: Dlatego wszystkie najnowsze auta na Common Railu jeżdżą na paliwie z tesco i auchana, bo na Shellu jest syf. Nie wiem co lubisz sobie popalać, ale odstaw to :D :D


Mam w domu 3 diesle, 2x PD i mój stary VP, od ponad 5 lat mój parch jeździ tylko na shellu, Leon BXE lata tylko na V-powerze, od 2 lat nie zmieniły się mu ani BIB'y ani korekcje, więc jak jest tak złe paliwo, zacznę lać na Tesco. Ojciec się zdziwi, ale powiem mu że od tego BIP'y się polepszą i będzie auto mniej palić :D

Za pisanie takich pierdół powinna być kara chłosty. W Gliwicach był testowany leon ASV po programie. Hamowaliśmy go na MAHA na paliwie z bańki 5-cio litrowej. W jednej Shell fuel save, w drugiej V power. Na tej z V-powerem 2,5 konia i 6 Nm więcej. Niby śmieszna wartość ale zawsze coś. Ale zaraz ktoś powie że hamownia do :ass:

i odnoszę coraz większe wrażenie że VW_seller to speckom, tylko pod inną banderą. Nick i awatar można zmienić. Sposób wypowiedzi ciężko :D :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Jaki depresator na zime

Post autor: VW_seller » sob gru 05, 2015 07:28

po co od razu te hejty ? cięzko się pogodzić z tym że ktoś pisze prawde ? shell v power to syf jakich sporo ,napisałem wyżej co i jak ,mało to ma siarki przez to jest mniejsze smarowanie.
stefano189 pisze:więc jak jest tak złe paliwo, zacznę lać na Tesco
nie napisałem ,że jest złe tylko to jest syf i do tego drogi ,jakoś mam w rodzinie wujka co ma mesia za pół miliona diesla 3.5l 400km/650nm gosciu z serwisu MB od razu mu powiedział żeby nie tankował shella czy innych paliw premium bo to nic nie daje a słono kosztuje .leje tak jak ty piszesz paliwo z tesko i innych stacji prywatnych i nic mu sie złego nie dzieje(oczywiscie na zaufanych stacjach ). dla mnie to sobie mozesz nawet złoto tankowac jak poprawi ci to samopoczucie . żeby ci jes troche popsuc dopisze ze jakoś ja jeżdże w firmie passatem z CR 80 tysi na paliwie z tesko i innych tańszych stacji i nic złego sie nie dzieje (jeszcze w naprawie nie był i ma się świetnie) (pomyśl ile to kasy w kieszeni ) przeciez takie paliwo jest o 30-40gr droższe za litr od zwykłego a wystarczy taki dodatek wlać jak pisałem żeby takie paliwo było lepsze od tego co pisałeś.


ps co wnosi to do tematu to co napisałeś ? :spam:


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości