Nie odpala po wymianie silnika [AHF]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pucoas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sie 14, 2015 18:52

Nie odpala po wymianie silnika [AHF]

Post autor: pucoas » wt lis 17, 2015 13:44

Witam ponownie. Z racji tego, iż w starym silniku puścił mi napinacz, poszła cała głowica. Wymieniłem więc silnik na inny, bez osprzętu. Osprzęt mój, 100% sprawny. Z tym, że po złożeniu wszystkiego do "kupy", auto nie krzesa. Pali na plaka, gdzie i tak to robi bardzo słabo, czasem pochodzi minute, gdzie go telepie niemiłosiernie, czasem 5sek i cisza. Dodatkowo pełno szarego dymu i czuć nie przepaloną ropę. Po podpięciu vaga wyskoczył mi błąd 1268- wartość skrajnie dolna. Z tego co wyczytałem to nastawnik może być zasyfiony? I pytanie z innej beczki, możliwe aby kolo pompy wtryskowej się obróciło o 360stopni i inaczej podaje paliwo? POzdrawiam



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Nie odpala po wymianie silnika [AHF]

Post autor: darwaz » wt lis 17, 2015 14:05

Nie wymieniłeś w "nowym" silniku rozrządu? Albo przynajmniej sprawdziłeś czy jest dobrze ustawiony? Zacznij od ustawienia wszystkiego jak powinno być.



pucoas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sie 14, 2015 18:52

Nie odpala po wymianie silnika [AHF]

Post autor: pucoas » wt lis 17, 2015 17:18

Rozrządu nie było,był zakładany nowy, także z tym problemu nie powinno być.mam obawy co do pompy właśnie, bo wydaje mi się że przez nią, gdyby zrobiła sama obrót, to coś zmienia czy nie? Chyba że kąt wtrysku znowu mi się rozjechal.z tym ze brakuje ki juz regulacji aby go przyspieszyć, wiec musze pasek przestawiać?



Awatar użytkownika
Dawidtuning
I <3 MY MK2
I <3 MY MK2
Posty: 124
Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
Lokalizacja: Łaziska Górne

Nie odpala po wymianie silnika [AHF]

Post autor: Dawidtuning » śr lis 18, 2015 02:29

A Czy sprawdzałeś czy w kole zebatym wału korborwego(te od paska rozrządu) nie jest czasem wyklepany klin?
Rozrząd załozyłes nowy ale podejrzewam ze tego koła nie odkręcałeś
sprawdz to bo to częsty problem w tdiku
A objawy mi do tego pasują


MY VR6
Obrazek

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Nie odpala po wymianie silnika [AHF]

Post autor: bzdzioch1 » śr lis 18, 2015 07:47

pucoas pisze:mam obawy co do pompy właśnie, bo wydaje mi się że przez nią, gdyby zrobiła sama obrót, to coś zmienia czy nie?

to chyba nie jest rozrząd bobrze złożony skoro sam masz wątpliwości.. ustawiłeś to na blokady i znak 0 na skrzyni ? Zdejmowałeś koło z pompy wtryskowej odkręcając centralną śrubę na klucz 22?



pucoas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sie 14, 2015 18:52

Nie odpala po wymianie silnika [AHF]

Post autor: pucoas » śr lis 18, 2015 21:23

Hej. Macie racje. Rozrząd był przestawiony o 2 zęby na pompie, góra z dołem się zgrywała. Błędy na kompie zniknęły. Kopci lekko na niebiesko.. Mam kolejny problem, otóż z okolic silnika słychać uciekające powietrze. Nie potrafie zlokalizować tego dokładnie. Może wiecie skąd może uciekać powietrze z okolicy pompy vacum?



pucoas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sie 14, 2015 18:52

Nie odpala po wymianie silnika [AHF]

Post autor: pucoas » śr lis 25, 2015 09:42

Witam ponownie. Problem z odpalaniem zniknął, pali na strzałą.. z tym że teraz żżarł mi 3l oleju na 600km!! Podejrzewam turbo, bo kopcił na niebiesko i głośno świstało. Żadnych wycieków nie ma. Możłiwe, żeby ona tyle oleju pochłoneła? Dodam, że kopcil na niebiesko tylko przy deptaniu, na wolnych sporadycznie



Awatar użytkownika
balon91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 15, 2014 22:25
Lokalizacja: Chodzież

Nie odpala po wymianie silnika [AHF]

Post autor: balon91 » czw lis 26, 2015 00:25

Moje turbo też dość głośno świszcze ale ponoć AJM tak mają.
Zobacz w IC ile masz oliwy.
Jak masz chęci to możesz jeszcze założyć oil catch tank wtedy będziemy wiedzieli więcej.
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 148 gości