Padniety pompowtryskiwacz ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Padniety pompowtryskiwacz ?
To jest przeładowanie turbiny tzw. notlauf. Spadek mocy powyżej 120 km/h i 3500 obr - tryb awaryjny. Związane jest to z zawaloną zmienną geometrią łopatek w turbinie. Najlepiej wyjąć turbo, rozkręcić i wyczyścić porządnie. Czasami pomaga przeciągniecie w trasie na wysokich obrotach, żeby nagar wypaliło.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
Padniety pompowtryskiwacz ?
To mam zabawe na jutro, ale wczesniej musze wrocic do domu 700 km
Dzieki!!!
Dzieki!!!
Padniety pompowtryskiwacz ?
Ok, wygląda na turbo do czyszczenia...
Dzsiaj sprobuje zrobić dynamiczne logi by się upewnić jeszcze.
Czy ten zestaw to minimum do przeprowadzenia czyszczenia turbiny w ATD czy przesadzam?
http://allegro.pl/zestaw-uszczelek-turb ... 68731.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy turbina w ATD ma wspólny korpus z kolektorem wydechowym czy jest oddzielana?
Dzsiaj sprobuje zrobić dynamiczne logi by się upewnić jeszcze.
Czy ten zestaw to minimum do przeprowadzenia czyszczenia turbiny w ATD czy przesadzam?
http://allegro.pl/zestaw-uszczelek-turb ... 68731.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy turbina w ATD ma wspólny korpus z kolektorem wydechowym czy jest oddzielana?
Padniety pompowtryskiwacz ?
ok, prosba o rzucenie okiem, te logi kosztowaly mnie zawal serca i prawdopodobnie zdjecie (robienie tego w centrum metropolii nie jest najlepszym pomyslem):
przed logami odczytalem taki blad:
Address 01: Engine
1 Fault Found
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
i skasowalem go. Potem juz nie wyskoczyl.
DYNAMIC:
Group 011: http://vaglog.pl/log_240137.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_240138.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_240139.html" onclick="window.open(this.href);return false;
STATIC:
Group 011: http://vaglog.pl/log_240132.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 003: http://vaglog.pl/log_240133.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 003: http://vaglog.pl/log_240134.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 023, 008, 013: http://vaglog.pl/log_240135.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 000: http://vaglog.pl/log_240136.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co dolega temu silnikowi?
przed logami odczytalem taki blad:
Address 01: Engine
1 Fault Found
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
i skasowalem go. Potem juz nie wyskoczyl.
DYNAMIC:
Group 011: http://vaglog.pl/log_240137.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_240138.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_240139.html" onclick="window.open(this.href);return false;
STATIC:
Group 011: http://vaglog.pl/log_240132.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 003: http://vaglog.pl/log_240133.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 003: http://vaglog.pl/log_240134.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 023, 008, 013: http://vaglog.pl/log_240135.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Group 000: http://vaglog.pl/log_240136.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co dolega temu silnikowi?
Padniety pompowtryskiwacz ?
Do czyszczenia turbosprężarki nie potrzebujesz śrub ani nakrętek widocznych w zestawie z allegro. Potrzebne będą tylko uszczelki.
Turbosprężarka w ATD nie ma wspólnego korpusu z kolektorem wydechowym tylko muszla gorąca turbo (od strony wydechu i zmiennej geometrii) jest zintegrowana z kolektorem wydechowym.
W logach dynamicznych widać wyraźnie, że rzeczywiste ciśnienie doładowania znacznie odbiega od wartości oczekiwanej przez sterownik silnika więc czyszczenie zmiennej geometrii i polerowanie bieżni wewnątrz muszli gorącej jest nieuniknione mimo, iż tym razem nie było trybu awaryjnego. Poza tym jak już będziesz miał za sobą czyszczenie turbo to pewnie będzie widać, że przepływka zaniża już wskazania bo będzie zabrudzona. BIP'y w grupie 023 są zbyt wysokie na wszystkich czterech pompowtryskiwaczach (nie zawsze ale czasami) więc pewnie wystarczy poprawić styki i je przeczyścić przy pompowtryskiwaczach. Korekcje dawek są do przyjęcia.
Turbosprężarka w ATD nie ma wspólnego korpusu z kolektorem wydechowym tylko muszla gorąca turbo (od strony wydechu i zmiennej geometrii) jest zintegrowana z kolektorem wydechowym.
W logach dynamicznych widać wyraźnie, że rzeczywiste ciśnienie doładowania znacznie odbiega od wartości oczekiwanej przez sterownik silnika więc czyszczenie zmiennej geometrii i polerowanie bieżni wewnątrz muszli gorącej jest nieuniknione mimo, iż tym razem nie było trybu awaryjnego. Poza tym jak już będziesz miał za sobą czyszczenie turbo to pewnie będzie widać, że przepływka zaniża już wskazania bo będzie zabrudzona. BIP'y w grupie 023 są zbyt wysokie na wszystkich czterech pompowtryskiwaczach (nie zawsze ale czasami) więc pewnie wystarczy poprawić styki i je przeczyścić przy pompowtryskiwaczach. Korekcje dawek są do przyjęcia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości