Nierówna praca i dziwny stukot w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Jago91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 23, 2015 16:00

Nierówna praca i dziwny stukot w silniku

Post autor: Jago91 » ndz lis 01, 2015 14:46

Witam posiadam VW Golfa VI w silniki 1.6 TDI z 2006 roku auto ma dość mały przebieg bo 45tys i problem polega na tym ze silnik na wolnych obrotach nierówno pracuje obroty wahają się od 800 do 1200 i przy przyspieszaniu dziwnie stuka w silniku myślałem ze to możne zapchany filtr paliwa bo nie był jeszcze wymieniany i go wymieniłem i był spokój po przejechaniu 1000km zaczęło się wszystko od nowa dodam jeszcze ze jak ze to wszystko na zimnym silniku jak sie juz zagrzeje to jest lepiej bardzo proszę o pomoc co może być nie tak

Z góry dziękuje i Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nierówna praca i dziwny stukot w silniku

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 01, 2015 20:38

Oliwę co ile zmieniasz?

I tak jeszcze z innej beczki-znaki interpunkcyjna są Ci znane?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Jago91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt paź 23, 2015 16:00

Re: Nierówna praca i dziwny stukot w silniku

Post autor: Jago91 » ndz lis 01, 2015 20:43

Oliwę zmieniam co 10000. A co do znaków interpunkcyjnych, to z matura z polskiego ciężko było, żart oczywiście a co to tych obrotów to poważnie proszę o pomoc bo nie wiem czy mogę jeździć czy nie i co może być przyczyna



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nierówna praca i dziwny stukot w silniku

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 01, 2015 20:52

Jago91 pisze:Oliwę zmieniam co 10000
Dobrze,więc jedno można wykluczyć.
Skoro wspomniałeś,że po zmianie filtra paliwa była poprawa na trochę,to doszukiwałbym się nieszczelności i powietrza w paliwie.
Jeśli nie masz oryginalnych przezroczystych przewodów,warto się pokusić o wstawienie takowego choć trochę,żeby mieć tzw. wgląd.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości