Witam posiadam VW Golfa VI w silniki 1.6 TDI z 2006 roku auto ma dość mały przebieg bo 45tys i problem polega na tym ze silnik na wolnych obrotach nierówno pracuje obroty wahają się od 800 do 1200 i przy przyspieszaniu dziwnie stuka w silniku myślałem ze to możne zapchany filtr paliwa bo nie był jeszcze wymieniany i go wymieniłem i był spokój po przejechaniu 1000km zaczęło się wszystko od nowa dodam jeszcze ze jak ze to wszystko na zimnym silniku jak sie juz zagrzeje to jest lepiej bardzo proszę o pomoc co może być nie tak
Z góry dziękuje i Pozdrawiam
Nierówna praca i dziwny stukot w silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nierówna praca i dziwny stukot w silniku
Oliwę co ile zmieniasz?
I tak jeszcze z innej beczki-znaki interpunkcyjna są Ci znane?
I tak jeszcze z innej beczki-znaki interpunkcyjna są Ci znane?
Re: Nierówna praca i dziwny stukot w silniku
Oliwę zmieniam co 10000. A co do znaków interpunkcyjnych, to z matura z polskiego ciężko było, żart oczywiście a co to tych obrotów to poważnie proszę o pomoc bo nie wiem czy mogę jeździć czy nie i co może być przyczyna
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nierówna praca i dziwny stukot w silniku
Dobrze,więc jedno można wykluczyć.Jago91 pisze:Oliwę zmieniam co 10000
Skoro wspomniałeś,że po zmianie filtra paliwa była poprawa na trochę,to doszukiwałbym się nieszczelności i powietrza w paliwie.
Jeśli nie masz oryginalnych przezroczystych przewodów,warto się pokusić o wstawienie takowego choć trochę,żeby mieć tzw. wgląd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości