Praca pompy paliwa ATD Mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Praca pompy paliwa ATD Mk4
Czy po zużyciu paliwa do zera (silnik gaśnie podczas jazdy) po zatankowaniu silnik odpali bez problemów?
Dodam, że po wymianie filtra paliwa na nowy i przekręceniu kluczyka (tylko do zaświecenia kontrolek) słychać było brzęczenie pompy.
3 krotne przekręcenie kluczyka i podpompował paliwa do filtra i odpalił od razu.
Dodam, że po wymianie filtra paliwa na nowy i przekręceniu kluczyka (tylko do zaświecenia kontrolek) słychać było brzęczenie pompy.
3 krotne przekręcenie kluczyka i podpompował paliwa do filtra i odpalił od razu.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Praca pompy paliwa ATD Mk4
Po zużyciu paliwa silnik zgaśnie na bank - co do tego to nie mam żadnej - płonnej nadziei i Ty chyba też.
Co do drugiej próby to się chwalisz czy żalisz ?
Co do drugiej próby to się chwalisz czy żalisz ?
Praca pompy paliwa ATD Mk4
Do wszystkich mam pytanie czy po zatankowaniu odpali bez problemu.
Sporo się słyszy o zapowietrzeniu i problemach z rozruchem.
Teraz pytanie @Sztomel
Przeczytałeś moje pytanie?
Pytanie - bonus @ Sztomel: Zrozumiałeś pytanie z #1?
Sporo się słyszy o zapowietrzeniu i problemach z rozruchem.
Teraz pytanie @Sztomel
Przeczytałeś moje pytanie?
Pytanie - bonus @ Sztomel: Zrozumiałeś pytanie z #1?
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Praca pompy paliwa ATD Mk4
A dlaczego ma nie odpalić? Długość kręcenia/odpowietrzania zależna jest od ilości powietrza jaka dostała się do układu.Do wszystkich mam pytanie czy po zatankowaniu odpali bez problemu.
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Praca pompy paliwa ATD Mk4
Możesz rozwinąć myśl?Sztomel pisze:Nie odpali.
Dlaczego nie odpali?
Co zrobić, żeby odpalił?
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Praca pompy paliwa ATD Mk4
Nie odpali,ponieważ paliwo zostało wypompowane prawie do zera.Z filtra również.Barton_ pisze:Dlaczego nie odpali?
Żeby uzupełnić te braki paliwa,trzeba przekręcić kluczyk 12-15 razy,ponieważ jednorazowe przekręcenie powoduje podanie +/- 50ml. ON.
Zalewasz filtr z lejka/strzykawy lub robisz j/w.
Później i tak trzeba będzie przez parę sekund pomęczyć rozrusznik,żeby silnik zaskoczył.
Re: Praca pompy paliwa ATD Mk4
No widzisz a kolega 3 razy przekrecil zaplon i odpalil od strzala 
Barton_, Twoje pytanie jest co najmniej dziwne. Najpierw pytasz

Barton_, Twoje pytanie jest co najmniej dziwne. Najpierw pytasz
W tym samym poscie piszeszBarton_ pisze:Czy po zużyciu paliwa do zera (silnik gaśnie podczas jazdy) po zatankowaniu silnik odpali bez problemów?
Skoro niby Ci odpalil od razu to na swoje pyt masz odpBarton_ pisze:3 krotne przekręcenie kluczyka i podpompował paliwa do filtra i odpalił od razu.
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

Re: Praca pompy paliwa ATD Mk4
@deskjet. Przy wymianie filtra cały układ zasilania w paliwo jest pełny paliwa. Pusto jest tylko w filtrze.
Silnik odpaliłby na chwilę i bez włożenia filtra i podawania paliwa ze zbiornika. Pracowałby na paliwie jakie jest jeszcze między filtrem a silnikiem.
@Michał_1977. Po dopompowaniu przez pompę i chwili kręcenia odpali bez problemu? Pamiętam ból z jakim wiązało się odpalenie oplowskiego 1,7D po zużyciu ropy do zera. Najpierw aku prawie do zera i dopiero niezawodna "trzydziestka" dała radę.
Silnik odpaliłby na chwilę i bez włożenia filtra i podawania paliwa ze zbiornika. Pracowałby na paliwie jakie jest jeszcze między filtrem a silnikiem.
@Michał_1977. Po dopompowaniu przez pompę i chwili kręcenia odpali bez problemu? Pamiętam ból z jakim wiązało się odpalenie oplowskiego 1,7D po zużyciu ropy do zera. Najpierw aku prawie do zera i dopiero niezawodna "trzydziestka" dała radę.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14293
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Praca pompy paliwa ATD Mk4
Czy ja wyżej wyraziłem się mało zrozumiale?Barton_ pisze: Po dopompowaniu przez pompę i chwili kręcenia odpali bez problemu?
Nie chce mi się już tłumaczyć,bo domyślam się,że pewnie napisałbym to samo co wcześniej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 55 gości