Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

Post autor: krzycho85 » śr paź 21, 2015 21:55

Koledzy, orientuje się ktoś czy można bezpiecznie odkręcić śrubę/zaślepkę oznaczoną jako 104 na poniższym rysunku? Nic mi nie wyskoczy z pompy? Wydaje mi się, że z pod tej śruby pompa mi się poci i wymieniłbym podkładkę.
Obrazek



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

Post autor: bioly05011 » śr paź 21, 2015 22:49

śmiało możesz kręcić


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

Post autor: Sztomel » czw paź 22, 2015 07:02

Wypłynie tylko paliwo. Po wymianie podkładki pompa sama się odpowietrzy.


Obrazek

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

Post autor: krzycho85 » czw paź 22, 2015 18:13

Dzięki Panowie.
Wymieniłem w sobotę uszczelkę pod nastawnikiem i pod pokrywką nastawnika a nadal poci mi się pompa od strony silnika. Możliwe, że to o-ring na głowiczce puszcza i jakoś zalatuje ropa na tę stronę pompy? Czasem pojawi się na postoju pęcherz powietrza w przewodzie wchodzącym do pompy i ciężko odpalić :banghead:



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

Post autor: bioly05011 » czw paź 22, 2015 18:46

prawdopodobnie , a z chwilą załączenia wiatraka dmucha do tyłu,możesz na próbę założyć zaworek zwrotny i sprawdzić czy nadal będzie powietrze w przewodzie...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

Post autor: krzycho85 » czw paź 22, 2015 20:06

Miałem zaworek przed filtrem ale nic to nie zmieniało. U mnie silnik siedzi wzdłużnie bo chodzi o passata więc nie wiem czy wentylator może "zdmuchiwać" te paliwo z pompy. To już druga pompa, poprzednia się pociła identycznie i po uszczelnieniu nastawnika był spokój aż do momentu kiedy zaczęło kapać z oringu głowiczki. Wtedy założyłem drugą pompę i teraz ta się zaczyna pocić od strony silnika a uszczelnienie nastawnika nie pomogło :banghead:



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

Post autor: bioly05011 » czw paź 22, 2015 23:07

również może pocić sie spod zaworka n108 ale ja wolałbym wyjąć pompe i uszczelnić całą i po kłopocie,spróbuj umyć ją dobrze np środek do czyszczenia hamulcy,dobre światło i niech ktoś zapali a Ty patrz skąd wychodzi...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Śruba/zaślepka w pompie wtryskowej

Post autor: VW_seller » pt paź 30, 2015 09:40

bioly05011 pisze:również może pocić sie spod zaworka n108 ale ja wolałbym wyjąć pompe i uszczelnić całą
a co jak pod n108 bedą wżery w aluminiowym korpusie i wymiana nowych oringów nic nie da ? i po złożeniu okaże się ,że leci jeszcze gorzej....korpus do wymiany a tego już zwykły człowiek nie zrobi .
krzycho85 pisze:poprzednia się pociła identycznie i po uszczelnieniu nastawnika był spokój aż do momentu kiedy zaczęło kapać z oringu głowiczki. Wtedy założyłem drugą pompę i teraz ta się zaczyna pocić od strony silnika a uszczelnienie nastawnika nie pomogło
bo sie robi komplet od raz tzn ,2 uszczelki na nastawniku i chociaz od razu na tłoko rozdzielaczu , nie umisz czy coś boisz sie ze spartolisz , na forum znajdziesz w okolicy ogarnietego co ci to zrobi . :grin:


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości