Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Misiek1981
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 14:02
- Lokalizacja: Radzionków
Post
autor: Misiek1981 » ndz paź 11, 2015 15:03
Sztomel pisze:Misiek1981 pisze:Jeżeli na którymś wtrysku wyjdzie wynik powyżej -2,+2 wtedy można się martwić
Można się martwić tylko jeśli wyjdzie wysoki wynik dodatni a nie ujemny.
Wysoki ujemny też o czymś świadczy
tomangel pisze:Wyszlo na czterech cyl od -0.22 do +0.24
Przedwczoraj wyczyscilem egr I przepustnice i zatankowalem ulepszony on I dalem auto swojej kobiecie ktora opiekuje sie starszymi ludzmi to znaczy od rana do wieczora dystanse 5-10 kilometrowe w ciagu 3 dni zrobila ok 610 km w cyklu mieszanym,wyszlo 39 litrow wiec spalanie 6.5 litra,zapomnialem dodac ze zmienilem tez opony z zimowych na letnie . Sprawa wyglada duzo lepiej ale zeby taka reakcja na paliwo? No I jeszcze probuje odpowietrzyc uklad paliwowy lecz bez skutku, bywa ze czasami trzeba dluzej zakrecic po dluzszym postoju.
6.5l w cyklu miejskim na krótkich trasach przyzwoicie. Z tymi bombelkami powietrza możesz mieć problem w zimę. Z tego co się orientuję to w golfach IV były problemy z pompami w baku (twz smog) wadliwa konstrukcja powodowała zaciąganie powietrza. Najlepiej powymieniać przewody na przeźroczyste i obserwować czy bąbelki tworzą się przed filtrem paliwa czy za filtrem czy też może na przelewie z pompy wtryskowej.
-
tomangel
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31
Post
autor: tomangel » pn paź 12, 2015 07:40
Hej witam Jakie znacie jeszcze sposoby na odpowietrzenie oprucz poluzowywania wtryskiwaczy? Za zadne skarby nie moge odpowietrzyc i w ukladzie widze duze bable powietrza i tez takie malenkie jeden za drugim z tad tez te poranne problemy z odpaleniem.Duzo pomogliscie z wielopomyslowoscia tylko jeszcze to mnie drazni.Z gory wielkie dzieki
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » wt paź 13, 2015 07:26
Misiek1981 pisze:Wysoki ujemny też o czymś świadczy
Świadczy tylko o tym, że na wtryskiwacz z wysoką ujemną wartością korekcji dawki sterownik silnika musi odejmować paliwa aby wyrównać pracę silnika względem tych z wysoką dodatnią korekcją.
-
tomangel
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31
Post
autor: tomangel » śr paź 14, 2015 09:41
Czesc chłopaki wszystko zrobione swiece nowe ale dzisiaj przy zerowej temp. Po nocy nie moglem odpalić auta ,kreci b.szybko i mocno ale odpalil za 4 razem po kilku dobrych obrotach.Czemu kontrolka gaśnie juz po 1 sekundzie co może być nie tak? Padam juz przy tym aucie.
Wczoraj zaś ta sama temperatura a odpalil za drugim obrotem.
-
Misiek1981
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 14:02
- Lokalizacja: Radzionków
Post
autor: Misiek1981 » czw paź 15, 2015 01:36
tomangel pisze:Czesc chłopaki wszystko zrobione swiece nowe ale dzisiaj przy zerowej temp. Po nocy nie moglem odpalić auta ,kreci b.szybko i mocno ale odpalil za 4 razem po kilku dobrych obrotach.Czemu kontrolka gaśnie juz po 1 sekundzie co może być nie tak? Padam juz przy tym aucie.
Podłącz pod vaga i zobacz błędy bo być może padł przekaźnik n109 albo źle ci działa czujnik temperatury płynu chłodzącego bo na jego podstawie ECU czas grzania świec. Możesz jeszcze sprawdzić czas grzania świec w adaptacjach w bloku 12 wartość fabryczna powinna być 32768 jeżeli jest inna tzn że ktoś tam grzebał.
-
tomangel
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31
Post
autor: tomangel » pt paź 16, 2015 00:30
Sprawdzę ale jeszcze niedawno gdy podlaczalem vaga wykazalo tylko czujnik temperatury wiec wymieniłem a co do przekaźnik jesli byłby padnięty to vag by go wskazal tak? Bo juz żadnych błędów nie wskazuje ale sprobuje go wymienić na inny i sprawdzę bagiem czas grzanie przed i po wymianie.dzieki
swiece w ogole nie grzeja zero reakcji
nie wiem moze kabel a moze przekaznik ale dziwi mnie to ze komputer nic nie pokazuje.co myslicie o obejsciu i zamontowaniu osobnego wlacznika w srodku auta do podgrzewania swiec?
-
Haki
- _
- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » pt paź 16, 2015 11:14
tomangel, edytuj posty to raz ....
2 rzecz - zobacz co jest za świece odpowiedzialne i tam szukaj.Tematów na forum ze schematami masa
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
tomangel
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31
Post
autor: tomangel » pt paź 16, 2015 17:00
Witam ponownie dzis rano odlaczylem czujnik temp. Swiece zaczely grzać i odpalil od strzalu,wczesniej nie chciałem się z tym zgodzić ponieważ czujnik byl wymieniony na nowy i skasowany blad vagiem.Wychodzi na to ze musze zmienić ten czujnik ponownie.
-
Misiek1981
- Nowicjusz
- Posty: 42
- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 14:02
- Lokalizacja: Radzionków
Post
autor: Misiek1981 » sob paź 17, 2015 11:20
tomangel pisze:Witam ponownie dzis rano odlaczylem czujnik temp. Swiece zaczely grzać i odpalil od strzalu,wczesniej nie chciałem się z tym zgodzić ponieważ czujnik byl wymieniony na nowy i skasowany blad vagiem.Wychodzi na to ze musze zmienić ten czujnik ponownie.
Nie wiem jak jest w golfie IV ale wiem że w III było ich multum chyba z 10 rodzajów różniły się tylko kolorem pierścienia ale pewnie chodziło o ich rezystancję. Skoro nie pokazuje błędu to może jest źle dobrany czujnik. Jeżeli zachowałeś stary czujnik to porównaj go z nowym.
-
tomangel
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31
Post
autor: tomangel » pn lis 02, 2015 16:10
Jest identyczny ale dobra,nie będę się bawił tylko zrobię sobie wlacznik do podgrzewania w aucie i będzie git.
Witam z powrotem. Zrobilem tak jak napisalem lecz problem nadal wystepuje jest tak ze czasami zimny zapali od strzala ale w wiekszosci po kilku obrotach nawet przy dluzszym podgrzaniu swiec.Ostatnio po 3 dniach zaskoczyl z polobrotu a dzisiaj rano 4 obroty. Moze mu dawke startowa zwiekszyc a moze wymienic cale przewody na paliwowe od samego zbiornika?
-
tomangel
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31
Post
autor: tomangel » pn lis 02, 2015 22:08
czytalem tez ze moze to byc wlacznik swiatel badz nastawnik pompy wtryskowej ,co o tym sadzicie?
-
Haki
- _
- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » śr lis 04, 2015 19:25
tomangel, ostrzegałem ,,,, nie pisz posta pod postem ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 174 gości